Xboxlife forum

Dragon Age: Origins tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf spif2001 » 10. nov 2009 08:24

bjaelkesex skrev:Spif: Købte du Soldier's Peak eller havde du en kode til det?

Købte den - tror ikke man kan få en kode til den. Ikke med mindre den er i CE versionen, som jeg desværre ikke fik fat i.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 10. nov 2009 08:25

Den er med i nogle pre-orders.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 10. nov 2009 08:28

bjaelkesex skrev:Den er med i nogle pre-orders.

Ok - vidste jeg ikke. Gamestop havde bare et par items i deres pre-order.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 10. nov 2009 08:31

Ja, dem fik jeg også fat i. Dragon armor var uden tvivl det bedste. Shane kunne jeg godt have været foruden (1200 ms point?!)
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 10. nov 2009 08:36

bjaelkesex skrev:Ja, dem fik jeg også fat i. Dragon armor var uden tvivl det bedste. Shane kunne jeg godt have været foruden (1200 ms point?!)

Shane er vel dyr, fordi der er meget implementeret med ham. Hans reaktioner på omgivelser, banters med de andre NPC'er, hans egen historie / quests.

Når man først har klaret Soldier's Peak, hvad der ikke tager lang tid, så er der ikke mere at komme efter, udover at det er et sted at handle.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 10. nov 2009 08:42

Warden's Keep byder i det mindste på en god funktion i form af et opbevaringskammer efter man er færdig. Shane er "blot" endnu en tank.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Blodbad » 10. nov 2009 08:57

Stone prisoner er vel bare dyr for at få folk til at købe spillet fra nyt (hvor den følger med).

Wardens keep følger kun med i en digital deluxe version til PC (downloaded version). Ellers må man hoste op.

Jeg er godt nok ikke nået til ham endnu, men jeg har læst mig til at hvis man ikke køber wardens keep så står der gudhjælpemig en gut i din lejr og sælger den til dig. Det gir mig sgu lidt en mærkelig smag i munden. Håber lidt jeg får muligheden for at nakke ham.

Ellers meget fedt spil indtil videre, gribende fortalt om end ret linært. Håber det åbner lidt op senere. Fedt med de forskellige origin historier, det bliver nok et af de få spil der får flere gennemspilninger.
Har valgt en human mage i første omgang. Han er nasty og fifler lidt med tanken om blood magic efter hans buddy viste ham hvor effektivt det er.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf bjaelkesex » 10. nov 2009 09:07

Blodbad skrev:Stone prisoner er vel bare dyr for at få folk til at købe spillet fra nyt (hvor den følger med).

Wardens keep følger kun med i en digital deluxe version til PC (downloaded version). Ellers må man hoste op.

Jeg er godt nok ikke nået til ham endnu, men jeg har læst mig til at hvis man ikke køber wardens keep så står der gudhjælpemig en gut i din lejr og sælger den til dig. Det gir mig sgu lidt en mærkelig smag i munden. Håber lidt jeg får muligheden for at nakke ham.

Nogle (amerikanske?) hjemmesider havde sendte også Warden's Keep med i pre-order. Du kan købe den inde i spillet senere. En merchant sælger den til en, og hvis man går efter 1000/1000 achievements, bliver det nødvendigt.

Blodbad skrev:Ellers meget fedt spil indtil videre, gribende fortalt om end ret linært. Håber det åbner lidt op senere. Fedt med de forskellige origin historier, det bliver nok et af de få spil der får flere gennemspilninger.
Har valgt en human mage i første omgang. Han er nasty og fifler lidt med tanken om blood magic efter hans buddy viste ham hvor effektivt det er.

Nu ved jeg ikke, hvor langt du er, men spillet er alt andet end linær, når man skal ud og forene de forskellige folkefærd. Jeg ser spillet som en bog delt ind i syv kapitler. Efter det første (indledningen) kan man selv vælge hvilket af de fire næste, man læser først. Så tror jeg ikke, at jeg har afsløret for meget.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Blodbad » 10. nov 2009 09:38

Øh... er du sikker på man ikke kan få 1000 GS uden at købe noget ekstra? Du ved godt den går til 1100 ikke?
DLC achievements plejer ALTID at være ekstra udover de 1000. Er ret sikker på et retail spil skal give 1000.

Regnede også med det åbner lidt op, er først lige blevet grey warden. Har brugt tiden på at spille origins. Men hvis jeg kender Bioware ret så kommer det til at køre pænt på skinner i forhold til e.g. Bethesda spil. Ikke at der nødvendigvis er noget i vejen med det i et historie mættet spil som DA.

Mass Effect føltes som en film, nuff said.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf bjaelkesex » 10. nov 2009 09:43

Jeg mente selvfølgelig 1100/1100. Det andet er jo ikke muligt i DA.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Justin Anhtony » 10. nov 2009 09:48

Blodbad skrev:Øh... er du sikker på man ikke kan få 1000 GS uden at købe noget ekstra? Du ved godt den går til 1100 ikke?
DLC achievements plejer ALTID at være ekstra udover de 1000. Er ret sikker på et retail spil skal give 1000.

Regnede også med det åbner lidt op, er først lige blevet grey warden. Har brugt tiden på at spille origins. Men hvis jeg kender Bioware ret så kommer det til at køre pænt på skinner i forhold til e.g. Bethesda spil. Ikke at der nødvendigvis er noget i vejen med det i et historie mættet spil som DA.

Mass Effect føltes som en film, nuff said.


Alle retail spil giver ikke 1000 GS...
"Condemned: Criminal Origins" gør f.eks. ikke
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf boblerne32 » 10. nov 2009 09:56

Nilsson. skrev:
boblerne32 skrev:Er der nogen der ved, om man kan fortsætte spillet efter man har gennemført mainquest?

Edit: Never mind, det fandt jeg selv ud af... :)


Og til alle dem der ikke har fundet ud af det, Ja det kan man.. :)


Jaaa, til en vis grad. Du kan spille DLC, men de andre quests du har gang i forsvinder inden det afgørende slag.

--- lille spoiler ----

Så inden du bliver bedt om at tage til et bestemt sted, fordi man forventer at Darkspawn angriber lige præcis der, så vil det være en god ide at få afsluttet igangværende/opsøge nye quests.

Ellers er det jo bare en god anledning til at starte med en ny karakter...
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Blodbad » 10. nov 2009 09:58

Justin Anhtony skrev:Alle retail spil giver ikke 1000 GS...
"Condemned: Criminal Origins" gør f.eks. ikke


ok, det er første gang jeg ser det.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf skitzofraen » 10. nov 2009 13:38

Justin Anhtony skrev:
Blodbad skrev:Øh... er du sikker på man ikke kan få 1000 GS uden at købe noget ekstra? Du ved godt den går til 1100 ikke?
DLC achievements plejer ALTID at være ekstra udover de 1000. Er ret sikker på et retail spil skal give 1000.

Regnede også med det åbner lidt op, er først lige blevet grey warden. Har brugt tiden på at spille origins. Men hvis jeg kender Bioware ret så kommer det til at køre pænt på skinner i forhold til e.g. Bethesda spil. Ikke at der nødvendigvis er noget i vejen med det i et historie mættet spil som DA.

Mass Effect føltes som en film, nuff said.


Alle retail spil giver ikke 1000 GS...
"Condemned: Criminal Origins" gør f.eks. ikke


Ja Condemned giver kun 970 gp...

Condemned er dog også det eneste spil, som jeg er stødt på, hvor man ikke kan få 1000.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf lorup » 13. nov 2009 12:04

Nu hvor jeg er næsten færdig med første gennemspilning, må jeg indrømme at jeg egentlig er skuffet over spillet. Havde glædet mig som et lille barn til en fantastisk historie og et godt spil, historien er som sådan godt skruet sammen, men bliver dog hurtigt lidt gennemskuelig, der kommer ikke de store twists (hvis nogen overhovedet?, ok det kan selvfølgelig være det kommer efter man "vinder"), og det der med at tage ud til dværgene, elverne etc etc minder lige en kende for meget om Neverwinter Nights hvor du skulle tage ud til de 4 forskellige dele af byen og klare deres problemer, samtidig virkede det lidt åndsvagt at alle 4 steder (eller var det 5) havde kæmpe problemer som kun du kunne ordne for dem, på samme tid?? Nå men det er vel et computerspil.

Class systemet er alt for kedeligt og "figurene" kommer alt for let til at minde om hinanden, jaja man kunne tage 2 subclasses, men det ga' jo kun hvad max 8 ekstra skills oven i.

Graffikken var under middel, men knap så vigtig.
Lydsiden og stemningen var mangelfuld.

Jeg vil dog sige at dette stadig er et rigtig godt spil, det lever bare ikke op til mine forhåbninger.

(ved godt jeg sikkert får trådt nogen over tæerne her, men det her er ikke desto mindre min mening)

Jeg tror bare jeg venter videre på Mass Effect 2.
lorup
Niveau 0
 
Indlæg: 10


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron