Xboxlife forum

Dragon Age: Origins tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Dirty Harry » 7. nov 2009 23:45

Jeg mangler bare traders i spillet. Første jeg stødte på i Lothering fik jeg smidt ud af byen og har ikke helt regnet ud hvordan man kommer til ens party lejr :S
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Blodbad » 8. nov 2009 11:20

CaioN skrev:Er der nogen der har fået upload af characters til at virke? Jeg har PC versionen og synes ik min character kommer frem på social.bioware.com... Jeg kan ikke være logget ind ret længe af gangen inde i spillet før jeg bliver disconnected...

På xboxen sker der automatisk hvis du har en EA account knyttet til dit gamertag. Men der går laaaang tid før den dukker op. Og det er vist stadig lidt dodgy.
F.eks. de to figurer jeg lavede i aftes er ikke kommet på endnu. Og en af dem jeg lavede i forgårs er der godt nok men hans portræt er der ikke.
Min allerførste figur fra i torsdags er der, men er overhovedet ikke uptodate. Tror kun den uploader status for en figur mens man spiller med den og da kun sjældent. Kombiner det med deres ustabile forum servere (fremgår af deres forum) så er det ikke så mærkeligt at det kikser lidt.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf CaioN » 8. nov 2009 12:07

Blodbad skrev:
CaioN skrev:Er der nogen der har fået upload af characters til at virke? Jeg har PC versionen og synes ik min character kommer frem på social.bioware.com... Jeg kan ikke være logget ind ret længe af gangen inde i spillet før jeg bliver disconnected...

På xboxen sker der automatisk hvis du har en EA account knyttet til dit gamertag. Men der går laaaang tid før den dukker op. Og det er vist stadig lidt dodgy.
F.eks. de to figurer jeg lavede i aftes er ikke kommet på endnu. Og en af dem jeg lavede i forgårs er der godt nok men hans portræt er der ikke.
Min allerførste figur fra i torsdags er der, men er overhovedet ikke uptodate. Tror kun den uploader status for en figur mens man spiller med den og da kun sjældent. Kombiner det med deres ustabile forum servere (fremgår af deres forum) så er det ikke så mærkeligt at det kikser lidt.


Du har ret, der skulle vist bare tålmodighed til :D... Dog har jeg stadig det problem at jeg hver 5 minut får en "Could not connect to dragon age servers" besked når jeg spiller... Men som sagt er det PC versionen jeg har...
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf Unklemac » 8. nov 2009 12:08

Dirty Harry skrev:Jeg mangler bare traders i spillet. Første jeg stødte på i Lothering fik jeg smidt ud af byen og har ikke helt regnet ud hvordan man kommer til ens party lejr :S


Når du går ud af lothering, hjælper du ham dværgen og den retarderet enchanter knægt, de vil sælge til dig lige efter du forlader Lothering.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf spif2001 » 8. nov 2009 12:28

Unklemac skrev:
Dirty Harry skrev:Jeg mangler bare traders i spillet. Første jeg stødte på i Lothering fik jeg smidt ud af byen og har ikke helt regnet ud hvordan man kommer til ens party lejr :S


Når du går ud af lothering, hjælper du ham dværgen og den retarderet enchanter knægt, de vil sælge til dig lige efter du forlader Lothering.

Der er også en merchant inde i Lotherings Tavern.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf simonp3 » 8. nov 2009 13:18

Hey hvordan aktiverer jeg shale min golem? har downloadet den og alt det der men hvordan får jeg den ind i spillet med mig?
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf Blodbad » 8. nov 2009 13:40

simonp3 skrev:Hey hvordan aktiverer jeg shale min golem? har downloadet den og alt det der men hvordan får jeg den ind i spillet med mig?

Prøv at læse bare en side tilbage. Der er en der stiller nøjagtigt det samme spørgsmål lige før dit sidste indlæg, og det er besvaret i indlægget lige efter dit sidste indlæg.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf lorup » 8. nov 2009 18:29

Måske et dumt spørgsmål, men hvordan bliver man ranger, jeg ved der er de der skillbooks rundt omkring (bla. i camp), men synes bare ikke der sker noget når jeg bruger den (jeg er lvl 10 rogue)?
lorup
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf spif2001 » 8. nov 2009 19:24

Når man går op i level kan man i level 7 og level 14 vælge en specialization - i.e. ranger som rogue.

Tror kun man kan vælge dem, når man går op i level, så hvis du ikke er steget i level siden du har læst bogen, så vent til du stiger i level.

Jeg blev Shapeshifter i level 8, da jeg først fik snakket ordentligt med Morrigan efter at jeg var steget til level 7.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Nilsson. » 9. nov 2009 00:06

Du får specialization skills ved ja 7 og 14, hvor du så kan vælge hvilke du vil bruge. Synes dog ikke det er fordi de gør det store, jo du får et par andre skills, men det er da langt fra dem jeg hovedsageligt har brugt..

Men, nu er spillet gennemført og det var en god oplevelse, Biowares opskrift virker stadig og historien er skide god, fik gennemført det på nogle og 20 timer, selvom jeg klarede en del sidemissioner, det var dog ikke mange hen mod slutningen af spillet da jeg egentlig ik følte at de var specielt spændende i forhold til mainstory, og de rewards man får er ikke noget at råbe hurra for :S

Jeg spillede en Human warrior mes te plar og champion specializations..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf lorup » 9. nov 2009 10:40

Takker jeg fandt ud af det, havde brugt en forkert bog :oops:

Lige endnu et spørgsmål, er det bare mig eller er det targeting systemet lidt besværligt, jeg bliver ved med at få kasser, kister og fælder som target i kampens hede, hvilket ikke just gør tingene nemmere?
lorup
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf Blodbad » 9. nov 2009 10:42

lorup skrev:Takker jeg fandt ud af det, havde brugt en forkert bog :oops:

Lige endnu et spørgsmål, er det bare mig eller er det targeting systemet lidt besværligt, jeg bliver ved med at få kasser, kister og fælder som target i kampens hede, hvilket ikke just gør tingene nemmere?

Du kan bare pege på det ønskede target med "sigtekornet" man behøver ikke cycle igennem dem med d-pad.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf boblerne32 » 9. nov 2009 17:48

Er der nogen der ved, om man kan fortsætte spillet efter man har gennemført mainquest?

Edit: Never mind, det fandt jeg selv ud af... :)
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Nilsson. » 9. nov 2009 23:59

boblerne32 skrev:Er der nogen der ved, om man kan fortsætte spillet efter man har gennemført mainquest?

Edit: Never mind, det fandt jeg selv ud af... :)


Og til alle dem der ikke har fundet ud af det, Ja det kan man.. :)
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf bjaelkesex » 10. nov 2009 08:20

Spif: Købte du Warden's Keep eller havde du en kode til det?

--Spoiler--

Fuck sidste kamp var en kælling. Havde kun Alistair tilbage, da min healer døde, som den første. Jeg gjorde også brug af samtlige soldater (havde ikke brugt nogle op til taget).

--Spoiler--
Senest rettet af bjaelkesex 10. nov 2009 08:24, rettet i alt 1 gang.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron