Xboxlife forum

Køber du Two Worlds?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Skal du ha Two Worlds ?

Afstemning sluttede 17. sep 2007 10:32

Nej, kritikken m.m har afskrækket mig
10
14%
Hell yeah jeg skal stadig ha 2W
13
18%
Jeg venter lige og ser det an
12
17%
Nej det har aldrig været aktuelt
29
40%
50/50, er stadig i tvivl
8
11%
 
Afgivne stemmer : 72

Indlægaf spif2001 » 16. sep 2007 18:01

Så en lille film en buddy havde lavet i går, hvor han render lidt rundt og slådser og viser hvordan tingene er skruet sammen.

=P~

Mht til multiplayer, kan man så trække sin singleplayer char med over i multiplayer eller skal man lave deciderede multi / single player char til hver slags spilletype?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Triforce » 16. sep 2007 19:37

Mange tak for hjælpen...denne tråd er super :D
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Haugboelle » 17. sep 2007 08:36

spif2001 skrev:Så en lille film en buddy havde lavet i går, hvor han render lidt rundt og slådser og viser hvordan tingene er skruet sammen.

=P~

Mht til multiplayer, kan man så trække sin singleplayer char med over i multiplayer eller skal man lave deciderede multi / single player char til hver slags spilletype?


Hehe

Man skal lave seperate. Jeg er igang med singleplayer delen nu, så snart jeg er igennem og har de achievements jeg vil ha, så fokuserer jeg på multi. I multiplayer er der 2 slags char, en pvp og en rpg. Pvp char´en kan du ikke lvlé med, den er lavet til arena kamp, hvor man så kan kæmpe en masse. Rpg char´en er lavet til quest og lvlé med andre. Hygge

PS det blir federe og federe det spil imo...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Gimmo » 17. sep 2007 08:49

Kan man virkelig ikke fortsætte efter man har spillet Main Questen? Lyder lidt nederen..

Er ellers begyndt at kigge lidt på det efter at have set nogle videoer på youtube.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf Wescada » 17. sep 2007 08:55

Gimmo skrev:Kan man virkelig ikke fortsætte efter man har spillet Main Questen? Lyder lidt nederen..

Er ellers begyndt at kigge lidt på det efter at have set nogle videoer på youtube.

Øh, du saver inden du går op til bossen.

Smadre ham, loader og spiller videre. På den måde har du fået achievement, og så kan du bare gå tilbage.

Men hvis du går for meget op i lyd og grafik, så lad vær med at køb Two Worlds :)
Wescada
 


Indlægaf Gimmo » 17. sep 2007 08:58

Naaaeeh. Lyden betyder nu en del. Stemmeskuespillet er godt nok lige lovlig lol :lol:
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf Wescada » 17. sep 2007 09:01

Du bliver forelsket i stemmeskuespillet. Tro mig. Selvom voiceacting ikke er så fed, så får man satme god griner på over det de siger. For satan det godt.
Wescada
 


Indlægaf Splittex » 17. sep 2007 09:13

Ved ikke om jeg skal ha' det - for har ikke fundet en ven der vil spille det med mig :D men håber da jeg finder en, for det ser da hammer fedt ud :O
Splittex
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Indlægaf Triforce » 17. sep 2007 15:12

er der nogen der kan fortælle mig at selvom der står jeg er helt i toppen af the brotherhood. så bliver jeg aligevel betraktet af folk oppe nord på ved border-camp som en taber?

BTW:har kun klaret 2 guest for brotherhood? Er der virkelig ik flere??
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Haugboelle » 17. sep 2007 18:29

Har du 10/10 ? Jeg har klaret et par stykker mener jeg og har kun 6/10 så vidt jeg husker..
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Triforce » 17. sep 2007 18:54

Ja jeg har 10/10 og jeg fatter det bare ik har højst klaret 3 quest for dem :P
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Haugboelle » 17. sep 2007 18:55

Triforce skrev:Ja jeg har 10/10 og jeg fatter det bare ik har højst klaret 3 quest for dem :P


Okay, men tror heller ikke de har gjort så meget ud af det.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Haugboelle » 18. sep 2007 14:11

Nå det var vist den afstemning, diskussion af emnet fortsætter i den oprindelige tråd, ingen grund til at ha flere om det.

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... sc&start=0

Er der ikke en admin/mod something der kan låse denne. Tak
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf VioBoxer » 6. okt 2007 21:52

Wescada skrev:
Gimmo skrev:Kan man virkelig ikke fortsætte efter man har spillet Main Questen? Lyder lidt nederen..

Er ellers begyndt at kigge lidt på det efter at have set nogle videoer på youtube.

Øh, du saver inden du går op til bossen.

Smadre ham, loader og spiller videre. På den måde har du fået achievement, og så kan du bare gå tilbage.

Men hvis du går for meget op i lyd og grafik, så lad vær med at køb Two Worlds :)


Hmm det må jeg lige huske på... ingen genemførelse af hoved questen uden at save. Tak for infoen.

Og jeg må give dig ret med hendsyn til grafik og lyd... tror aldrig jeg har set en så dårlig gengivelse af en ulv... men det er da godt de skriver det er en ulv ellers havde jeg gættet på en uhyrlig grim pokémon :)
VioBoxer
Niveau 0
 
Indlæg: 27

Brugeravatar

Indlægaf Haugboelle » 6. okt 2007 21:54

VioBoxer skrev:
Wescada skrev:
Gimmo skrev:Kan man virkelig ikke fortsætte efter man har spillet Main Questen? Lyder lidt nederen..

Er ellers begyndt at kigge lidt på det efter at have set nogle videoer på youtube.

Øh, du saver inden du går op til bossen.

Smadre ham, loader og spiller videre. På den måde har du fået achievement, og så kan du bare gå tilbage.

Men hvis du går for meget op i lyd og grafik, så lad vær med at køb Two Worlds :)


Hmm det må jeg lige huske på... ingen genemførelse af hoved questen uden at save. Tak for infoen.

Og jeg må give dig ret med hendsyn til grafik og lyd... tror aldrig jeg har set en så dårlig gengivelse af en ulv... men det er da godt de skriver det er en ulv ellers havde jeg gættet på en uhyrlig grim pokémon :)


Er der ulve med ? ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster