Xboxlife forum

Tribute til KOTOR:-)

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Glæder du dig til Sith Lords

Jepser:)
16
55%
Nopser:(
6
21%
Ved det ikke:I
7
24%
 
Afgivne stemmer : 29

Tribute til KOTOR:-)

Indlægaf Valkyrie » 21. dec 2004 01:44

Hey allesammen.

Jeg sad lige og tænkte tilbage på alle de spil jeg har spillet igennem tiden på Xbox.

Og jeg må virkelig sige at KOTOR bare stadig for mine øjne til at skinne vær gang jeg tænker på det:)

Det var virkelig et godt spil. Hele vejen igennem.

Whos with me?:D

Jeg glæder mig rigtig meget til KOTOR2! That's for sure;)

Så sig en hilsen her til KOTOR/Bioware/Obsidian!:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 21. dec 2004 12:06

Har det på samme måde!

Det spil er så solidt.. Eneste minus er nok at de er ret lineært... Men det er fuldstændig lige meget, for historien er så medrivende... Man interesserer sig for at få de forskellige characters baggrund at vide.. Da jeg spillede igennem første gang, var jeg meget spændt på hvad der egentlig var i vejen med Carth. Det har jeg sq ikke oplevet i noget andet spil :)

Så lad os bare få Kotor2 så hurtigt som muligt!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Valkyrie » 21. dec 2004 13:12

Hehe. Jeg kan huske JGD da jeg hypede det op so long ago...

Jeg troede faktisk ikke at netop KOTOR ville indfrie mine forventninger, men det er nok det spil som har gjort det mest:D

Ja Carths historie er cool! Jeg har stadig ikke haft mulighed for at møde hans søn på Korriban. Snøft..:)

Jeg tror dog at Jolee var en af mine favoritter. Han var sgu cool.

Og HK selvfølelig:-)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 21. dec 2004 13:16

Jeg blev bødt til at dræbe sønnen.. :/ Lidt nedern... Anyways, det går nok :D Jeg har til gengæld aldrig fået fundet Missions bror...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Stoffer » 21. dec 2004 13:54

jeg har aldrig rigtig været inde i det der KOTOR :? sry.. stemte nopser
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf JFlindt » 15. jun 2005 07:58

Jeg har nu spillet Kotor 1 i ca. 20-25 timer og jeg synes det er et af de bedste spil jeg nongesinde har prøvet og jeg skal HELT sikkert have 2'eren også (har sådan set bestilt det :D )

Men der er noget der undrer mig:
Er det kun min version, hvor spillet til tider fryser?

(Dette sker især hvis jeg støder på en mine, hvis jeg så vælger "engage" så vil min karakter ikke flytte sig mere (er frossen) men hvis jeg vælger "continue" med den hvide knap så kan jeg sagtens).

Nogen der har oplevet dette problem?
JFlindt - Gaming og iPhone "freak"

-=PS3 500GB / PS2 / X360 S / XBOX / GC / N64 / SNES / NES / MasterSystem / MegaDrive / Saturn=-
JFlindt
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf TriXy » 15. jun 2005 11:56

JFlindt skrev:Jeg har nu spillet Kotor 1 i ca. 20-25 timer og jeg synes det er et af de bedste spil jeg nongesinde har prøvet og jeg skal HELT sikkert have 2'eren også (har sådan set bestilt det :D )

Men der er noget der undrer mig:
Er det kun min version, hvor spillet til tider fryser?

(Dette sker især hvis jeg støder på en mine, hvis jeg så vælger "engage" så vil min karakter ikke flytte sig mere (er frossen) men hvis jeg vælger "continue" med den hvide knap så kan jeg sagtens).

Nogen der har oplevet dette problem?


Er det xbox versionen du spiller?

Har aldrig oplevet det på computer :?

EDIT: UPS så ikke lige dit andet indlæg :roll:
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Thomas » 15. jun 2005 12:19

Kan det have noget at gøre med at man pauser spillet med den hvide knap i kamp situationer?

Den er sikkert sat til at pause automatisk, det kan du ændre i options såvidt jeg husker.

Mvh
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf JFlindt » 15. jun 2005 19:19

Joh jeg ser om det hjælper hvis jeg slår automatisk pause fra.

På forhånd tak :D
JFlindt - Gaming og iPhone "freak"

-=PS3 500GB / PS2 / X360 S / XBOX / GC / N64 / SNES / NES / MasterSystem / MegaDrive / Saturn=-
JFlindt
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf ReVaN » 9. aug 2005 08:56

otor spillene er mine all-time favorites... SÅÅÅÅ geniale! tror jeg har klaret alt hvad der er at klare i etteren både fundet carths søn og missions bror... kommer jo alt sammen an på hvordan man er som person i spillet... den eneste grund til at jeg ikke sidder og spiller det lige nu er på grund af den lidt trælse og lange start uden lyssværd.... samme i sith lords
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Buktu » 9. aug 2005 10:42

Yeah, starten var heller ikke min favorit :)

Det er langt federe når man får mere frihed, efter man er blevet Jedi.. =) Rejse rundt til de forskellige planeter, alt efter hvad man lige har lyst til :)

Starten er også en af grundene til at jeg ikke lige er gået igang med etteren for tredje gang.. :p
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster

cron