Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Justin Anhtony » 27. maj 2009 23:36

Spillet er vildt godt ;) fik lige spillet det i næsten 8 timer.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf DkSlayer » 28. maj 2009 11:11

DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf MopStyle » 28. maj 2009 11:15

Glæder mig til at høre hvad den fixer.. Forhåbentligt det der save corruption problem.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf DkSlayer » 28. maj 2009 11:27

MopStyle skrev:Glæder mig til at høre hvad den fixer.. Forhåbentligt det der save corruption problem.


Det er lige præcis hvad den gør :)

Læs notes her http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=619510
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 28. maj 2009 12:41

Lækkert. Så kan jeg endelig komme videre med den quest, der går i sort. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf ZtinKi » 28. maj 2009 14:35

Stadig intet spil ...
/hate world.
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf DkSlayer » 28. maj 2009 16:22

ZtinKi skrev:Stadig intet spil ...
/hate world.


Hvornår bestilte du ?

Jeg bestilte en Onsdag og fik det ind af døren om mandagen.. Fra Canada.

Det kunne også tænkes at dit spil er blevet i tolden, og at det derfor blir forsinket.. Sammen med en ekstra regning. Men det er worst case scenario
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 28. maj 2009 21:35

Nå...

Nu har jeg rendt rundt med min Dryad nok efterhånden. Hun er level 40 og har harvested næsten alle de achievements hun kan få. I går og i dag nappede hun de sidste jeg gider med hende. Nemlig 20 templer, 42 byer, 50% map og Halls of Ascaron.

Nu mangler jeg kun at få et fuldt armor Set, et turbo campaign run, at komme igennem evil campaign, at få alle karakterer op i level 15+ og at få unlocked sværhedgrader over silver.

Tror jeg napper et turbo evil silver campaign med en warrior. Det er jo hurtigt overstået. :lol:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Justin Anhtony » 29. maj 2009 05:17

Jeg er vildt overrasket over hvor godt det her spil er ;)
Fik lige min specielle mount igår med min shadow warrior
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf bjaelkesex » 29. maj 2009 06:28

Spif dog..jeg troede du allerede spillede på silver :D Det giver trods alt bedre loot på den sværhedsgrad. Har allerede samlet et helt sæt til min dryad, men kan ikke bruge den endnu. Jeg fandt det med min warrior, som har enhanced perception.

Anyways. Nogle der er friske på co-op i weekenden?
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 29. maj 2009 06:42

bjaelkesex skrev:Spif dog..jeg troede du allerede spillede på silver :D Det giver trods alt bedre loot på den sværhedsgrad. Har allerede samlet et helt sæt til min dryad, men kan ikke bruge den endnu. Jeg fandt det med min warrior, som har enhanced perception.

Anyways. Nogle der er friske på co-op i weekenden?

Det troede jeg også, at jeg gjorde, men halvvejs igennem campaign opdagede jeg, at jeg spillede bronze - og så gad jeg ikke stoppe, men farmede achievements i stedet. ;)

Jeg er med på co-op i weekenden, bare det bliver om aftenen efter 20:30 tiden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf ZtinKi » 29. maj 2009 06:43

DkSlayer skrev:
ZtinKi skrev:Stadig intet spil ...
/hate world.


Hvornår bestilte du ?

Jeg bestilte en Onsdag og fik det ind af døren om mandagen.. Fra Canada.

Det kunne også tænkes at dit spil er blevet i tolden, og at det derfor blir forsinket.. Sammen med en ekstra regning. Men det er worst case scenario


Tirsdag sidste uge blev det sendt - 20. maj.
Der er ikke chance for told, da de mellemlander i et EU-land, og derefter sender videre, så det er ikke noget problem. Men det kommer nok idag (haha).
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf bjaelkesex » 29. maj 2009 06:49

spif2001 skrev:
bjaelkesex skrev:Spif dog..jeg troede du allerede spillede på silver :D Det giver trods alt bedre loot på den sværhedsgrad. Har allerede samlet et helt sæt til min dryad, men kan ikke bruge den endnu. Jeg fandt det med min warrior, som har enhanced perception.

Anyways. Nogle der er friske på co-op i weekenden?

Det troede jeg også, at jeg gjorde, men halvvejs igennem campaign opdagede jeg, at jeg spillede bronze - og så gad jeg ikke stoppe, men farmede achievements i stedet. ;)

Jeg er med på co-op i weekenden, bare det bliver om aftenen efter 20:30 tiden.

Det kan vi godt finde ud af :) En anden gang kan du godt skifte sværhedsgrad undervejs - du skal bare joine et spil på silver og gemme din proces. Så gemmer den også sværhedsgraden!
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 29. maj 2009 06:51

bjaelkesex skrev:
spif2001 skrev:
bjaelkesex skrev:Spif dog..jeg troede du allerede spillede på silver :D Det giver trods alt bedre loot på den sværhedsgrad. Har allerede samlet et helt sæt til min dryad, men kan ikke bruge den endnu. Jeg fandt det med min warrior, som har enhanced perception.

Anyways. Nogle der er friske på co-op i weekenden?

Det troede jeg også, at jeg gjorde, men halvvejs igennem campaign opdagede jeg, at jeg spillede bronze - og så gad jeg ikke stoppe, men farmede achievements i stedet. ;)

Jeg er med på co-op i weekenden, bare det bliver om aftenen efter 20:30 tiden.

Det kan vi godt finde ud af :) En anden gang kan du godt skifte sværhedsgrad undervejs - du skal bare joine et spil på silver og gemme din proces. Så gemmer den også sværhedsgraden!

Jeg gemte faktisk mit spil lige inden jeg "trykkede på knappen", for at tage ud i verden og opdage / dræbe det jeg manglede, så det kan måske stadig lade sig gøre?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf MopStyle » 29. maj 2009 06:58

Det vil sige at hvis man joiner et spil på silver, inden man har gennemført campaign så får man achievements osv for at klare det på silver og for at unlocke gold? Selvom man har klaret størstedelen af spillet på silver, eller er jeg galt på den?

Har også lige et andet spørgsmål, kan man egentlig freeroame efter man har gennemført campaign for at høste achievements inden man starter på en højere sværhedsgrad? Og kan man beholde sit mount til en evt anden gennemspilning?
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster