Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Slydk » 21. sep 2009 11:56

Så har jeg endelig fået fingre i Sacred 2 :) Og wow hvor er det fedt!! Har lavet en Shadow warrior lvl 23 light.

Jeg søger questen, hvor man skal hjælpe Blind Guardian og mit spørgsmål er : Er det en Main quest, Class quest eller en side quest??

Hvis det er en side quest, hvilken by finder jeg den så i??
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf spif2001 » 21. sep 2009 13:53

Han står lige når man kommer over en lille bro over en flod ved byen Clearview i elverland - det første land man render rundt i.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Slydk » 21. sep 2009 13:56

Hmm... Så er jeg gået lige forbi ham..Tak for hjælpen :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Lord Khazmir » 11. mar 2010 22:09

Hep,

SPOILER ALERT


Har fundet Sacred 2 frem fra gemmerne igen og forsøger at fange de sidste achievements, herunder den hvor man skal besøge alle 20 templer.

Jeg har dog det problem, at jeg mangler ét tempel - det 19. tempel, som ikke viser sig på kortet.

Jeg er startet på quest rækken og er nået til the thief. Quest-pilen viser at jeg skal gå ned i en grotte, men når jeg går ind i grotten, så viser den at jeg skal gå ud af grotten og denne leg kan så fortsætte i al evighed.

Jeg har turet diverse fora og enkelte har oplevet det samme og den eneste "recept" jeg har fundet, skulle være at stille sig lige ved indgangen i grotten og vente, så skulle tyven angivelig komme efter er stykke tid - det sker så heller ikke.

Er der andre, der har lykkedes med denne achievement og hvad gjorde I?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf heinstach » 11. mar 2010 22:47

Har først lige fået det for en uges tid siden. For dælen da, det er godt og vækker gode Diablo-minder!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron