Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Zerofl » 25. jul 2009 19:42

Uha, så fik jeg også mine fedtede fingre i dette spil. Pt. lvl. 15 Seraphim :) Nogen der ved hvordan/hvornår man kan få/får special mount?

Descenter 1976 skrev:Havde engetlig postet dette i co-op tråden, men der er igen der svare mig, så prøver lige her:

Øhm... Måske dumt spørgsmål, men hvordan spiller man Co-op!?
Kan jo se jeg kan invite spillere ind i mit spil, fint nok! Men kan jeg ikke spille med en ven på samme consol... UDEN denne ven har et live abonoment?

Jeg synes da fint man burde kunne spille spillet sammen på samme consol, også selvom ingen er på live? men vi kunne ikke få det til at virke, ved mindre begge har gold membership???

Hvis det passer så det satme får dårligt!!!


Log først ind på en af de to du vil spille på. Tag derefter din anden controller og tryk START eller noget i den stil (en eller anden knap). Log så ind på en anden account (behøver IKKE at være live gold), og vælg en char du allerede har oprettet på den (hvis du ikke har oprettet en kan du også gøre det der).

Håber det hjalp :)
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf Justin Anhtony » 25. jul 2009 20:04

Man KAN trade når at man spiller co-op på samme konsol.

Begge profiler skal bare være live profiler, ikke nødvendigvis guld - sølv profil er fint nok.

Og så skal de være signed ind på xbox live.

Jeg har selv gjort det et utal af gange ;)
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Descenter 1976 » 26. jul 2009 13:27

I to er hvis fuld af vrøvl....! :)

Jeg har min Descenter Account, er og vil altid være guld.
Min kone har Sølv (og vil nok altid være det)
Vi kan ikke spille sammen, når jeg inviter hende, så skal hun acceptere min invitation til spillet, siger hun ja, komemr der strax en popup fra live hvor der står noget med "du kan kun spille multiplayer med gold membership, opgrader til gold nu? JA/NEJ" siger hun nej kan vi ikke spille....
Hmm tænker man så....
Så lader vi hende logge ind, og så er ALT opsætning som at lave et online spil mm gråt og ikke muligt at vælge.

Så vil jeg gerne høre hvordan i har fået en guld og en sølv til at spille samme på samme consol, får jeg kan ikke se det er muligt ved mindre vi vil betale eksta.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Justin Anhtony » 26. jul 2009 20:10

Du skal jo heller ikke gå ind i online spil.

Okay, nu forklarer jeg lige.. Håber at du så kan forstå det.

Du går ind i single player med din profil.

Derefter logger spiller 2 ind på controller 2 og trykker start, så vælger man sin character og så spiller man 2 på samme konsol. WOW!
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Justin Anhtony » 26. jul 2009 20:11

Og forresten er det dig som er fuld af vrøvl ;)
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Descenter 1976 » 27. jul 2009 16:42

Okay, jeg tror jer, går ud fra i har prøvet det!?!
Jeg må lige prøve igen igen her senere...
Dog synes jeg at hvis man skal spille 2, så lyder det mig lidt vrøvlet man så skal gå ind i Singleplayer, eller er det bare mig der tror at singleplayer er 1 person!?! :)

Men tak for hjælpen!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Justin Anhtony » 27. jul 2009 20:24

Har prøvet det mange gange så er 100% sikker på at man både kan spille 2 og trade på samme konsol
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Descenter 1976 » 28. jul 2009 14:32

Jo, havde ikke prøvet bare at trykke start på den anden controler, forsøgte konstant at vælge multi og så invite person ind, og det kan man kun hvis begge har guld :(

Nå, tak for hjælpen! Nu skal vi spille... :)
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Justin Anhtony » 28. jul 2009 15:35

Glad for at kunne hjælpe ;)
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf pgrundl » 30. jul 2009 07:22

Havde brugt rigtigt mange timer på "Epic Office Quest" og så manglede jeg 1 medarbejder! Heldigvis fandt jeg ud af hvilken efter ca. 1,5 timers renden rundt...
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf daugaard » 3. aug 2009 15:23

er det fedt?
Billede
daugaard
Niveau 4
 
Indlæg: 586


Indlægaf Blodbad » 11. aug 2009 14:43

Nu har jeg også fået fingrene i dette vanedannende spil. Har lavet en Seraphim som har vadet hen over alle fjender hun har mødt.... indtil nu! En quest har ledt mig hen til en "Kobold Chieftain" som jeg ikke kan skade, hans health bar slår kun ganske lidt ud når jeg rammer ham men det regenerer han bare med det samme. Jeg kunne heldigvis løbe fra ham inden jeg løb tør for health potions. Nogen tricks?

Og så lige: Ingen pause funktion????? WTF?????

P.S. Er lvl 14
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf spif2001 » 11. aug 2009 14:53

Det ville jo være for let, hvis man kunne pause og så i ro og mag lægge en taktik. ;)

Hvis du klikker på din ventre pind (eller højre?), så kan du se hvad den chieftain er beskyttet imod og hvilken slags skade han giver. Sørg for at bruge skade han ikke er beskyttet imod.

...og så er han jo en boss, så nogen gange skal man buttonsmashe healing potion knappen. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Descenter 1976 » 11. aug 2009 15:01

Ja han er nok den første bos du møder... Sikkert også den nemmeste :)
Du kan lade dig stige et par lvl's måske det hjælper. men som Spif siger, brug det der skader ham.... sæt evt nogle af dine magic skills sammen til at slå ham med også. og brug potions.
så det bare at slå løs de næste 10min og ellers drikke en 25-50 health potions! :)

Bare klø på, du skal nok få ham tilsidst!
skulle alt andet fejle må du få en til at hjælpe så i er flere om ham.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Blodbad » 11. aug 2009 15:31

Ja det er jo nok løsningen at vente til jeg kan give mere skade ad gangen, for hans health bar rokker sig ikke selv om jeg tæver løs på ham, den vipper bare lidt frem og tilbage. Jeg tror jeg stod og slog på ham i flere minutter og tyllede en health potion når det var nødvendigt før jeg besluttede mig for at stikke halen mellem benene, men det var som om det ingen virkning havde.
Jeg synes bare det var en lidt brat overgang fra kanonføde til uovervindelig.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster