Xboxlife forum

Fable 2: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf spif2001 » 13. jan 2009 14:56

palnatoke skrev:Jeg har lige hentet pakken ned, men skal man starte en ny figur foer den traeder i kraft?


Eller er det bare fordi jeg ikke er paa live lige pt?

Der skulle komme en ny person i Bowerstone marketplace, har jeg hørt, som vil sejle dig derud. Kig evt. efter ham under broen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Jonaseddie » 13. jan 2009 15:02

Hvilken af pakkerne hentede du?
Billede
Jonaseddie
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Problemer med Knothole Island

Indlægaf MathiasBS » 13. jan 2009 17:22

SPOILERS:

Er jeg den eneste der har problemer med Knothole Island?
Når du kommer til soltemplet, møder du først de der expression dukker. Den første er The Chicken og den anden MÅ være point & laugh, men hver gang jeg prøver ved sidst nævne skubber den mig væk! har prøvet alle expressions nu, og intet virker!
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Indlægaf dengalekok » 18. jan 2009 18:33

Hey i fable guys., Ved i om man bare skal spille sammen med en der har alle dukkerne eller man skal være sammen med ham når han får den sidste ?., Hvis i forstår :)
dengalekok
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Durazell » 19. jan 2009 01:14

Jeg er igennem Knothole Island. Match hver figurs expression. Det kan være en expression du mangler.
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Re: Problemer med Knothole Island

Indlægaf Avatar3101 » 19. jan 2009 07:51

MathiasBS skrev:SPOILERS:

Er jeg den eneste der har problemer med Knothole Island?
Når du kommer til soltemplet, møder du først de der expression dukker. Den første er The Chicken og den anden MÅ være point & laugh, men hver gang jeg prøver ved sidst nævne skubber den mig væk! har prøvet alle expressions nu, og intet virker!


Det er bare Evil Laugh :)

Men jeg har også gennemført main questen på Knothole Island og tror/ved i om der er flere quests end den ene? For så synes jeg at 800MP er lige i overkanten (selvom de har lagt meget arbejde i det ofc.)
Senest rettet af Avatar3101 19. jan 2009 22:32, rettet i alt 1 gang.
Avatar3101
Niveau 1
 
Indlæg: 55
By: Aarhus N


Indlægaf Syro_Str0m » 19. jan 2009 13:10

Nogen af jer der kan give mig the duallist achivement :P? jeg er simpelhen en spasser til den og kan ikke få den til at lykkes :(

Pm hvis i kan hjælpe tager max 2-3 minutter og lave den :)
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Aberrant Simon » 19. jan 2009 16:01

Mangler hjælp til "The Dollcatcher".
Hvis du er en rar sjæl, så PM mig lige over Xbox Live! (-:
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Mekuri » 20. jan 2009 22:52

Aberrant Simon skrev:Mangler hjælp til "The Dollcatcher".
Hvis du er en rar sjæl, så PM mig lige over Xbox Live! (-:


Samme her.. Det sidste achievement jeg mangler - Er villig til at smide nogle millioner guld for det hvis det er :D
Mekuri
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Re: Problemer med Knothole Island

Indlægaf retroprosa » 21. jan 2009 23:40

Avatar3101 skrev:Men jeg har også gennemført main questen på Knothole Island og tror/ved i om der er flere quests end den ene? For så synes jeg at 800MP er lige i overkanten (selvom de har lagt meget arbejde i det ofc.)


Der er vist kun den ene quest line. Jeg synes også det er lidt tyndt, men de nye items og dyes er da meget nice - dog ikke til 800MP.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Re: Problemer med Knothole Island

Indlægaf Mekuri » 22. jan 2009 01:04

retroprosa skrev:
Avatar3101 skrev:Men jeg har også gennemført main questen på Knothole Island og tror/ved i om der er flere quests end den ene? For så synes jeg at 800MP er lige i overkanten (selvom de har lagt meget arbejde i det ofc.)


Der er vist kun den ene quest line. Jeg synes også det er lidt tyndt, men de nye items og dyes er da meget nice - dog ikke til 800MP.


Du ved der ikke er flere quests derude når du får achievement for at fixe deres vejr problemer :)
Er sårn set okay tilfreds med den lille udvidelse, men det er ret tydeligt at de egentlig bare vil give os en stak nye items, og det pakkede de så lige ind i en lille by og et par quests (Dog nogle okay nice quests imo).
Mekuri
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf daugaard » 1. mar 2009 12:01

Modtager spillet mandag, er det ala diablo?
eller ala wow?
nogle der kan forklarer :)?
Billede
daugaard
Niveau 4
 
Indlæg: 586


Indlægaf phijen » 1. mar 2009 13:32

daugaard skrev:Modtager spillet mandag, er det ala diablo?
eller ala wow?
nogle der kan forklarer :)?


Det er i en genre for sig. Det minder ikke om nogle af de to spil. Ikke efter min mening. Det er til gengæld pisse fedt :D
Det er Diablo og WoW nu også :oops:
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf daugaard » 1. mar 2009 21:30

okay, glæder mig. :D
Billede
daugaard
Niveau 4
 
Indlæg: 586


Indlægaf daugaard » 4. mar 2009 21:52

nu jeg godt igang med fable :) online delen, how does that work?
Billede
daugaard
Niveau 4
 
Indlæg: 586


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster