Xboxlife forum

Fable 2: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Nilsson. » 30. dec 2008 02:41

er ret sikker på at man ikke kan give den væk..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Jonaseddie » 30. dec 2008 13:46

hmm, nåh okay.. jeg læste bare på et forum at det var meget brugt at man mødtes i grotten og byttede.. men fuck it, ås gider jeg ikke vente hernede mere :P
Jonaseddie
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf kofoed » 1. jan 2009 20:11

Hvordan siger man Nej til at gøre ting? altså ting som kan gøre en ond, for hvis man ikke gør dem bliver de bare ved med at være i ens log, og det kan man jo let gå hen og blive træt af.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Nilsson. » 1. jan 2009 20:25

trykker ned på d-pad... så laver han en thumbs down expression = nej tak.. up på d-pad er thumbs op = ja tak..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf BETAVERTION » 2. jan 2009 18:24

Kan man få ranged weapons som har en range på over 60? Skal nemlig bruge et, til questen Love Hurts, hvor man skal ramme en blå cirkel, og mine rifler kan åbenbart ikke skyde så langt..
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

Indlægaf EarthlyChimera » 2. jan 2009 19:38

din skill skal bare højre op :P
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Indlægaf jimmynielsendk » 2. jan 2009 20:02

Hejsa alle

Det er ikke så længe siden at jeg fik Fable 2 og jeg må sige at jeg har spillet det rigtig meget her i min juleferie, og jeg synes det er rigtig godt og et stemnings fyldt spil.Men nu har jeg gennemført main quest linien og jeg har en pæn stor del af de achivemenst der er.Så er det at jeg spørger , er der flere ting som man ikke har prøvet og er gemt i spillet.?Jeg ved at man kan samle nogle dukker og de der gargyles.Man skal vel sådan set gennemføre spillet 3 gange for at få de sidste achivements.? jeg valgte at ofre min familie for at dem som døde under besættelsen af de onde.


Er der ikke noget med at der kommet en udvidelse pakke som man kan købe via live?



Ellers godt Nytår.
jimmynielsendk
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf BETAVERTION » 2. jan 2009 20:33

jimmynielsendk skrev:Man skal vel sådan set gennemføre spillet 3 gange for at få de sidste achivements.? jeg valgte at ofre min familie for at dem som døde under besættelsen af de onde.


Ikke hvis man gemte spillet lige inden man går op til Lucien, fordi så loader man bare spillet efter man har valgt en af de tre ting :) Det gjorde jeg = 75G
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

Indlægaf jimmynielsendk » 2. jan 2009 20:56

BETAVERTION skrev:
jimmynielsendk skrev:Man skal vel sådan set gennemføre spillet 3 gange for at få de sidste achivements.? jeg valgte at ofre min familie for at dem som døde under besættelsen af de onde.


Ikke hvis man gemte spillet lige inden man går op til Lucien, fordi så loader man bare spillet efter man har valgt en af de tre ting :) Det gjorde jeg = 75G


avs den tænkte jeg ikke lige på.haha så kan jeg nøjes med en gang mere så hehe.
jimmynielsendk
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf BETAVERTION » 2. jan 2009 21:00

jimmynielsendk skrev:
BETAVERTION skrev:
jimmynielsendk skrev:Man skal vel sådan set gennemføre spillet 3 gange for at få de sidste achivements.? jeg valgte at ofre min familie for at dem som døde under besættelsen af de onde.


Ikke hvis man gemte spillet lige inden man går op til Lucien, fordi så loader man bare spillet efter man har valgt en af de tre ting :) Det gjorde jeg = 75G


avs den tænkte jeg ikke lige på.haha så kan jeg nøjes med en gang mere så hehe.


Hehe, det skal du da bare være glad for, det er jo et herligt spil :)
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

Indlægaf spif2001 » 8. jan 2009 14:52

Developer diary #8 kan downloades på marketplace: http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... 24d5307f1/

Der skulle bl.a. være et lille sneak preview af den nye DLC Knothole Island.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf retroprosa » 11. jan 2009 12:12

spif2001 skrev:
Jonaseddie skrev:Læs mere om de gratis koder her:

http://www.fableii.com//index.php?showtopic=56

Læg mærke til at man skal bede om en kode inden slutningen af december!

Ah - cool. Så fik jeg tilmeldt mig - så må vi se, om der dukker noget op. :)


Måske et lidt gammelt emne at bringe på bane igen, men jeg kan ikke helt se fidusen.

Så vidt jeg kan se, så er det kun folk som har købt Limited Collectors Edition af spillet som kan få de gratis koder. Grunden til at de er gratis er jo at de ved en fejl ikke var blevet vedlagt spillet da det blev købt.

Jeg går da ud fra at LCE udgaven indeholder de ekstra filer/content, og at det ikke bare er den kode man betaler ekstra for? Altså, så det kun er folk med LCE udgaven der kan bruge koderne?

Har nogen af jer der har tilmeldt jer faktisk modtaget en kode, og fået den til at fungere?
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Spankey103 » 12. jan 2009 21:21

Nogen af jer der ved hvornår det nye DLC kommer i morgen ? :) På hvilket tidspunkt ? :)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf Jonaseddie » 13. jan 2009 14:30

Så er pakken oppe! nogen der har downloadet den?!

Jeg har ikke selv nogen MP til rådighed lige nu, så må pænt vente.. men jeg er på vej ind og hente den gratis pakke nu! :D
Billede
Jonaseddie
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf palnatoke » 13. jan 2009 14:42

Jeg har lige hentet pakken ned, men skal man starte en ny figur foer den traeder i kraft?


Eller er det bare fordi jeg ikke er paa live lige pt?
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster