Xboxlife forum

40 minutter fable film:O

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Naemi » 28. aug 2004 15:47

DNS, du er for meget. Game Killer skriver som enhver anden, der kan finde ud af det danske sprog. Han skriver ikke voksent, avanceret eller professionelt, men derimod så alle kan (eller burde) forstå det.

Din lærers mening er af ingen betydning for os andre, da vi for den sags skyld kunne fortælle, at vi alle har fået topkarakterer i atomfysik, uden nogen form for beviser. Det helt og igennem latterlige ved den her samtale er, at den overhovedet startede. Det kan gøre ligemeget hvordan Game Killer skriver, så længe vi andre kan forstå det. Faktisk ville jeg hellere se på hans udtryksmåde, end at læse en post der er fyldt ud med tre punktumer efter hver sætning, og som aldrig har hørt om, at skrive med stort bogstav efter det ENE punktum, der burde være.

Drop diskussionen DNS, der er på ingen måde noget at diskutere.
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482


Indlægaf Buktu » 28. aug 2004 15:48

Ok, så tror jeg vi går tilbage til Fable.. Ellers må tråden altså låses... Og det kan vi jo ikke have vel? :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 28. aug 2004 15:54

Og tak for det Naemi! Følte mig helt angrebet og hadet af alle lige pludselig :)

DNS, jeg har svaret på din PB og gider ærlig talt ikke diskutere videre, den diskusion er unødvendig og for andre det ikke er gået op for endnu; jeg er ikke skribten, sådan.

Men back to topic:

Hmm...Buktu, Val. eller en anden stor Fable fan ved I, hvor mange forskellige areas der er i verdenen Albion? (Jaja jeg har studeret lidt og kan navnet på verdenen :D)

Synes spillet minder mere om et action/adventure, hvor der er RPG elementer indblandet, dette har gjort at jeg interessere mig lidt mere for Fable :)

Og jeg fik lige set en trailer på TeamXbox og okay Buktu, sorry grafikken var flot i den trailer med vand inde i grotten og der han brugte magi kunne man se vandet "lyse" op osv. flot flot :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 28. aug 2004 16:31

Ja, reviews kalder det også nærmere et Adventure spil end et RPG. Og Action spiller sq også en stor del.

Hvor mange areas der er.. Det er der ikke nogen der har sagt. Man den verdenen i sig selv lyder ikke sindssygt lille, men den skulle heller ikke være så stor som mange andre spil.

Citat fra TeamXbox da han talte om Teleportation:

"This helps out tremendously being you don’t have to spend 20 minutes running from one town to the next."

Så den lyder vel ok stor. Dog med en del Loading punkte.. :/

Men noget der ikke er nævnt i nogen reviews.. Er at BBB sagde at der var et andet transport middel, udover at gå og teleportere sig. Jeg har ingen idé om hvad det er. Men lyder spændene.. :)

Og de kæledyr indikationer vi fik i en nyere film, er der heller ikke blevet snakket om?
Der er stadig mange åbne spørgsmål.. :)

Også omkring det med at PM snakkede om noget mindre end en sequel.. Det er så offentliggjort at spillet bare er Live Aware, og intet andet. Mystisk...

Og jeg er sq glad for at du fik øjnene op for grafikken! ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 28. aug 2004 16:54

Nu har jeg så lige set en trailer igen og synes grafikken bliver lidt sløret længere væk og folk popper op, hvilket er tydeligt :?

Men derved sagt er grafikken heller ej grim, grafikken er efter min mening noget af det flotteste set på boxen.

Men jeg står 50/50 om jeg skal købe det eller lade være, spillet virker interessant nok :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 28. aug 2004 22:17

ohh god..

Sigh... Minder mig om dagene tilbage på Gamelife, og før det Poweron! ah..


Jeg er meget ordblind, og har været det i det meste af mit liv, og har fået RIGTIG meget negativ feedback omkring det.

Jeg ved hvordan det er at blive hånet fordi man har svært ved at udtrykke sig igennem sin skrivestil. Heh, det kæmper jeg stadig med.

Men jeg synes det er forkert, at du, DNS angriber Game killer på den måde.

1)Hvilken relevance har det for os der diskutere Fable, omkring hans skrivestil?

2)Synes du ikke selv at du angribe ham personligt, når du siger ting som; "Du lyder altså for latterligt", Istedet for stille og roligt, og fortælle personen hvad der er galt?:)


Vi er nået et punkt hvor vi ikke kan bedømme Fable. Vi har hørt meningerne.

Nu kan vi vente på hvad Gamespy, Gamespot og Edge siger, også må vi konkludere at de store sites har givet deres verdict, og chancerne omkring Fable som GOTY, eller RPG of the year, vil blive bestemt.

Ligenu er det ikke sjovt at gå ind på BBBs boards! I de 3 år jeg har kigget dagligt derinde, har jeg aldrig set så mange flames og had imod spillet. "You lied to us peter!! We hate you BBB!!! This is Black and white 2 hype!!!!!!1"! Faktisk kan jeg se at Buktu er en af de eneste som poster noget positivt! Hehe!



Billede
Jeg ved ihvert fald at jeg skal være ond.. have en masse kvinder og gå ud og dræbe dem på forskellige måder... en ny serial killer er kommet til byen.. hønsne skal sparkes.. børn skal mobbes.. og mænds ansigter skal flyde i mit blod.. here i come:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 28. aug 2004 22:24

:o

Er DU ordblind? Du er nok den af alle personer jeg mindst ville mistænke for at være ordblind! :)

Men generalt synes jeg sq de er åndssvage inde på BBB forummerne. Fable ser enormt fedt ud, ikke hvad det har været, men det ser stadig enormt fedt ud. Alle de folk der hele tiden har gået og sagt "Remember, its Fable, not Project Ego" er lige pludselig gået amok, og hader Fable overalt på jorden, og whiner over et 9.3?! Det kan man eddermame ikke tillade sig.. :p
De siger ting som "Glad i didnt pre-order this one" og alle sådan nogle ting.. Selvom der også er andre der er enige med mig, og synes de er åndssvage.. :)

Heck, der er en derinde, der altid har været troll og sagt at Fable høsjt får et sted mellem 8, og 8.9. Han sagde han ville undskylde, og nu siger han bare "All the reviews will be between 8 and 8.9 from now on, just like i said. Im expecting an apology soon".
Ham kan jeg virkelig grine af.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 28. aug 2004 23:11

Link til det officiele Fable board? :?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 28. aug 2004 23:12

"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Frodo » 29. aug 2004 14:42

hvad er den danske releas dato egentlig? EBGAMES siger 29/10 og har hørt det skulle komme til US i september og Oktober DK. Nogen der har en officel dato?
Hvis XBOX er en PC, så er en PC sq da også en XBOX!
Frodo
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Peet » 29. aug 2004 14:44

8.oktober.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Frodo » 29. aug 2004 15:28

Peet skrev:8.oktober.


Mange tak ^^

Så kan jeg godt købe Star Wars: BattleFront som september spil alligevel ^^
Hvis XBOX er en PC, så er en PC sq da også en XBOX!
Frodo
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Buktu » 29. aug 2004 21:53

Nyt interessant:

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmes ... 171&page=0


Jeg ved det er gamefaqs... Men han virker faktisk oprigtig nok ham der har lavet tråden. Der mangler stadig en bekræftelse af at han har været derinde... Men lad os håbe den kommer.

Han siger flere forskellige interessante ting:

"Q:in the ign review they said there were only 30 quests from the guild and then thats it is this true?
A: hmm 30?....that seems really low... and yes at the end of the game there are no more quests from the guild but there are many NPC-given quests."


Det er den jeg synes er mest interessant. Modsiger fuldstændig hvad IGN og TeamXbox har sagt.. Så har stadig lidt svært ved at tro det. Han skriver senere i tråden:

"The two reviews were too vague, and even though it seems pessimistic, they were just giving us the bad new first.
although i think that they may have jumped the gun on some things *COUGHonly 30 hours and 30 questsCOUGH*"

Det lyder jo godt, og håber at det passer.. Men samtidig.. Han modsiger to store sites som TeamXbox og IGN... Og han spillede det kun en times tid, og de ting han ved, har han fået at vide fra BBB testere...

Lets hope its true! For det hæver virkelig niveauet yderligere en tak på det her spil :)
For det med mangel på side quests, og ekstra quests, var virkelig det der skuffede mig mest.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Slane » 29. aug 2004 23:03

Hehe nej, de er sgu ikke altid lige pålidlige, de GameFaqs/GameSpot-usere... (det samme board...)

Men lad os da håbe på at det er sant... Det ville være rigtig nice, med lidt action, selvom spillet er gennemført... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Peet » 30. aug 2004 20:35

Always nice with somehting more to do :rolleyes:

så længe de kan holde os foran skærmen til Fable2, så er der bonus i det =)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster