Xboxlife forum

40 minutter fable film:O

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Buktu » 31. aug 2004 15:00

Hvis nogen ikke har set den, så er der et "nyt" (Lige under en uges tid gammelt) interview med Peter Molyneux.

Han snakker om Fable, Spil industrien (meget interessant at høre hans mening), og så Dimitri (:o).

Første gang han snakker om Dimitri... Men han siger ikke noget.

Men han siger at hvis han fortalte hvad de laver med det, ville men ikke tro på det. Og at Dimitri er Lionheads største projekt, og at det bliver deres "flagskib". Det lyder enormt interessant!

Interviewet varer lige over en halv time.. Fylder 91 mb...

Er selv ved at downloade.. :)

*Edit*

Damn.. Typisk fejl.. Glemte link.. :D

Men her er det:

http://games.kikizo.com/features/peterm ... vidint.asp
Senest rettet af Buktu 31. aug 2004 15:12, rettet i alt 1 gang.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent

Indlægaf SPLINT » 31. aug 2004 15:06

Faldt lige over et review på TeamXbox forum!
Det er en anden fra siden som også har spillet spillet igennem.
Giver spillet 9.5

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=289353
SPLINT
Niveau 1

Indlægaf Slane » 31. aug 2004 15:34

Dimitri?... :)

Hmmm.... Det har jeg aldrighørt om før... :s....

"Det største projekt"... Damn, det lydder spændene... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 31. aug 2004 15:40

Det har været i udvikling siden 1999 og er tidligst færdigt i 2007... o.O
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent

Indlægaf DINCO » 31. aug 2004 16:11

Dimitri :? er det til PC?? :?
Billede
DINCO
Niveau 2

Indlægaf Peet » 31. aug 2004 16:15

Det tror jeg ikke engang men ved endnu..

(yay! post nr. 200 i dette emne! :D)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 31. aug 2004 18:43

Man ved ingenting...

Men det er højst sandsynligt til PC. Der forventes jo at komme ny genereation af konsoller før 2007 hvor spillet tidligst er færdigt, og siden det lyder til at blive meget yeknisk kompliceret, er det nok en High End PC der skal til.
Buktu
Skribent

Indlægaf Buktu » 6. sep 2004 19:58

For at citere en overskrift på boards.bigbluebox.com:

Fable 1.5 Anyone? ;)

http://games.kikizo.com/news/200409/004.asp

*Edit*

Jeg bliver nødt til at tilføje det her citat:

Sam, Community Pet hos Lionhead sagde:

"Game Stars Live was a new event held at the London Excel centre from Sept 1-5 (last day today so still time for you Brits to get there and play Fable).
It was a good event, and I totally enjoyed my 3 days there manning the Fable pods.
Not once was a pod left alone, and many people were engrossed.
I received a lot of feedback, and listened to passing comments, and the response was extremely positive.
We even had Warren Spector...yes, of System Shock and Deus Ex fame rubbing his hands and saying how much he wanted to play the game.
Other incidents? How about the producer of Final Fantasy nodding his head approvingly and watching the game for a good while?
Or a member of a rival studio saying "I thought they said the graphics had been downgraded?" "
Buktu
Skribent

Indlægaf Valkyrie » 7. sep 2004 08:38

:o

.. OXM uk har også haft fat i spillet! De er ikke særlig biased overhovdet.. De gik ret meget amok på Morrowind.. Fik 6 eller sådan noget, men det ligner at de virkelig har sat sig ned og spillet Fable!

Ifølge IGNs kommentar omkring at spillet kan gennemføres på 9 timer, men OXM siger ca 30! Personligt tror jeg at det kun har noget med ens spilstil at gøre.... Hvor meget man selv ønsker at få ud af det!

Fable quotes fra deres review:

"Fable is a gamers fantasy made flesh"

"Rarely does an RPG appeal beyyond a niche audience but this action adventure oozes fun and accessability from every pore."

"The first time you play through an adventure you'll start to see a mirror of the kind of person you really are"

" If you're famous and good looking enough villagers will follow you on an adventure. They won;t fight with you but they'll clap & cheer when you showboat or kill a monster. If they get bored they'll go home. Evil players can use them as human shields or abandon them in the wilderness"

"Tofu makes you a better person, while eating Crunchy Chicks makes you evil"

"During my first 7 hours of play I Robbed someones house, slew a troll in my underpants, got wed, kicked a chicken 3.5654 metres into the air, caught a fish, drank beer until i puked and lost 3000 gold at cards"

" An expert archer will eventually be able to kill with one hit using auto-aim or even take heads off using first person aiming"

"If you hire a good body guard from the Temple of AVO and a bad Body guard from Twinblades bandit fort, they'll have arguments with eachother"

"The enemy AI is fairly tough and you are sometimes faced with 20 enemies at a time"

"While the framerate stutters fractionally during the more intense battles, Fables graphics are so awe-striking you won;t be distracted"

"You have to put lots of time in -more then 30 hours just to finish once- and you have to be patient and not expect your hero to evolve instantly.

In return you'll be rewarded with a unique sandbox-style world, graphics and audio polished beyond belief and a hero you're genuinely proud of. Who cares that your wife won't sleep with you when there's so much adventure to be had. Fable just won't take over your life, Fable will become it"

"Unique in the world of video games. Confident, flashy and polished beyond belief, there's no way you won't love it"
9.4 /10 - YAY!!:)
Valkyrie
Niveau 4

Brugeravatar

Indlægaf Valkyrie » 7. sep 2004 11:11

Billede

andre scores for det nye nummer af OXM UK:

Fable 9.4
Tiger woods 2005 8.7
Colin McRae 2005 8.5
Burnout 3:Takedown 9.4 <- kun burnout fik samme gode score!!
Silent Hill 4:The room 7.0
Kingdom under fire:the crusaders 8.9
Outrun 2 8.5
Madden 2005 8.5
Headhunter: Redemption 5.8
Samurai Warriors 7.0
Vietcong: Purple Haze 7.7
Conflict Vietnam 8.5
Wings of War 6.2

Demos:

Colin McRae 2005
Second Sight
Blinx 2:Masters of Tiem & Space <- Skal helt klart prøves!
Juiced
MV Music generator

DLC

FSW: Replay of final level. Jump in any time
Timesplitters 2: 5 new maps
THUG: 2 new courses
Music: 2 'Ace' audio mixes

And 30 save games

Next Month:
Reviews
Splinter Cell:Chaos Theory <- Allerede review?:I Så kommer det sgu nok til november!
Star Wars: Battlefront
Men of Valor:Vietnam war
Def Jam;FFNY
THUG 2
Fifa 2005
Rocky Legends

Previews of
Unreal Champ 2
Area 51
Carmageddon

Next months disc

Play:

Outrun 2
Conflict Vietnam
Silent hill 4
Men of Valor:Vietnam war
Kingdom under Fire: The Crusaders
Def Jam:FFNY
Leisure Suit Larry: Magna *** laude
----------
andre nyheder fra det nye OXM UK:

"Plus
Sega will bring Super Monkey Ball Deluxe to Xbox

300 stages

114 From SMB
140 From SMB2
46 Deluxe Exclusives"

"
Bananarama.
Super Monkey Brains

So far Sega's comedy monkey puzzler has only seen release on Gamecube, but Sega has confirmed to Official Xbox Magazine that the chimp's coming to Xbox in Super Monkey Ball Deluxe. The new title will feature 300 stages: 114 from Super Monkey Ball, 140 from Super Monkey Ball 2 and 46 Deluxe-exclusive boards. Thats a lot of bananas to collect.

But thats not all you get. Deluxe will also include a new Challange mode, integrated varying skill settings (beginner, advance, expert) into one fluid learning curve rather then breaking them up into independant settings. You also get an enhanced story mode, featuring stages from the two Gamecube games. All 12 Party games from Super Monkey Ball 1 & 2 will also be included.

Amusement Vision, the team responsible for the original arcade releases, is supervising development and a release is penned for early 2005"

"Another Matrix Game"

"EA Prepping game for Batman Begins" - Jep... De laver ENDNU en ny batman film!

"Word is the Canadian Studio behind **** game Cel Damage will be coding the Next Ridge Racer under Namcos gaze."

"Toby Gard is working with Crystel Dynamics on Tomb Raider 17 (or whatever) PS2 exclusivity might change" - Uhh...:[

cool:)
Valkyrie
Niveau 4

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 7. sep 2004 14:35

Yeah, men kunne man forvente sig andet af Gamespot? :)
Efter IGN og TeamXbox anmeldelserne var de fleste klar over at det ville bliver boget i den retning.

Men det lyder da rigtig godt det fra OXM... SOm du sagde kommer længden af spillet meget an på hvordan man spiller det. Jeg tror der går meget lang tid med mit første spil, ganske enkelt fordi jeg nok kommer til at lave alt muligt andet.. :) Og det er der også mange andre der gør.
Mens Hil fra IGN og de andre fra Gamespot og Teamxbox, nok (specielt de to første) har rushed lidt igennem spillet, for at komme ud med anmeldelsen så hurtigt som muligt. Og ikke rigtig lavet andet end main questen første gang...

Men hvor har du billedet af bladet fra Val? :)
Buktu
Skribent

Indlægaf Buktu » 12. sep 2004 17:12

OXM i Australien gav Fable 9.7 ;)

De kalder den korte historie for en "Minor concern" fordi de altid fandt noget andet at lave.

The Verdict

Power
A marriage of technical wizardry and artistic design. A real showpiece for Xbox owners.

Style
Comical, to emphasise the game's parody of life. The fantasy setting is perfectly executed.

Immersion
This can become your world away from home. The atmospheric music is a plus.

Lifespan
The main quest isn't as long as KOTOR but it begs to be replayed over and over again.

Overall 9.7!!!

Og så Minor spoiler:

[SPOILER]
Når man bliver kendt nok, kan man købe plyssede bamser af en selv ;)
[SPOILER]
Buktu
Skribent

Indlægaf Saxe » 12. sep 2004 17:47

Buktu skrev:[SPOILER]
slettet fra mit indlæg
[SPOILER]

Nooo, det var ikke svært nok at læse! Forbandet være min nysgerrighed! :evil:
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent

Indlægaf Buktu » 12. sep 2004 18:37

Jeg prøvede at gøre det så svært jeg kunne.. :)
Det var det bedste jeg kunne gøre.. :)
Buktu
Skribent

Indlægaf Slane » 12. sep 2004 19:03

Hehe... Lige meget hvad, så lydder det da meget grinern, det med at man kan [censur]. :P
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG