Xboxlife forum

Assetto Corsa

Spil med fart på

Assetto Corsa

Indlægaf Chokofanten » 22. feb 2018 10:24

Lidt information omkring det nye spil, som kommer fra firmaet bag Assetto Corsa.
Spillet kommer i første omgang til PC, men vi må håbe, at det kommer til konsollerne også.
Det kommer til at køre på en ny spilmotor UE 4.0

https://www.assettocorsa.net/competizione/

Mit kendskab til Assetto Corsa er godt.
Jeg synes gameplayet er bedre end Project Cars.
Bilerne opfører sig som forventet, og ikke som i PC2 hvor bilerne opfører sig som vinden blæser nogen gange.
Inde på PC2 forum kan jeg læse, at det ikke kun er mig, som har problemer med det.

Jeg håber, at dette spil kommer til Xbox også.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Askinas » 22. feb 2018 21:07

Lad det endelig komme til konsol :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Assetto Corsa

Indlægaf CvKM » 1. jun 2019 17:18

Gammel tråd, men prøver alligevel... Er det stadig uspilleligt med controller? Skou fik jo ikke meget ud af det. Jeg ved man kan indstille det, men nogle siger et og andre noget andet mht controller settings. :-) Jeg overvejer at købe det helt almindelige, ikke det nyere Competizione (hvis det ikke er det samme altså). Anyone?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 1. jun 2019 19:35

Uden at vide det, men med mit kendskab til Assetto Corsa ville det ikke være noget jeg ville kaste mig ud i med controller. Det er bygget op efter simulation, sværhedsgraden er høj og det kræver træning blot at hygge sig i en karriere del af spillet.
Når det så er sagt, er handling modellen fantastisk for dem der har noget simulator grej og godt kan lide at fordybe sig i det... :) Hvis det er for at køre noget sjov ræs med controller ville jeg gå efter Forza / Project Cars II eller Formel 1 serien.. Formel 1 serien i helhed er meget tilgængelig for spillere med controller, men man er så også låst til en klasse af biler der kører uhyre hurtigt :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron