Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 8. sep 2015 15:36

TeddyBamboo skrev:
DePeCHe DK skrev:
Rasbred skrev:Synes nu ikke det er så dyrt.

Man får jo alligevel en del ved ultimate :-) det er da self nogen penge. Men når man som mig kommer til at købe alt dlc alligevel. Så kam set sagtens betale sig :-)

Glæder mig for sygt til torsdag. Jeg har heldigvis fri hele torsdagen :-D

Ved vi hvornår på dagen det kan spilles?

Fra kl 13:01 uk time. Så må være kl 14:01 her.


er det ikke 2 timer når vi kører sommertid i DK ??

så må det vel være ved 1500 tiden at spillet er klar...

BOX ONE GAME EXPECTED TO RELEASE ON 10/9/2015. YOU MAY DOWNLOAD THE GAME FROM XBOX LIVE BEFORE THEN, BUT IT WILL NOT BE PLAYABLE UNTIL 13:01 UTC ON THE RELEASE DATE.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 8. sep 2015 16:06

Rasbred skrev:

er det ikke 2 timer når vi kører sommertid i DK ??

så må det vel være ved 1500 tiden at spillet er klar...



Jo 2 timer forskel, så kl 15 ca.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 8. sep 2015 16:06

JohnH skrev:
Rasbred skrev:

er det ikke 2 timer når vi kører sommertid i DK ??

så må det vel være ved 1500 tiden at spillet er klar...



Jo 2 timer forskel, så kl 15 ca.



mente jeg nok.. så må vi se om det holder.. DLC pakker til FH2 plejet først at komme sen eftermiddag/tidlig aften..
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 8. sep 2015 16:57

Nå ja. Vi har jo sommertid. For h da. Men så venter jeg bare en time mere :D
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Zeanix » 8. sep 2015 18:12

Er der nogle der købt det på russisk?

hvad har i givet? og tror i at det kommer til at skabe nogle problemer?
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf DePeCHe DK » 8. sep 2015 19:25

Zeanix skrev:Er der nogle der købt det på russisk?

hvad har i givet? og tror i at det kommer til at skabe nogle problemer?

Jep, 505kr løb det op i.

Der kom en opdatering til konsollen i dag, efter opdateringen stod Forza 6 lige pludselig til at fylde 0gb!
Jeg slettede det fra harddisken, og bad den om at installere spillet på ny. Den er næsten færdig med at hente spillet nu (98%).
Forventer slet ingen problemer med det i morgen.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 8. sep 2015 20:37

DePeCHe DK skrev:
Zeanix skrev:Er der nogle der købt det på russisk?

hvad har i givet? og tror i at det kommer til at skabe nogle problemer?

Jep, 505kr løb det op i.

Der kom en opdatering til konsollen i dag, efter opdateringen stod Forza 6 lige pludselig til at fylde 0gb!
Jeg slettede det fra harddisken, og bad den om at installere spillet på ny. Den er næsten færdig med at hente spillet nu (98%).
Forventer slet ingen problemer med det i morgen.

I morgen? :D

Er der nogen der kan guide mig igennem på russisk? Det er sku en jungle :D
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 9. sep 2015 05:54

min xbox har opdateret Forza 6 i nat..

nu fylder det 45.8 GB

gad vide om det er sidste update inden i morgen ??
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 9. sep 2015 08:24

Achievement/Forza Hub hunters:

Har i tænkt jer stadig at spille Forza 5 hvis i ikke er helt færdige med det endnu, SELVOM i køber Forza 6? :P

Jeg er ret fristet til at købe F6, men føler bare at det er overkill når jeg ikke engang er halvvejs i F5.

Er der iøvrigt noget man kun kan få hvis man pre-order? Det kan jeg ikke lige umiddelbart læse i den der ultimate edition at man gør.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf z0ntax » 9. sep 2015 08:45

Mike JezZ skrev:Achievement/Forza Hub hunters:

Har i tænkt jer stadig at spille Forza 5 hvis i ikke er helt færdige med det endnu, SELVOM i køber Forza 6? :P

Jeg er ret fristet til at købe F6, men føler bare at det er overkill når jeg ikke engang er halvvejs i F5.

Er der iøvrigt noget man kun kan få hvis man pre-order? Det kan jeg ikke lige umiddelbart læse i den der ultimate edition at man gør.


Altså tænker du på biler og credits??... De skriver jo bare at det venter på en når man starter spillet og bare skal redeemes inde under gifts... Og syntes osse at have læst et andet sted at det bare er fra første gang du starter spillet så ikke umiddelbart noget med pre order :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 9. sep 2015 09:10

Det tænkte jeg nok :) Jeg tænkte bare, om der i det hele taget var noget "pre-order and get some exclusive car" eller noget i den dur :)

Jeg tror jeg venter med at købe spillet, til når jeg er kommet en del længere i F5 og FH2, selvom jeg må erkende det er svært så lækkert som det spil ser ud og føles!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf DePeCHe DK » 9. sep 2015 09:20

Mike JezZ skrev:Det tænkte jeg nok :) Jeg tænkte bare, om der i det hele taget var noget "pre-order and get some exclusive car" eller noget i den dur :)

Jeg tror jeg venter med at købe spillet, til når jeg er kommet en del længere i F5 og FH2, selvom jeg må erkende det er svært så lækkert som det spil ser ud og føles!

Er som du, heller ikke færdig med Forza5, men jeg er sååå træt af den, da det er de samme baner igen og igen. Det er flot osv, men mangler i den grad flere baner.

Jeg glæder mig i den grad til F6, og jeg er bare klar i morgen når de frigiver det (ultimate).
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 9. sep 2015 09:36

DePeCHe DK skrev:
Mike JezZ skrev:Det tænkte jeg nok :) Jeg tænkte bare, om der i det hele taget var noget "pre-order and get some exclusive car" eller noget i den dur :)

Jeg tror jeg venter med at købe spillet, til når jeg er kommet en del længere i F5 og FH2, selvom jeg må erkende det er svært så lækkert som det spil ser ud og føles!

Er som du, heller ikke færdig med Forza5, men jeg er sååå træt af den, da det er de samme baner igen og igen. Det er flot osv, men mangler i den grad flere baner.

Jeg glæder mig i den grad til F6, og jeg er bare klar i morgen når de frigiver det (ultimate).


Det er nemlig også det jeg er træt af.

Er træt af det EKSTREMT LANGSOMME XP system. Samtidigt er jeg EKSTREMT træt af det altid kun er solskind.

Jeg ved bare, at hvis jeg får fingrene i F6, så kommer jeg nok aldrig til at røre F5 igen :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 9. sep 2015 10:44

Altså jeg stoppede meget hurtigt med FM5 da det blev alt alt alt for ensformet meget hurtigt for mig. til gengæld har jeg spillet ekstremt meget horizon 2 så regner med jeg køber ultimate edition af FM6 så snart jeg finder ud af hvordan på russisk :)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf z0ntax » 9. sep 2015 11:29

famulor skrev:Altså jeg stoppede meget hurtigt med FM5 da det blev alt alt alt for ensformet meget hurtigt for mig. til gengæld har jeg spillet ekstremt meget horizon 2 så regner med jeg køber ultimate edition af FM6 så snart jeg finder ud af hvordan på russisk :)


Jeg brugte den her og det gik relativt smertefrit... Så skal du bare have en vpn der understøtter Rusland hehe :wink:

https://translate.googleusercontent.com ... M-mxrBGBPw
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster