Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 4. okt 2014 15:12

famulor skrev:
KlumpeStumpen skrev:Det er rimelig nemt at indkøre credits synes jeg. Noget nemmere end Forza 5. VIP kan du jo altid tilkøbe ved siden af for 10 dollars.
Men vil man altid få de biler der er så? (tesla osv) eller er det et tilbud der forsvinder? Lyder somom jeg skal starte med at købe spillet og evt carpass. So many dicisions :D


Jeg købte den 'store' pakke i USA shoppen, gav vist 570 kr for det hele, samme koster 800+ kr i DK , håber så at jeg får bilerne på et tidspunkt :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf famulor » 4. okt 2014 15:21

JohnH skrev:
Jeg købte den 'store' pakke i USA shoppen, gav vist 570 kr for det hele, samme koster 800+ kr i DK , håber så at jeg får bilerne på et tidspunkt :wink:

Det var netop også det jeg tænkte på at gøre :D men har de ikke patchet VIP problemet endnu? Det skulle ellers være sket igår :o
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 4. okt 2014 16:13

famulor skrev:
JohnH skrev:
Jeg købte den 'store' pakke i USA shoppen, gav vist 570 kr for det hele, samme koster 800+ kr i DK , håber så at jeg får bilerne på et tidspunkt :wink:

Det var netop også det jeg tænkte på at gøre :D men har de ikke patchet VIP problemet endnu? Det skulle ellers være sket igår :o


Fandt vist lige ud af det, de biler man får, er gratis, men man skal selv ind og købe dem ...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Morten Skou » 4. okt 2014 16:47

JohnH skrev:
famulor skrev:
JohnH skrev:
Jeg købte den 'store' pakke i USA shoppen, gav vist 570 kr for det hele, samme koster 800+ kr i DK , håber så at jeg får bilerne på et tidspunkt :wink:

Det var netop også det jeg tænkte på at gøre :D men har de ikke patchet VIP problemet endnu? Det skulle ellers være sket igår :o


Fandt vist lige ud af det, de biler man får, er gratis, men man skal selv ind og købe dem ...


Ja, man skal stadig bruge in-game penge til at købe de biler man har fået med i pakkerne, sådan har det så vidt jeg husker altid været i Forza? Pakkerne låser op for dem, coins tilføjer dem til din garage.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 4. okt 2014 16:57

Morten Skou skrev:
Ja, man skal stadig bruge in-game penge til at købe de biler man har fået med i pakkerne, sådan har det så vidt jeg husker altid været i Forza? Pakkerne låser op for dem, coins tilføjer dem til din garage.


Ehhh nej, der stod at de var gratis = 0 ...

Jeg har hentet dem her gratis:

2003 Ford Focus RS
1997 Land Rover Defender 90
1993 Clio Williams
2015 Ford Mustang GT
1987 Buick Regal GNX
2012 Cadillac Escalade ESV
1968 Abarth 595 esseesse
1956 Ford F-100

og dem her fik jeg med min 'pakke'

2012 Lamborghini Urus
2014 Tesla Model S
1967 Ferrari 330 P4
1949 Mercury Coupe
2013 Donkervoort D8 GTO

og så virker 2x player in-game reward acceleration også nu kan jeg se.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 4. okt 2014 18:47

Den McLaren P1 er sgu hurtig! Lige et klip fra min første tur med den ...

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf allanb » 4. okt 2014 18:56

Hvor blev den bil af, du ramte ved 0.56? Den er jo væk efter din rewind!!
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Morten Skou » 4. okt 2014 19:06

allanb skrev:Hvor blev den bil af, du ramte ved 0.56? Den er jo væk efter din rewind!!


Haha, godt spottet :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 4. okt 2014 19:07

allanb skrev:Hvor blev den bil af, du ramte ved 0.56? Den er jo væk efter din rewind!!


Jep, derfor jeg normalt hader rewind ... har prøvet det et par gange i dette spil nu og hver gang sker der ændringer på bilernes lokation, biler forsvinder eller dukker op.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Morten Skou » 4. okt 2014 19:12

JohnH skrev:
Morten Skou skrev:
Ja, man skal stadig bruge in-game penge til at købe de biler man har fået med i pakkerne, sådan har det så vidt jeg husker altid været i Forza? Pakkerne låser op for dem, coins tilføjer dem til din garage.


Ehhh nej, der stod at de var gratis = 0 ...

Jeg har hentet dem her gratis:

2003 Ford Focus RS
1997 Land Rover Defender 90
1993 Clio Williams
2015 Ford Mustang GT
1987 Buick Regal GNX
2012 Cadillac Escalade ESV
1968 Abarth 595 esseesse
1956 Ford F-100

og dem her fik jeg med min 'pakke'

2012 Lamborghini Urus
2014 Tesla Model S
1967 Ferrari 330 P4
1949 Mercury Coupe
2013 Donkervoort D8 GTO

og så virker 2x player in-game reward acceleration også nu kan jeg se.


Ah fedt nok :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf allanb » 4. okt 2014 19:27

JohnH skrev:
allanb skrev:Hvor blev den bil af, du ramte ved 0.56? Den er jo væk efter din rewind!!


Jep, derfor jeg normalt hader rewind ... har prøvet det et par gange i dette spil nu og hver gang sker der ændringer på bilernes lokation, biler forsvinder eller dukker op.

Det giver også 10% ekstra XP at slå det fra, som jeg har gjort :-)
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 4. okt 2014 19:43

Andre der har problemer med at spille online ? Har samme problem som med Forza 5, hvis jeg endelig kommer på en onlinesession , så går der et par minutter og så ryger jeg ud igen ??

Jeg har ingen problemer med nogle andre spil online.

PS. Den der Lambo Veneno (Batmobilen) er faktisk også ret fed, dog ikke så hurtig igen :-)

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf himmelfisk » 4. okt 2014 21:01

JohnH skrev:Andre der har problemer med at spille online ? Har samme problem som med Forza 5, hvis jeg endelig kommer på en onlinesession , så går der et par minutter og så ryger jeg ud igen ??

Jeg har ingen problemer med nogle andre spil online.

PS. Den der Lambo Veneno (Batmobilen) er faktisk også ret fed, dog ikke så hurtig igen :-)


Har du åbnet portene: 53 - 80 - 88 - 500 - 3074 - 3544 og 4500 ?
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 4. okt 2014 21:37

himmelfisk skrev:
JohnH skrev:Andre der har problemer med at spille online ? Har samme problem som med Forza 5, hvis jeg endelig kommer på en onlinesession , så går der et par minutter og så ryger jeg ud igen ??

Jeg har ingen problemer med nogle andre spil online.

PS. Den der Lambo Veneno (Batmobilen) er faktisk også ret fed, dog ikke så hurtig igen :-)


Har du åbnet portene: 53 - 80 - 88 - 500 - 3074 - 3544 og 4500 ?


Jep har åben nat og som skrevet er der ingen andre spil der ikke kan køre online, kun Forza 5 og det her.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Twinkling » 5. okt 2014 07:44

JohnH skrev:
allanb skrev:Hvor blev den bil af, du ramte ved 0.56? Den er jo væk efter din rewind!!


Jep, derfor jeg normalt hader rewind ... har prøvet det et par gange i dette spil nu og hver gang sker der ændringer på bilernes lokation, biler forsvinder eller dukker op.


A.I. trafik lader til at blive generet random. Havde du kun spolet så langt tilbage at bilen var synlig var den ikke forsvundet, og det er jo ikke ligefrem noget der ødelægger spiloplevelsen....
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster

cron