Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 5. okt 2014 08:32

JohnH skrev:
himmelfisk skrev:
JohnH skrev:Andre der har problemer med at spille online ? Har samme problem som med Forza 5, hvis jeg endelig kommer på en onlinesession , så går der et par minutter og så ryger jeg ud igen ??

Jeg har ingen problemer med nogle andre spil online.

PS. Den der Lambo Veneno (Batmobilen) er faktisk også ret fed, dog ikke så hurtig igen :-)


Har du åbnet portene: 53 - 80 - 88 - 500 - 3074 - 3544 og 4500 ?


Jep har åben nat og som skrevet er der ingen andre spil der ikke kan køre online, kun Forza 5 og det her.


Har lige prøvet at lave indstillingerne om fra porttriggering til portforwarding, har ændret så konsollen er helt dansk og det ser stadig skidt ud!

Har en download og upload på 68/37 Mbps , 0% i pakketab, MTU 1450 , Delay/Ventetid 192 ms! , det lyder lidt vildt når den er på kabel og helt Dansk ,synes jeg.

Og jeg bliver stadig smidt af online sessionerne, eller kan slet ikke joine nogen ?? Tror sgu jeg har gjort mig uvenner med nogen hos Forza :roll:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Scooter dk » 5. okt 2014 09:16

Har du prøvet at slukke for dit modem og din router i 30 sekunder? Det virker for mig i forza 5 og titanfall. Har ikke horizon 2 endnu, bruger alt for meget tid på destiny.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 5. okt 2014 12:08

Scooter dk skrev:Har du prøvet at slukke for dit modem og din router i 30 sekunder? Det virker for mig i forza 5 og titanfall. Har ikke horizon 2 endnu, bruger alt for meget tid på destiny.


Også det jeg har læst mig frem til at man bør gøre, hvis man har problemer med online delen. Der kan hænge noget i cachen og drille.

Så lav lige et reboot af dit modem, evt gå ind i settings på xbox og under network og så gå offline i et lille stykke tid 30-40 sekunder, så online igen.

Jeg har ikke haft nogen problemer de par gange jeg har kørt online, andet end det kan hakke en smule i ny og næ. Men det er nok nærmere alle deres mange server problemer de kæmper med lige nu der kan gøre det.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 5. okt 2014 12:13

KlumpeStumpen skrev:
Scooter dk skrev:Har du prøvet at slukke for dit modem og din router i 30 sekunder? Det virker for mig i forza 5 og titanfall. Har ikke horizon 2 endnu, bruger alt for meget tid på destiny.


Også det jeg har læst mig frem til at man bør gøre, hvis man har problemer med online delen. Der kan hænge noget i cachen og drille.

Så lav lige et reboot af dit modem, evt gå ind i settings på xbox og under network og så gå offline i et lille stykke tid 30-40 sekunder, så online igen.

Jeg har ikke haft nogen problemer de par gange jeg har kørt online, andet end det kan hakke en smule i ny og næ. Men det er nok nærmere alle deres mange server problemer de kæmper med lige nu der kan gøre det.


Har prøvet det hele efterhånden, og da de er de eneste to spil jeg ikke kan spille online, så fu det, jeg spiller bare for mig selv og går efter missioner og rekorder istedet 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DrGetHigh DK » 5. okt 2014 13:36

Nogen der kan forklare hvordan man laver eller joiner en club?? Er lvl 26 men kan endnu ikke
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 5. okt 2014 14:49

DrGetHigh DK skrev:Nogen der kan forklare hvordan man laver eller joiner en club?? Er lvl 26 men kan endnu ikke


Du skal vinde 3 mesterskaber og så køre racet mod toget, mener man kan lige bagefter

Edit:

The Clubs unlock after you complete three championships (Castelletto, Nice, and Sisteron), the Train in Vain event, and drive back to the Festival to end the first road trip.

There will be big options to join a friends club, browse clubs, or view recommended clubs, and at the bottom, it will tell you which button to push to create a club.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 5. okt 2014 17:23

Ja den kommer selv og siger til en som JohnH siger, når du kommer tilbage fra et road trip.

Der er lavet en Xboxlife club (XBL) til dem der har lyst.

JohnH, tror det løser sig iløbet af næste uge med online delen. De skal lige have fixet de sidste ting med serverne.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 6. okt 2014 10:58

KlumpeStumpen skrev:Ja den kommer selv og siger til en som JohnH siger, når du kommer tilbage fra et road trip.

Der er lavet en Xboxlife club (XBL) til dem der har lyst.

JohnH, tror det løser sig iløbet af næste uge med online delen. De skal lige have fixet de sidste ting med serverne.


Ja håber jeg da, for de 3-4 minutter jeg får lov til at være online, de ser spændende ud!

Sad lige i går aftes i et par timer og gik det hele igennem, jeg har åben Nat , lige efter reglerne og selv om jeg sætter Xboxen i DMZ kan jeg ikke få lov til at joine og/eller forblive online.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 6. okt 2014 12:57

Lyder sgu underligt når du har open NAT. Men vent lige nogle dage og så prøv igen.

Jeg har ikke spillet online siden fredag, da jeg måtte starte forfra lørdag morgen da jeg hang underligt fast imellem et championship og roadtrip. Så har brugt weekenden på at køre igennem alle championships og roadtrips så man bliver Horizon mester. Så man kan køre rundt frit uden at være låst til noget.

Så planen er at lege lidt med online delen senere på ugen. Men det kørte fint nok torsdag og fredag da jeg prøvede det.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 6. okt 2014 13:18

KlumpeStumpen skrev:Lyder sgu underligt når du har open NAT. Men vent lige nogle dage og så prøv igen.

Jeg har ikke spillet online siden fredag, da jeg måtte starte forfra lørdag morgen da jeg hang underligt fast imellem et championship og roadtrip. Så har brugt weekenden på at køre igennem alle championships og roadtrips så man bliver Horizon mester. Så man kan køre rundt frit uden at være låst til noget.

Så planen er at lege lidt med online delen senere på ugen. Men det kørte fint nok torsdag og fredag da jeg prøvede det.


Ja spillet er jo super i forvejen, ville dog være fedt at få det sidste med også ;-)

ps. har du så fundet alle 'ladebilerne' ? , jeg har fundet 3 indtil videre.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 6. okt 2014 13:28

Har fundet 5 eller 6. Kom vist en barn find igår aftes inden jeg lukkede ned, men kan ikke huske om jeg gik på jagt efter den. Men har ihvertfald de 5.


Fandt lige status opdateringen frem derinde fra, som er den seneste:

[UPDATE: 10/4/14 11:54 a.m.]

Another update for you:

As of about an hour ago, we are caught up with loyalty and Forza Rewards fulfillment in Forza Horizon 2. This means we have worked through the backlog of players who have been playing the game since release on Tuesday and we are now fulfilling new and current rewards. Two items of note:

1) For new players (those who just started playing the game and/or redeemed rewards today) we should be back to the standard wait between Forza Rewards redemption and fulfillment in the game, which is around four hours. If you find yourself waiting longer and unable to get your loyalty rewards or redeemed Forza Rewards, please let us know in this thread so we can follow up.

2) We are still not 100% caught up on Demo Car award fulfillment. (If you're not sure what that is, see this story on FM.net). These award cars were de-prioritized, as we wanted to get loyalty cars and Forza Rewards out first, and they are still being sent out through the weekend.

Finally, our online services continue to be in good shape and the Turn 10 crew continues to monitor them all weekend long.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf famulor » 6. okt 2014 14:38

Har også lige joinet xboxlife klubben! ;)


GT: Joolz0r men kan være jeg retter det snart
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 6. okt 2014 20:33

Har fundet løsningen på mit forbindelsesproblem!

Bruger min mobiltelefon som hotspot, selv om jeg er strict med den, så kører det super .... :mrgreen: :roll:


Edit: nu virker det også på trådløs, kører normalt kablet internet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 7. okt 2014 06:02

Totalt urealistisk, men rigtig rigtig sjovt, en tunet Landrover Defender kan følge med selv de hurtigste Lamboer m.m. ;-)

http://xboxclips.com/video.php?uid=2533 ... 4f4db6e6c5
Senest rettet af JohnH 7. okt 2014 08:58, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Twinkling » 7. okt 2014 08:43

JohnH skrev:Totalt urealistisk, men rigtig rigtig sjovt, en tunet Landrover Defender kan følge med selv de hurtigste Lamboer m.m. ;-)

http://gameclipscontent-d3002.xboxlive. ... a1a5f88be7


virker ikke for mig. :(
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster