Xboxlife forum

Test Drive Unlimited 2 tråd

Spil med fart på

Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf Mogwai » 5. feb 2011 10:23

Jeg er lidt småforvirret nu. Jeg tog chancen og bestile TDU2 på prispresseren i torsdags. Igår (fredag) blev jeg dog ringet op af en venlig dame fra deres butik som undskyldte for, at jeg allerede havde fået en faktura, trods release som jo var den 11. februar. Igår eftermiddags modtog jeg dog endnu mail fra shoppen om at spillet var afsendt, og idag kan jeg se at pengene er trukket.

Det må vel betyde at spillet er på vej :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf Emil Mikkelsen » 9. feb 2011 14:34

Jeg har prøvet det til Pc og jeg kan bare sige, glæd jer det er et rigtig godt spil! - En del anderledes end 1'eren.. :)
Mit Gamertag: Mikkelsen333
Jeg spiller:
Forza 2 & 3.
Call of duty 4.
PGR 4.
Skriv en PM hvis i ønsker at spille med mig!
Emil Mikkelsen
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf Broendum » 9. feb 2011 15:39

Har også en forudbestilling på ovennævnte titel. Har heller aldrig spillet etteren, men hvis man aldrig tager nogle chancer, vinder man jo heller aldrig ;) Nogen gange taber man, andre gange vinder de andre :)
Broendum
 


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf BulletEyeDk » 9. feb 2011 17:37

Så fik jeg spillet leveret fra England...

I kan godt begynde at glæde jer, hvis i kunne li' 1'eren så bliver i ikke skuffet med 2'eren, der er så meget mere man kan.

Jeg har dog i nogle tilfælde erfaret at spillet ikke hele tiden kan levere 60fps, men det kan jeg sagtens leve med når gameplay er så fedt.

Det er endnu ikke lykkedes mig at spille det med en ven selvom vi begge var online på samme tid og sad i en partychat sammen, så kunne vi bare ikke se hinanden i spillet og det til trods for at vi faktisk også er i samme klub. Men jeg er af den overbevisning at det nok er en mindre "opstarts" fejl fra Atari, spillet er jo ikke engang officielt ude herhjemme endnu.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf White Jackel Dk » 9. feb 2011 20:44

Jeg har et spørgsmål. Er der ingen motor cykler med mere ?? Synes det var en af de gode ting ved 1´er Der var bare for lidt at vælge imellem. Men jeg har bare ikke set noget til dem i det nye test drive.
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf BulletEyeDk » 9. feb 2011 20:59

Det er der vist desværre ikke.

Men der er så denne gang mulighed for offroad kørsler og det er faktisk ganske sjovt (jeg har pt. kun selv kørt offroad i forbindelse med en offroad license) , men det er lidt skuffende at motorcyklerne er væk.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf White Jackel Dk » 9. feb 2011 21:15

BulletEyeDk skrev:Det er der vist desværre ikke.

Men der er så denne gang mulighed for offroad kørsler og det er faktisk ganske sjovt (jeg har pt. kun selv kørt offroad i forbindelse med en offroad license) , men det er lidt skuffende at motorcyklerne er væk.


Træls.. Havde ellers håbet på noget chopper / dirt bike off road 8)

Nå men så længe at der er en 1967 Shelby mustang GT så er jeg glad :D
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2011 21:16

Det kan være at vi er heldige, at der kommer motorcykler som noget DLC senere hen :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf White Jackel Dk » 9. feb 2011 21:56

Morten Skou skrev:Det kan være at vi er heldige, at der kommer motorcykler som noget DLC senere hen :)


Okay ja det kunne ikke være så ringe.. Men syntes nu de skulle havde det med fra start af. Men vi må jo se tiden an.
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2011 22:39

For f..... da, nu gik det lige så godt. Har spillet en del TDU2 (ca. 10 timer) og så bliver man mødt af "Savegame korrupt" nu her da jeg vil fortsætte...

Jeg har søgt lidt på det og jeg er tilsyneladende ikke den eneste, der er ikke mange andre tilfælde, men det sker åbenbart, hvilket jeg slet ikke havde set komme. Spillet har en autosave funktion der gør at den lystigt saver helt automatisk når du bevæger dig rundt i verdenen.

I mit tilfælde havde jeg netop gjort klar til A5 championship, som var startet op, jeg havde dog ingen intension om at køre nogle løb, jeg ville blot se hvad der var af løb. Jeg lukkede derfor boxen ned uden at gå ud af løbet (hvilket jeg anser som årsagen)

I er hermed advaret om at gøre det samme indtil fejlen bliver rettet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf allanb » 10. feb 2011 22:47

Øv øv, føler med dig... Kan man have flere saves igang på samme tid eller snakker vi backup, for at sikre sig..

(Får det nemlig først imorgen)
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf Morten Skou » 10. feb 2011 23:07

Nitte. Det lyder jo nærmest som fejlen vi oplevede med F1 (som jeg ikke har spillet siden desværre).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2011 23:18

Ja det er sgu sur røv, den autosaver, og du har i selve spillet ingen mulighed for at vælge andre saves.

Så man skal manuelt kopiere et backup savegame en gang imellem tilsyneladende.

Men for de interesserede så kan man følge med på spillets officielle hjemmeside, her er tråden vedr. xbox360 fejl generelt -> http://forums.testdriveunlimited2.com/s ... hp?t=24430

Billede

Og selve tråden omhandlende korrupte savegames -> http://forums.testdriveunlimited2.com/s ... hp?t=24595

EDIT: Det er værd at notere sig, at der formentlig er en midlertidig "workaround" for ikke at få et korrupt savegame som typisk opstår når man trykker pause (her autosaver spillet) og så går til dashboard. Finten er at man skal trykke pause i spillet som man plejer, men så skal man vente til autosave ikonet er færdig og dernæst slukke xboxen, altså undlade at gå til dashboard.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf allanb » 11. feb 2011 07:01

Hold da op en issue list. Lidt for stor imo, der går nok noget tid inden det køre 100 % som det er tiltænkt.
Men hatten af, for den store åbenhed omkring de bugs og errors de har.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Test Drive Unlimited 2 tråd

Indlægaf BulletEyeDk » 11. feb 2011 08:06

Ja det er en del fejl at tage fat på, men det er mit indtryk, at de har viljen til at udrede tingene, så jeg er optimistisk.

Når nu vi snakker fejl, så vil jeg stadig sige, at jeg sagtens kunne leve med nogle framerate problemer osv, dette er ikke noget som ødelagde spillet for mig. Problemet med korrupt savegame er de dog nødt til at få udredt snarest, de risikerer jo at miste folk da nogle vil opgive spillet pga. at miste et save.

Personligt er jeg lettet over det skete for mig ved "kun" 10 timers spil og ikke 20-30 som det er for andre...

En af de hager der er ved et nyt spil er alt det man skal igennem fra starten af, som ikke kan skippes (her skal jeg nok lade være med at afsløre mere) :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster