Xboxlife forum

Forza Motorsport 2

Spil med fart på

Indlægaf magneX » 28. jun 2007 08:57

mowdy skrev:sådan en golf 2´er som mange skriver om ville jeg kunne vinde med den ??


Mener jeg ikke, men den koster kun 8000 cr mener jeg.
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf kasper_lk » 30. jun 2007 21:53

Det har tidligere i tråden været nævnt at Peugeot 908 og Le Mans banen skulle være en del af den franske LE udgave. Er der nogle som har noget officielt på det?

Da jeg var på Le Mans i år havde Peugeot en stand med nogle XBox'e hvor der blev spillet Forza på, men det var den gamle Peugeot 905 de kørte i og ingen Le Mans bane. Det underlige er så at på alle reklamerne for Forza dernede, var der et stort billed af 908'eren.
kasper_lk
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Indlægaf bjaelkesex » 30. jun 2007 21:57

Det kunne være de lavede den klassiske "vi bruger et andet bilspil til at promovere vores eget", som vi har set så sit efterhånden?

Grand Turismo 5 kommer nemlig i en prologue (demo) udgave med Le Mans banen og den er allerede blevet fremvist.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Reviloto » 1. jul 2007 20:39

bjaelkesex skrev:Grand Turismo 5 kommer nemlig i en prologue (demo) udgave med Le Mans banen og den er allerede blevet fremvist.


GT4 havde også Circuit de la Sarthe, godt nok i en lidt modificeret version.

[edit]Jeg sider stadigvæk og venter på at Forza skal komme ind af brevsprækken, men jeg underholder mig selv ved at se min kæreste spille demo'en. Indtilvidere kan hun klare lille Mugello på lige under 12 minuter!
Reviloto
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf Lasborg » 2. jul 2007 20:37

Nogen der ved om det er muligt at spille med computer spillere når man spiller i splitscreen. De fleste baner er lidt øde når man kun er 2 mand.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf magneX » 2. jul 2007 23:02

Lasborg skrev:Nogen der ved om det er muligt at spille med computer spillere når man spiller i splitscreen. De fleste baner er lidt øde når man kun er 2 mand.


Det findes da kun til xbox360? Eller har jeg ikke forstået dit spørgsmål rigtigt? :)

Eller mener du at man kan spille 2 sammen i mod "Bots" eller hvad man nu kalder dem ;)
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Gosser » 2. jul 2007 23:05

Næsten sikker på at det er det sidste han mener ;)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Lasborg » 3. jul 2007 07:58

Det er det sidste jeg mener, og kan man det.

vaklede mellem at kalde dem bots eller compouterspillere
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf claras » 3. jul 2007 09:42

Hvis man tager exhibition løb kan man spille 2 mand vs bots (men kun 2 mand). Både i splitscreen og over Xbox Live.

Hvis man vil være flere ikke Bots deltagere skal man vælge careerrace men så kan man ikke have bots.

Sådan mener jeg ihvertfald det var da jeg fumlede rundt med det.
Billede
claras
Niveau 4
 
Indlæg: 781


Indlægaf POWER-XBOX360 » 6. jul 2007 11:36

hey hvordan for man denne point


Crushing Victory

Awarded to any driver who finishes the race with a lapped opponent.
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » 6. jul 2007 11:41

Du ska overhæle 1 bil...den bil som kører bagerst og du kommer i nærheden af når du er den første ved at køre 1 lap forud...hvor er jeg dårlig til at forklare :) men du forstår vel?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf POWER-XBOX360 » 6. jul 2007 11:44

Rechain skrev:Du ska overhæle 1 bil...den bil som kører bagerst og du kommer i nærheden af når du er den første ved at køre 1 lap forud...hvor er jeg dårlig til at forklare :) men du forstår vel?

/Rechain


nej ikke rigtig :D


edit jo nu forstår jeg :D
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » 6. jul 2007 11:45

Seriøst eller :P for sjov? Du ska føre med 1 lap og overhæle den første bil du ser...

EDIT
Fair nok :D hehe...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Breiner » 7. jul 2007 10:20

Kører folk 1080i eller 780p i FM2, og kan folk se/mærke forskel?
Breiner
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf PtOs » 7. jul 2007 19:33

jeg er på 1080i.. og... ja nu har jeg ikke prøvet noget andet lavere.. så det ser jo bare kanon ud, og har altid gjort! :)
For a second, im wreckin'
I got you double checkin'
PtOs
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster