Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 10. jan 2012 20:43

Hejsa

Jeg er ret ny i forza universet,så i må lige bære over med mig....Jeg har købt Season Pass til forza 4....Skal jeg downloade de forskellige Car-packs når de udkommer eller ligger de automatisk i mit "spil" når det kommer på marketplace,nu da jeg har købt Season Pass...

Og ligger i jeres save games på HD eller i cloud,for da jeg ville gemme mit forza 3 stod der at forza 3 ikke kunne gemmes i cloud,så ved ikke om forza 4 kan gemmes i cloud da jeg først fik det igår..
Håber i kan svare mig
På forhånd tak carsten
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 10. jan 2012 20:47

Aaliyahchili skrev:Hejsa

Jeg er ret ny i forza universet,så i må lige bære over med mig....Jeg har købt Season Pass til forza 4....Skal jeg downloade de forskellige Car-packs når de udkommer eller ligger de automatisk i mit "spil" når det kommer på marketplace,nu da jeg har købt Season Pass...

Og ligger i jeres save games på HD eller i cloud,for da jeg ville gemme mit forza 3 stod der at forza 3 ikke kunne gemmes i cloud,så ved ikke om forza 4 kan gemmes i cloud da jeg først fik det igår..
Håber i kan svare mig
På forhånd tak carsten


Angående DLC, skal du hente det via spillets "butik", altså ikke via dashboard eller xbox.com - så får du lov til at betale for dem, men hvis du gør det via spillet, vil du kunne hente dem uden at der bliver taget point, med det season pass - Har det heldigvis også selv :)

Ang. cloudsaves, har jeg ingen anelse, da jeg ikke selv putter "aktive" spil i min cloud, bare fordi, at jeg helst vil have mine saves, selvom nettet driller en dag - du burde forhåbentlig dog ikke miste noget at prøve, hehe :)
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 10. jan 2012 20:55

Takker for meget hurtig svar....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf C.C » 11. jan 2012 21:53

Nogen der ved hvordan jeg bruger de biler jeg har hentet fra marketplace ? Når jeg vil bruge det i forbindelse med at køre, så bliver jeg bedt om at hente dem fra marketplace. Skal de installeres eller lign. ?
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf pgrundl » 15. jan 2012 20:02

Følger der ikke en manual med forza 4? For den jeg købte hos Fona indeholdt nemlig ikke nogen manual :( Ville være rart med lidt tips mht. håndbevægelserne.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mogwai » 15. jan 2012 20:07

pgrundl skrev:Følger der ikke en manual med forza 4? For den jeg købte hos Fona indeholdt nemlig ikke nogen manual :( Ville være rart med lidt tips mht. håndbevægelserne.

Der fulgte i en manual med til mit, så det er vist Fona der har sjusket.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf pgrundl » 15. jan 2012 20:21

Mogwai skrev:
pgrundl skrev:Følger der ikke en manual med forza 4? For den jeg købte hos Fona indeholdt nemlig ikke nogen manual :( Ville være rart med lidt tips mht. håndbevægelserne.

Der fulgte i en manual med til mit, så det er vist Fona der har sjusket.


Tak, så må jeg ned i morgen og se om de kan finde min manual.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. jan 2012 21:56

Er der tilfældigvis nogen der har en ide om hvordan man kan få fat i en Unicorn bil på en nem måde? Der er nærmest aldrig nogen til salg i auction house, og hvis der er, så koster de en milliard. Vil sgu gerne lige have den achievement klaret :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. jan 2012 22:59

Nå.. det ser ud til at det nemmeste er at smide FM3 i igen, købe en VIP carpack og så købe en af disse biler:

-2008 Aston Martin DBS
-2009 Chevrolet Corvette ZR1
-2007 Ferrari 430 Scuderia
-2007 Lamborghini Gallardo Superleggera
-2007 Porsche 911 GT3 RS (997)

Eneste "problem" er at man skal have 100.000 CR i FM3 for at købe bilen, så dem skal jeg lige tjene først.

Derefter starte et nyt FM4 op og importere sin FM3 profil over. .. Det prøver jeg lige :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Them » 19. jan 2012 23:16

Hey, er lige begyndte at spille forza 4 igen, og det er rigtig som skou, der er ingen unicorn biler tilslag.

Men har ledt og ledt efter en HKS lancer time attack, tænke på om der var nogen af jer der havde den og evt ville bytte eller noget i den still???
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. jan 2012 23:43

Morten Skou skrev:Nå.. det ser ud til at det nemmeste er at smide FM3 i igen, købe en VIP carpack og så købe en af disse biler:

-2008 Aston Martin DBS
-2009 Chevrolet Corvette ZR1
-2007 Ferrari 430 Scuderia
-2007 Lamborghini Gallardo Superleggera
-2007 Porsche 911 GT3 RS (997)

Eneste "problem" er at man skal have 100.000 CR i FM3 for at købe bilen, så dem skal jeg lige tjene først.

Derefter starte et nyt FM4 op og importere sin FM3 profil over. .. Det prøver jeg lige :D


Det virkede, men kostede selvfølgelig 800 MSP... :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 20. jan 2012 01:16

Gratz... Så detsvære først nu din post nu Skou da jeg ikke lige spiller så meget xbox for tiden...
Tror nemlig (MÅSKE) jeg har den archievement da jeg har gennem tæsket FM3 og har mange mange mill i det spil.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. jan 2012 09:48

Jeg fik en til at give mig de 100.000 CR, så jeg slap for at køre mere end det første løb :D

Nu skal jeg igang med Bucket achievementen, den er sindsyg.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf WozziFuzz » 20. jan 2012 11:22

Når man køber Designs til sine biler og designet er låst, inde hvor man kan lave paint kobs osv. hvordan får jeg smidt det købte design på? Den er nemlig låst inde i "My Designs"? Hmm
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf WozziFuzz » 20. jan 2012 15:07

Mht en Achievement der går ud på at importere en save file... Kan det så lade sig gøre, at lave en savefil på et alternativt Gametag, og derefter overføre savegame til ens altuelle profil således at man slipper for at have Forza 3 stående under spillede spil på den aktuelle profil, men på den måde henter Ahcievement alligevel??? Uha, håber det er til at forstå. Nogen der er klog på dette..?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster