Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 8. sep 2011 19:09

loonitunius skrev:mircu, skal så meget slå dig i en C1 ;D nu når du ikke kan lide jeg gør det i C4'eren ;)

så klart jeg forudbestiller det.


Ha, du kommer bare :D
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf YaKuZa_MaB » 8. sep 2011 20:12

Mircu skrev:
YaKuZa_MaB skrev:Hvis i har bestilt limeted edition hvor har i så gjort det jeg tør sku ikke coolshop længere de sidste 4 gange jeg har forud bestilt der har jeg ikke fået det den lovede dag og har måtte vente i optil 2 måneder før de havde det på lager igen. Er der nogen der kender nogle gode steder??


http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-xbox360/X360FORZA4LCE/forza-4-limited-collectors-edition-x360 - Der jeg har bestilt fra, da jeg har gode erfaring med deres webshop (ikke så meget butikkerne :p) Bestilte i sin tid fra Game UK, men der står deres subaru så kun til at være til england, og så kan jeg lige så godt bestille fra Danmark billigere faktisk :)



Kanon mance tak mircu så er det også bestilt turde sku bare ikke coolshop igen
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 8. sep 2011 20:57

Under the Hood - Part 3

Så er der sgu ny af dem, og meget god info igen igen - Desværre også den næstsidste, den næste vil besvare spørgsmål sendt ind, der skal nok komme svar på en del, men den her gang er der fokuseret på ret så meget især AI dog.. Noget af det jeg finder bedst, er dog bigshots (3840x2160px, ingen kvalitets formindskelse) og mulighed for at fjerne spoilers/bumper osv, på "nogle" biler.. Synes der er noget at se frem til, i oktober, fordi godt nok ved vi meget nu, men hvordan at der lige fungerer, ved vi ikke med sikkerhed, må vi desværre vente til at spillet kommer med..

Kan vist snart ikke komme bag på nogen, at jeg ser frem til det :D
Senest rettet af Mircu 9. sep 2011 10:04, rettet i alt 2 gange.
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf clearlycoolguy » 8. sep 2011 21:41

Mircu skrev:Under the Hood - Part 3

Så er der sgu nu af dem, og meget god info igen igen - Desværre også den næstsidste, den næste vil besvare spørgsmål sendt ind, der skal nok komme svar på en del, men den her gang er der fokuseret på ret så meget især AI dog.. Noget af det jeg finder bedst, er dog bigshots (3840x2160px, ingen kvalitets formindskelse) og mulighed for at fjerne spoilers/bumper osv, på "nogle" biler.. Synes der er noget at se frem til, i oktober, fordi godt nok ved vi meget nu, men hvordan at der lige fungerer, ved vi ikke med sikkerhed, må vi desværre vente til at spillet kommer med..

Kan vidst snart ikke komme bag på nogen, at jeg ser frem til det :D


Samme her. Det bliver bedre og bedre! Virker som om at der er ret meget at rode med ang. modificering osv. Det kan næsten kun blive en kæmpe succes :D!

Also - fedt med kæmpebilleder.
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 20. sep 2011 20:30

Så er der fandme demo på trapperne, kommer d. 3 oktober, skrevet her - Eller bare lige ved at kigge på forsiden..

Her er min tanke, om de folk der faktisk læser den her tråd, der har tænkt sig at prøve den demo lidt, vil være frisk på at smide lidt forskellige friendrequests rundt, så vi kan se hvem der kan være hurtigst - Før at der kommer en masse tunes, når spillet udkommer - Og så selvfølgelig også til, når spillet kommer, så kan der kæmpes i Rival Mode eller ja, lobbies! Thoughts?! :v
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 20. sep 2011 21:24

jeg skal nok prøve den demo og også spille lidt fm4 når det kommer... add bare mig, er dog lang tid siden jeg har spillet så er nok lidt rusten
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf loonitunius » 20. sep 2011 23:17

Mircu jeg er frisk på at lave noget rival mode med dig :D skal nok lade dig vinde.... om ikke andet så af nød :D
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 21. sep 2011 11:06

Læste lige lidt om trackday... lyder MEGA fedt, så skal man ligge og overhale en masse biler samtidig med man skal kæmpe med ens rival... KONGE!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 25. sep 2011 13:18

Okay, lad mig starte den her post ud med at sige, at der ikke er NDA på Forza 4 mere, så der er kommet en del billeder og videoer ud, de her billeder, kommer dog direkte fra folk der har FM4 nu, som har uploadet dem - Desværre kun pressefolk og nogle få VIPs, der har fået lov til at få en forsmag - Men gør ventetiden længere for os andre :D

Enjoy!

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Billeder som fremviser diverse forskellige paints, så vi kan se hvad der venter os.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Nu lader det så til at vi også vil have matte paints at kunne lave noget med.
Billede
Og faktiske hvide hjul (Kunne vi jo ikke i FM3 :<)
Billede

"Lidt" drifting.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mogwai » 25. sep 2011 13:35

Damn nogle lækre billeder!
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 25. sep 2011 14:52

Jeg... vil... have... det... nu! :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf OpaqueCypress » 25. sep 2011 16:37

fuck nogle sprøde billeder :D
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Callista » 26. sep 2011 19:05

super fede billeder.. glæder mig til at komme ud og drifte... Er der nogen der evt kunne være interesseret i at bytte en pre-order Mini Cooper med en Subaru.. Er ikke så meget til Mini. Ikke de nye ihvertfald
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf YaKuZa_MaB » 26. sep 2011 19:10

Kanon fede billeder!!!

Men en ting forstår jeg ikke med de upgrade pakker de smider ud hvad vil det sige at man får rabat med Season Pass? Hvordan køber man det? er nok en smule blank men vil ikke gå glip af det mindste har jo fanme taget 1 uges ferie fra dagen spillet udkommer og konen er sendt over til sin mor hehe.
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Callista » 26. sep 2011 19:42

season pass kan købes på xbox live, du ved deres marketplace på xboxen.. og med rabat mener de at det i sidste ende skulle give en besparelse på 30% i forhold til hva du skulle give hvis du købte DLC pakkerne enkelthvis.. meen er stadig spændt på hva det kommer til at betyde for os der har købt LCE versionen, vi bliver lidt snydt af den Season pass eftersom vi jo har betalt ekstra for at få den Muscle Cars pakke.. men nogen siger vi får noget ekstra igen. følger spændt tråden på FM.Net
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster