Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf URC Fightdogg » 28. aug 2011 10:43

Mircu skrev:Achievement liste - Den ser sgu god ud, kun 2, at jeg langtfra er sikker på, at jeg vil kunne få med tiden, nemlig unicorn car og kinect, da jeg ikke ejer sådan en, og har ikke lige de store planer om at købe en, men alt i alt, synes jeg, at det ser meget godt ud, blandt med hurtige at få, og så de helt store :)


hmmm kunne være man skulle "leje" sin ud loool kig forbi betal en 20'er og få din achievement :mrgreen:

Købte mig en ny box her for snart et par måneder sien og fik Kinecten, med men har ikke engang prøvet den endnu lool men ok sidder i soveværelset og spiller og med al den plads man skal bruge skal jeg stå i sengen for at spille lool, men ja kommer jo nok i brug nu kan jeg se :)

Og er der nogen som har bestilt det hos Coolshop altså LE udgaven!! kan se man får hele 3 biler med når man bestiller :) men får man også alt det andet!! vi lsku være helt sikker inden jeg bestiller, så ville lige høre, ellers må man lige give dem et kald :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 28. aug 2011 10:50

URC Fightdogg skrev:hmmm kunne være man skulle "leje" sin ud loool kig forbi betal en 20'er og få din achievement :mrgreen:

Købte mig en ny box her for snart et par måneder sien og fik Kinecten, med men har ikke engang prøvet den endnu lool men ok sidder i soveværelset og spiller og med al den plads man skal bruge skal jeg stå i sengen for at spille lool, men ja kommer jo nok i brug nu kan jeg se :)

Og er der nogen som har bestilt det hos Coolshop altså LE udgaven!! kan se man får hele 3 biler med når man bestiller :) men får man også alt det andet!! vi lsku være helt sikker inden jeg bestiller, så ville lige høre, ellers må man lige give dem et kald :)


Haha, det kunne være, nok også eneste grund til at jeg ville ende med en kinect, hvis det kunne betale sig, når man skulle have en ny konsol (har stadigvæk en 2nd gen) :p

Men nej, jeg nægter ret stædigt at ikke købe hos coolshop mere, efter et par dårlige erfaringer med dem, så har bestilt hos elmutanten, til 444kr, havde dog før bestilt hos game.co.uk, men så så jeg, at der står uk only, for den preorder - Og den kostede så en del mere, for en bil, ikke det værd i sidste ende :( Dog trist, hvis det er exclusive biler, men er ikke rigtigt tydeligt som sådan, men overlever jeg nu engang nok, kun en '11 STI, jeg vil savne!
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf URC Fightdogg » 28. aug 2011 10:54

ja ok har endnu ikke haft nogen dårlige erfaringer med dem endnu!! ;)
Men ok er mini'en Bimmeren og CRZ'en du får med hos dem og må indrømme det trækker lidt lool vil dog også megetmeget gerne have subi'en :)
Og ja fruen gav lidt til hjælp til en ny i fødselsdags gave så kunne ikke lade være ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf C.C » 28. aug 2011 12:55

Bliver lidt spændene at se hvad de vil gøre med manglede porsche biler i spillet.... For de har vel heller ikke hverken licens til lyd m.m. Så bliver det lidt nederen, selvom de laver et kopi bilmærke så bliver det slet ikke det samme.

Jeg håber også der er flere tracks med, jeg blev skuffet sidste år over manglede tracks, savnede blandt andet Hockenheim, Spa, og Monza. Synes der var lidt for mange af de speedways tracks...
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 28. aug 2011 13:22

URC Fightdogg skrev:ja ok har endnu ikke haft nogen dårlige erfaringer med dem endnu!! ;)
Men ok er mini'en Bimmeren og CRZ'en du får med hos dem og må indrømme det trækker lidt lool vil dog også megetmeget gerne have subi'en :)
Og ja fruen gav lidt til hjælp til en ny i fødselsdags gave så kunne ikke lade være ;)


Jah, men nu har de jo ikke meldt ud, om det er fordi at man så ikke vil kunne købe den bil, eller om det bliver en CRZ+ fx, med et design på, gjorde de vist med FM3, fremstår ikk helt så tydeligt, men ligemeget hvad, er jeg i hvert fald ikke villig til at betale godt over godt over 50kr for en bil i et spil med over 500, er så dog en personlig økonomi ting også, vil jeg skyde på ^^ Ellers må du prøve at gifte en til mig, når du får dine, lol :D

CrazyMonkey-dk skrev:Bliver lidt spændene at se hvad de vil gøre med manglede porsche biler i spillet.... For de har vel heller ikke hverken licens til lyd m.m. Så bliver det lidt nederen, selvom de laver et kopi bilmærke så bliver det slet ikke det samme.

Jeg håber også der er flere tracks med, jeg blev skuffet sidste år over manglede tracks, savnede blandt andet Hockenheim, Spa, og Monza. Synes der var lidt for mange af de speedways tracks...


Porsche kommer bare ikke til at være med, desværre, der vil dog være nogle RUF's, dog ikke helt det samme :( Hockenheim er dog blevet tilføjet til FM4 (har de meldt ud), men ja, flere tracks hellere end nye biler, desværre ikke andet end at vente at se i sidste ende, jeg kommer til at købe det, selvom visse ting måske ikk er med :)
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf clearlycoolguy » 28. aug 2011 13:30

CrazyMonkey-dk skrev:Bliver lidt spændene at se hvad de vil gøre med manglede porsche biler i spillet.... For de har vel heller ikke hverken licens til lyd m.m. Så bliver det lidt nederen, selvom de laver et kopi bilmærke så bliver det slet ikke det samme.

Jeg håber også der er flere tracks med, jeg blev skuffet sidste år over manglede tracks, savnede blandt andet Hockenheim, Spa, og Monza. Synes der var lidt for mange af de speedways tracks...


Enig.. Blev vildt skuffet da jeg hørte det hele omkring Porsche. Er stor fan af bilerne. Jeg havde egentlig glædet mig til BF3 også, men jeg ved sgu ærligt talt ikke nu. EA har opført sig som små børn i sagen om deres eksklusive licens til Porsche. Forstår det ikke. For det første så giver det ingen mening at de selv tror på at det nye Shift som de vil bruge deres licens til, nogensinde kommer til at konkurrere med Forza4/GT5 simulatorerne. Og for det andet, så har Forza længe haft den eksklusive licens til Ferrari, men har ikke holdt den for sig selv, fordi det jo (åbenlyst) kun vil skade racer-genren. Men EA skal selvfølgelig lege børn, og nægte adgang til deres licens... Håber inderligt at deres Shift bliver en massiv bummer.

RUF bliver aldrig det samme som Porsche, selvom man jo altid kan lege at man kører rundt i en ægte Porsche :-)
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 28. aug 2011 17:55

@clearlycoolguy - jeg giver alle ret i at det er meget ærgerligt at Porsche mangler i FM4, dog syntes jeg at det er en fejl at sige at RUF aldrig bliver det samme som en porsche... og at man kan lege at man kører rundt i en ægte Porsche.

Nu er det sådan at RUF faktisk tager en ægte Porsche og så gør den BEDRE... RUF har også nogle enkelte modeller som i mine øjne slår Porsche med flere længder. bl.a kan nævnes RUF CTR "yellow bird" som kunne køre røven af ALT(topfart omkring 340 km/t) hvad der blev lavet i 1987 inkl. Ferrari F40.

RTurbo er en forbedring af 996 turbo
og RT12 er en forbedring af 997 turbo

Deres CTR 3 kan også køre røven af en Carrera GT.

Så mht til standard biler vil jeg ikke mangle noget... Jeg vil ikke savne Cayenne(magen til gulplade lort skal man lede længe efter)
Ej heller deres Panamera som bare ligner noget der er løgn... IMO

Men porsches racerbiler bliver savnet og selvfølgelig porsche 959 som er min personlige favourit:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf clearlycoolguy » 28. aug 2011 20:39

Jake242 skrev:@clearlycoolguy - jeg giver alle ret i at det er meget ærgerligt at Porsche mangler i FM4, dog syntes jeg at det er en fejl at sige at RUF aldrig bliver det samme som en porsche... og at man kan lege at man kører rundt i en ægte Porsche.

Nu er det sådan at RUF faktisk tager en ægte Porsche og så gør den BEDRE... RUF har også nogle enkelte modeller som i mine øjne slår Porsche med flere længder. bl.a kan nævnes RUF CTR "yellow bird" som kunne køre røven af ALT(topfart omkring 340 km/t) hvad der blev lavet i 1987 inkl. Ferrari F40.

RTurbo er en forbedring af 996 turbo
og RT12 er en forbedring af 997 turbo

Deres CTR 3 kan også køre røven af en Carrera GT.

Så mht til standard biler vil jeg ikke mangle noget... Jeg vil ikke savne Cayenne(magen til gulplade lort skal man lede længe efter)
Ej heller deres Panamera som bare ligner noget der er løgn... IMO

Men porsches racerbiler bliver savnet og selvfølgelig porsche 959 som er min personlige favourit:-)


Mente heller ikke så meget performance mæssigt, men det at der mangler det originale navn, emblem og i visse tilfælde også interiør og bodykit. Og så kunne jeg SÅ vildt godt tænke mig den nye 911 i spillet... Den er så lækker. Men også de lidt ældre originale Porsche's kommer jeg til at savne :-(
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 31. aug 2011 11:41

Worthog test af Clarkson:
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mircu » 1. sep 2011 10:47

Uuuh, finder de her under the hood artikler god læsning - Sidste uge stod det på leveling, rivals mode og Porsche. Denne uge står det så på profile import, unicorns, PI balance og fysiken bag - Desværre også lidt kedelig info om at Rally di Positano, New York og Bugatti version på Le Mans, ikke vil være at finde, kun Positano, at jeg personligt vil savne.. Så er der også lidt info om at der ville rundt regnet være omkring de famøse 500 biler.

Edit: Nå ja, så står der også i denne uges tekst, hvilke biler der vil blive direkte overført til Forza 4, og hvilke biler du får, alt efter level i Forza 3 - Så kan man lige logge på og købe dem, har jeg i hvert fald gjort :p

Alt i alt, god læsning, venter dog på at høre noget mere info om hvordan de gør med unicorns den her gang, da jeg så læste på forum, at der vil komme mere info om hvordan de gør med de 17(!!!) der vil være, hvordan man kan få dem osv - Og da der er så mange, vil man jo skyde på, at det ikke bliver helt det samme som i FM3 - Selvom jeg selv, har 2 af dem, dog en af dem, via pre order af FM4 :)



Så faldt jeg også lige over en god opgørelse over, hvad vi ved/får indtil videre, som jeg synes nu engang ser meget positiv ud, selvom der da er lidt negative ting at tage ud af det også!

  • Single player changed from 8 cars to 12 cars
  • Multiplayer changed from 8 cars to 16 cars
  • Different time of day for select tracks
  • Improved Physics
  • Autovista
  • Profile and Livery Import
  • Performance Index Updated
  • 500+ Fully modeled cars (100 new models)
  • Kinect Head Tracking
  • Autocross
  • Top Gear Soccer/Football
  • Rivals Mode
  • Car Clubs
  • New lighting engine
  • Improved Damage
  • New improved cockpit view
  • Weekly/Monthly Race Events
  • Custom Lobbies
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 1. sep 2011 15:38

Det bliver sgu godt:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf clearlycoolguy » 3. sep 2011 00:38

De har lige annonceret en ny "bane/track".. Infineon Raceway.

http://forzamotorsport.net/en-us/infineon_fm4/

Ser dejlig hurtig ud!
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mogwai » 3. sep 2011 09:30

clearlycoolguy skrev:De har lige annonceret en ny "bane/track".. Infineon Raceway.

http://forzamotorsport.net/en-us/infineon_fm4/

Ser dejlig hurtig ud!

Cool!

Jeg er egentligt også ret spændt på hvor meget T10 har opdateret Nordschleife :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf A42Merlin » 3. sep 2011 09:36

Det er stadig lidt synd de ikke har regn med i spillet.
Men jeg glæder mig til at sidde bag rattet igen :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf clearlycoolguy » 3. sep 2011 11:53

Merlin42 skrev:Det er stadig lidt synd de ikke har regn med i spillet.
Men jeg glæder mig til at sidde bag rattet igen :)


Dan Greenawalt snakkede meget om, at han synes at det er vigtigere at have en solid framerate på 60 (60fps) i et simulationsspil, end at få regn og nattekørsel med i et "dynamisk" vejr. Det ville simpelthen kræve for meget af xboxen, så det ville gå ud over fps'en og dermed gameplay. Dog har de vidst nattekørsel på udvalgte baner.. Eller var det dynamisk vejr på udvalgte baner? Kan ikke lige huske :<

Edit: Flere nyheder kommet op.. Der vil i næste uge (Onsdag) blive fremvist en speciel feature "that will be of particular interest to you photographers out there."

De skriver også om, hvordan de har brugt en næsten lydløs Tesla til at optage dæklyde, udskridninger etc. for at få det så præcist som muligt.

Og, de har nævnt alle start-bilerne:

2011 Ford Ka
2011 Chevrolet Spark
2011 Citroen C1
2011 Nissan Micra
2011 Peugeot 107
2011 Toyota Aygo
2011 Vauxhall Agila
2011 Volkswagen Fox

(Skal da helt sikkert gå amok i en Aygo :D)
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 41 gæster