Xboxlife forum

Test Drive Unlimited

Spil med fart på

Indlægaf Nygaard » 9. maj 2006 15:15

Shreik skrev:Er online delen kommet op?


Yep, onlinedelen er kommet op at køre... Tror bare ikke at det er muligt at snakke med dem man kører med i demoen, men er ikk sikker. Men er sgu stadig mest tilhænger af PGR3, demoen har ikk helt levet op til mine forventninger, ved godt at den ikke helt afspejler det færdige produkt, meeeen... Tror at Forza 2 kommer til at overhale det på min ønskeseddel :D Skulle der egentlig komme nogen trailer eller noget ud fra Forza i løbet af ugen???
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf TipsyMark » 9. maj 2006 16:46

Ggrrrr.... Hver gang jeg når til den første store vej i T krydset fryser spillet bare helt fast :roll:
TipsyMark
TipsyMark
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf MrSuperNice » 9. maj 2006 19:00

Efter min mening... ligger spillet i mellem PGR3 og NFS MW... Glæder mig nu til det kommer på gaden.. :lol:
Be Nice.. ;-)

Billede
MrSuperNice
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Indlægaf Sharpshooter DK » 9. maj 2006 19:15

Jeg er skuffet, håber det rigtige spil bliver bedre - ellers er det ikke noget jeg skal have alligevel
Sharpshooter DK
Niveau 5
 
Indlæg: 1296


Indlægaf D-tox » 9. maj 2006 19:59

til jer der har problemer med at spillet fryser:
Jeg har også oplevet dette, dette kan undgås hvis man trækker internetkablet ud af xboxen, efter det havde jeg ingen problemer, og jeg har spillet demoen igennem 10 gange eller så......
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf Cowrider » 9. maj 2006 20:01

Jeg skal helt klart have det.. FUCK grafikken pt det er en demo og de har måneder til at rette op på det.. ved bare jeg skal have det lige meget hvad.. grafkikken er da lige meget... for mig er det et bil spil og hvis bare gameplayet er godt så er grafikken da lige meget..
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf D-tox » 9. maj 2006 20:02

Vil bare lige sige at jeg synes spillet på nuværende punkt er fantastisk, men jeg er også mere til miami cruise end vild bane race..... Jeg synes det er fedt at sidde og chatte mens man fræser rundt i nogle fede øser, lidt lige som i Midtown Maddnes 3......glæder mig bare til at se nogle motorcykler! :D
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf TipsyMark » 10. maj 2006 09:43

Tak for tippet... Virker nu efter jeg tog netstikkket ud :-)
TipsyMark
TipsyMark
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf IX HerakleS XI » 10. maj 2006 11:38

Efter at jeg har prøvet det i nogle timer er det bare en *MUST HAVE* fra mig af.
elsker bare at køre stille rundt og gi den lidt gas engan imellem.

Men hvordan kan det være at de andre jeg ser i demoen som spiller, har andre biler???
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf Carhett » 10. maj 2006 13:12

CarpalMadazz skrev:Efter at jeg har prøvet det i nogle timer er det bare en *MUST HAVE* fra mig af.
elsker bare at køre stille rundt og gi den lidt gas engan imellem.

Men hvordan kan det være at de andre jeg ser i demoen som spiller, har andre biler???


De biler du ser er bare AI`s.. Altså computerstyret.. Tror jeg.. :roll:

Jeg skal lige høre.. Hvis man syntes at der er noget som kan rettes, kan der så være nogen mulighed for at nogle kan skrive ind til Atari og sige deres meninger så de evt. kunne blive rettet..? Eller er fejlene noget som Atari selv skal finde ud af..? :?
Carhett
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf Bateman » 10. maj 2006 13:36

Jeg er enig med Carpal, det holder max!

Det er fedt at bare ligge og cruise med en kold pilsner, og så pludselig give den fuld skrue.

Vi skal have lavet en klub.
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 344


Indlægaf IX HerakleS XI » 10. maj 2006 13:47

jeg har snakket med en fra USA som har en anden slags bil/biler
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf Jaiz » 10. maj 2006 15:53

Helt sikkert super fedt spil :)
fandt osse lige her da jeg kørte rundt lambogihnis store og der ku man sku godt lige bruge lidt tid på at se de forksllige biler og vælge interiør osv. dette bliver klart et must der skal stå på min hylde lige så snart det udkommer :)
Billede
Jaiz
Niveau 2
 
Indlæg: 117


Indlægaf Rechain » 10. maj 2006 16:11

Syntes faktisk det er et nize spil :) glæder mig til det fulde spil...det ska jeg ihvertfald eje...
Det eneste skod ved DEMO'en er de 15minutter og så 1 ting som irriterere mig GEVALDIGT er bilmotorene...de larmer af h-til, og det lyder altså bare IKKE godt...jeg bliver nødt til at sætte mit 5.1 anlæg under 15 i volume (det ka komme op på 60 - 63 faktisk) :evil:

I starten da jeg lige sku lære styringen at kende gik det af h-til...men efter en 5min, blev det nemmere...så det eneste jeg forventer inden dét kommer er at det bliver muligt at skrue ned for lyden for bilerne, for det er til at blive sindsyg af at høre på...

/Rechai
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf arnel925 » 10. maj 2006 22:22

synes at ideen er god men.. der er nogle ting der skal rettes op på... f.eks grafiken (det ser ikke særlig flot ud må jeg sige) og når man bliver fanget af ca. 15 politibiler, kommer der en scene frem, hvor en kvindlig betjent kommer ud af bilen og giver en bøde (som om jeg har kørt for hurtigt) men inden da havde jeg smadret tusind biler :roll: giver ikke mening! Der er også noget fifa RTWC effekt over det, billedet er meget utydeligt mange gange! Bilerne lamer FOR MEGET!
Alt for stort område hvor man ikke kan lave en skid :roll: , sidst men ikke mindst.. hvorfor kan man ikke blinke til højre eller venstre :?: som sagt ikke helt tilfreds, det er ikke et af de spil som står nr. på min liste...
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster