Xboxlife forum

Test drive:unlimited

Spil med fart på

Skal du have Test Drive: Unlimited?

Ja, helt sikkert!
25
69%
Venter lidt og ser på f.eks. reviews
10
28%
Nej, bilspil interessere mig ikke.
1
3%
 
Afgivne stemmer : 36

Indlægaf Kayniel » 22. apr 2006 17:05

Anastacio skrev:
Er dog blevet en smule interesseret i spillet på det sidste på grund af de små detaljer. Bare det at kunne rulle vinduerne ned, tænde lygterne og have fuld kontrol over ens bil. Også det at man skal købe tøj til ens racer i forskellige tøjbutikker ser cool ud.


kan slet ikke forstå at folk går så meget op i sådan nogle ting. Det virker for mig ret ligegyldigt.

Det minder mig lidt om da NBA kom til 360eren - "OMG verdens bedste spil, man kan se folk svede!!!!"
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Nygaard » 22. apr 2006 17:13

DeeKay skrev:
D-tox skrev:Den film som der er linket til et stykke oppe, med Spyker Spider c8'eren er da fuldstændig galt grafik, det kan PGR3 altså ikke hamle op med..... punktum!


Ville hellere se lidt når man kører... Det der garage-lir kan vi jo ikke lugte brændte dæk og høj-oktan af ;)


Tjek den video her DeeKay, den skulle gerne indfri lidt forventninger :wink: E3 Gameplay footage. http://games.teamxbox.com/xbox-360/1160 ... Unlimited/
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf Anastacio » 22. apr 2006 17:38

Kayniel skrev:
Anastacio skrev:
Er dog blevet en smule interesseret i spillet på det sidste på grund af de små detaljer. Bare det at kunne rulle vinduerne ned, tænde lygterne og have fuld kontrol over ens bil. Også det at man skal købe tøj til ens racer i forskellige tøjbutikker ser cool ud.


kan slet ikke forstå at folk går så meget op i sådan nogle ting. Det virker for mig ret ligegyldigt.

Det minder mig lidt om da NBA kom til 360eren - "OMG verdens bedste spil, man kan se folk svede!!!!"


Well...tøjet var mere en add-on :P

Har altid villet have fuld kontrol over den bil man styre, bare synd det er i en racer frem for et free-roaming spil. Og der er jo ikke så meget andet at se frem til i 360er spil nu om dage, så prøvede at se lidt lyst på det, der man ikke har set det før. For der er jo ingen stortitler på vej til denne konsol synes jeg.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Nygaard » 22. apr 2006 17:52

Anastacio skrev:
Kayniel skrev:
Anastacio skrev:
Er dog blevet en smule interesseret i spillet på det sidste på grund af de små detaljer. Bare det at kunne rulle vinduerne ned, tænde lygterne og have fuld kontrol over ens bil. Også det at man skal købe tøj til ens racer i forskellige tøjbutikker ser cool ud.


kan slet ikke forstå at folk går så meget op i sådan nogle ting. Det virker for mig ret ligegyldigt.

Det minder mig lidt om da NBA kom til 360eren - "OMG verdens bedste spil, man kan se folk svede!!!!"


Well...tøjet var mere en add-on :P

Har altid villet have fuld kontrol over den bil man styre, bare synd det er i en racer frem for et free-roaming spil. Og der er jo ikke så meget andet at se frem til i 360er spil nu om dage, så prøvede at se lidt lyst på det, der man ikke har set det før. For der er jo ingen stortitler på vej til denne konsol synes jeg.


Vil nu ikk helt give dig ret i at spillet ikk er free-roam, man har hele Oahu øen at køre rundt på :D Tror der skulle være rigeligt med plads at folde sig ud på :D
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Indlægaf Slimjay DK » 22. apr 2006 17:54

Tror jeg venter på et review :wink: Det ender jo med man kun har bilspil på reolen :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster