Xboxlife forum

Racerfølelsen mangler!

Spil med fart på

Indlægaf URC Fightdogg » 26. jan 2010 15:09

Og så er det jeg lige vil huske på at det er et spil og IKKE virkelighed ;) hentyder til spole funktionen, som jeg så heller ikke forstår som ja går igen i både Grid og Forza.... som jeg heller ikke har brugt da jeg ikke forstår hvorfor de er der!!

Men synes det lyder mere og mere om hvilket spil giver mest action, og ikke realisme og simulator, men mere hvilket spil er der mest action i...

Og der kan jeg ikke udtale mig da jeg ikke har prøvet Shift, men kun forza og Grid, og tjahh nu lader jeg mig ikke så nemt overhale, så har ikke prøvet det du beskriver :) ;)

Men ja igen, vi ser heldigvis forskelligt på spillene og er jo også derfor der er grobund for dem begge og tror egentlig også de har hvert deres publikum :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf RazorBladeDK » 26. jan 2010 15:12

restart er en helt anden sag... det handler om at man tager hele løbet igen ikke bare lige et uheld... restart er med i alle spil (stortset) :P
RazorBladeDK
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf Habengut » 26. jan 2010 16:23

Ifølge personlig erfaring synes jeg at Shift er langt mere underholdende end Forza 3.
Habengut
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Indlægaf martindj10 » 25. aug 2010 20:31

Spiller også med Fanatec rat og pedaler, og synes da det er et godt ret - langt bedre end MS's som jeg havde før, men jeg har bare et lille problem med speederen, ikke noget jeg ikke kan fikse ved at ændre på outside deadzone, men jeg har bare læst og hørt om mange folk der får problemer med det. Hvis man ser bort fra det er det et super rat, som jeg kan anbefale hvis man spiller mange bil spil. Glæder mig personligt til at prøve F1 2010 med rattet :D
martindj10
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf martindj10 » 25. aug 2010 20:34

Spiller også med Fanatec rat og pedaler, og synes da det er et godt ret - langt bedre end MS's som jeg havde før, men jeg har bare et lille problem med speederen, ikke noget jeg ikke kan fikse ved at ændre på outside deadzone, men jeg har bare læst og hørt om mange folk der får problemer med det. Hvis man ser bort fra det er det et super rat, som jeg kan anbefale hvis man spiller mange bil spil. Glæder mig personligt til at prøve F1 2010 med rattet :D
martindj10
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster