Xboxlife forum

FIA WTCC måske til Xbox...

Spil med fart på

FIA WTCC måske til Xbox...

Indlægaf TipsyMark » 30. mar 2006 09:40

Lyder fedt med et WTCC spil... Håber det kommer til Xbox 360 :lol:

http://www.fiawtcc.com/2k5/readnews.asp?id=804
TipsyMark
TipsyMark
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf Niki Lauda DK » 31. mar 2006 19:45

Det lyder godt...
Linket går ikke direkte til nyheden om spillet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf TipsyMark » 1. apr 2006 15:15

HHmmm de har lavet nyt site her op til weekendens start så hele nyhedsarkivet er væk :-(

Men det var givet licens ud til et stort spil firma der har lavet mange racer spil gennem tiderne til at udvikle et officielt WTCC spil til pc og konsol... Det stor desværre bare ikke hvilke consoller...
TipsyMark
TipsyMark
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf Alex DK » 1. apr 2006 15:48

TipsyMark skrev:Men det var givet licens ud til et stort spil firma der har lavet mange racer spil gennem tiderne til at udvikle et officielt WTCC spil til pc og konsol... Det stor desværre bare ikke hvilke consoller...

Det er det svenske udviklerhus Simbin, som har erhvervet licensen til WTCC. Firmaet er dog hverken stort eller har mange titler på bagen. Simbin startede i det små med at lave en FIA GT mod til F1 2002, som til gengæld blev en bragende succes. Men GTR og senest GT legends er de eneste stand-alone spil de har udviklet.

Jeg vil dog se det før jeg tror at der kommer en konsolversion af dette spil. Simbins første spil GTR var også lang tid annonceret til xbox, men det blev aldrig til noget.

Personligt tror jeg heller ikke at der er grundlag for en hardcore racing simulator på konsol, som henvender sig til en ekstrem begrænset målgruppe. Men 100% sikkert er det at det i hvert fald ikke kommer til 360 før Logitech har produceret en rat til konsollen.

http://simbin.se/
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar


Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster