Xboxlife forum

Bedste bilspil

Spil med fart på

Hvilket bilspil har imponeret mest?

Burnout Revenge
13
21%
Full Auto
1
2%
Need for Speed: Most Wanted
11
18%
Project Gotham Racing 3
37
60%
 
Afgivne stemmer : 62

Bedste bilspil

Indlægaf heinstach » 22. mar 2006 22:43

Hvilket bilspil til Xbox 360 har imponeret mest?

Jeg selv er mest imponeret af grafikken og farten og det fede gameplay i Burnout Revenge. Har aldrig spillet Burnout-spillene før.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf devilboy » 22. mar 2006 22:45

synes de fedeste bilspil var lotus og jaguar xj220 til amiga. End of case :wink:
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf heinstach » 22. mar 2006 22:46

devilboy skrev:synes de fedeste bilspil var lotus og jaguar xj220 til amiga. End of case :wink:


Lotus Esprit (hvis det er det, du mener) var genialt! Det fandtes også til PC.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Morten Skou » 22. mar 2006 22:46

Jeg må erkende at Full Auto nok er det spil som har overrasket mig mest. Jeg havde en ide om at det var et temligt dårligt spil, men det viste sig ikke at være rigtigt.

Jeg vil dog sige at PGR3 stadigvæk er #1 :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf EvilNinjaMoby » 22. mar 2006 22:50

Morten Skou skrev:Jeg må erkende at Full Auto nok er det spil som har overrasket mig mest.


Måske jeg skulle afmontere folien på mit Full Auto... :D

Burnout kommer, hvis alt går vel, i denne uge - så kan jeg stemme ila. weekenden... ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Hanky » 23. mar 2006 08:00

Du mangler Ridge Racer 6 på listen, så jeg har stemt blankt :)
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Rechain » 23. mar 2006 08:19

Jeg har stemt på PGR3 ;) og nu ka de allesammen jo ik samlignes, for de er alle fede...hehe...

Min rækkefølge over dem der er bedst er:
1> Project Gotham Racing 3
2> Burnout Revenge
3> Need for Speed: Most Wanted
4> Full Auto

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Gamemakerman » 23. mar 2006 08:26

Burnout serien er sjov, men efter lidt tid bliver det desværre lidt kedeligt, men det er solid underholdning det er sikker, dog må jeg sige PGR3 da det er utroligt gennemført og giver den der wow effekt som GT3 gav mig i sin tid.

Kan Oblivion ikke komme på listen da der er heste med, hesteløb :P Ahh glem det jeg skrev :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf prowdD » 23. mar 2006 08:36

Jeg har faktisk stemt NFS:MW - nok som en af de eneste :lol:

- Men det var mit første bil spil til xbox360 og fik tilbragt mange rigtig sjove timer med det :D .. Men har kommer min liste - som jeg tror den kommer til at se ud

1> Burnout Revenge =D>
2> NFS:MW =D>
3> Full Auto =D>
4> PGR3 =D>
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf BlueCoffee » 23. mar 2006 11:28

Med undtagelse af Full Auto, så har jeg spillet dem alle (og jeg er en af dem der hader PGR...og ja det er fordi jeg stinker til det :)

Jeg har bare et spørgsmål, hvor er ridge racer 6? det kan godt være det ikke er det flotteste osv sammenlignet med de andre. Men det har efter min mening langt langt den bedste on-line del (op til 14 spillere samtidig!!) Det er ihvertfald det jeg har brugt flest timer på sammenlignet med de øvrige.
Billede
BlueCoffee
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Indlægaf Kiwi » 24. mar 2006 07:12

Jeg har stemt NFS: MW, der er simpelthen ikke noget federe end at køre fra politiet ;-)
Har dog ikke prøvet Burn Out Revenge endnu.
Kiwi
Niveau 4
 
Indlæg: 509


Indlægaf Slimjay DK » 24. mar 2006 07:39

Jeg syntes Burnout er ret lækkert, og ligeledes har jeg altid været stor tilhænger af Ridge Racer serien :D

Må erkende at Need for speed overrasket mig lidt, men PGR3 er klart det flotteste, det er bare i mine øjne super kedeligt som singleplayer og mange gange føler jeg at jeg kan køre hurtigere på min cykel :wink:

Full Auto kan jeg desværre ikke udtale mig om :roll:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Tep0y » 24. mar 2006 07:39

Stemte Burnout, men PGR3 er lige i hælene.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf kasper_lk » 4. apr 2006 22:09

Sorry hvis det bliver for meget offtopic.

Jeg fik endelig taget mig sammen til at købe mig en XBox mandag aften, og har stortset ikke forladt sofaen siden. Det skal så lige siges at jeg ikke har købt et eneste spil endnu. Indholdet på Live er virkelig imponerende, selvom jeg da har bandet en del over at det ikke er muligt at lave andet samtidig med at man downloader, eller i det mindste sætte en kø af downloads igang.

Nå, men tilbage til mit spørgsmål.

Jeg har prøvet demoen af PGR og Burnout. Burnout er ikke lige mig, men PGR virker meget lovende, og jeg har også mere eller mindre allerede bestilt det.
Men mit spørgmål. Hvor godt er Forza Motorsport iforhold til PGR? Jeg overvejer nemlig også at købe det, pga 'Grand Turismo' delen, men kan det følge med PGR?
kasper_lk
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Indlægaf Maltéz » 4. apr 2006 22:52

kasper_lk skrev: Hvor godt er Forza Motorsport iforhold til PGR?


Jeg var super skuffet over Forza Motorsport! Der mangler fartfornemmelse selv i de hurtigere biler, og så ryger splilleglæden med det samme for mig. Jeg kan bedre lide den lidt mere arkadeprægede stil i PGR serien....
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster