Xboxlife forum

Forza Motorsport 3

Spil med fart på

Indlægaf BulletEyeDk » 23. okt 2009 12:37

Var i formiddags forbi EBgames i Horsens for at hente mit Forza3 preorder (2xspil + 199,-)

Til min store overraskelse havde de 3-4 LCE versioner liggende og jeg spurgte selvfølgelig hvad jeg skulle give for at "opgradere"... -> 50 kr.

Det var ikke en svær beslutning :wink:

Har endnu ikke prøvet spillet ret meget, men førstehånds indtrykket er sgu i orden, der er virkelig sket noget siden forza2 efter min mening.

Jeg ville godt jeg havde hele dagen fri til at spille, men det bliver først i aften der er et par timer fri...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf donandersen » 23. okt 2009 12:38

Lool mit er ikke kommet :b Det er dog også kun 2 dage siden jeg bestilte fra game.co.uk
Billede
donandersen
Niveau 4
 
Indlæg: 591


Indlægaf JacDG » 23. okt 2009 12:50

I'VE GOT THE F***ING GAME :D
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf 40crew » 23. okt 2009 12:51

Min første post herinde. Har læst her et par dage dog. Har lige været i Elmutanten for at hente det, og lur mig om de så angiveligt ikke har fået det leveret i Glostrup.. "Du kan køre til holbæk og hente det".
Kørte så i Blockbuster istedet, hvor jeg dog skulle slippe 500 for en almindelig udgave. Det er lidt ærgeligt.. Men så kan jeg i det mindste spille det når jeg får fri i eftermiddag.
Godt man kunne slippe lidt væk fra arbejdet hehe, men der er godt nok sommerfulge i maven.
40crew
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf JacDG » 23. okt 2009 13:29

Nooooo jeg kom til at skrabe for hårdt, så mangler den kode til Legend car pack og de to ekstra baner :( Håber jeg kan tyde det!
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf RasmusAND » 23. okt 2009 13:33

Hvordan kan det være at man altid starter sidst? Satme svært at komme fremad i feltet de første par løb
RasmusAND
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Unklemac » 23. okt 2009 13:38

BulletEyeDk skrev:Var i formiddags forbi EBgames i Horsens for at hente mit Forza3 preorder (2xspil + 199,-)

Til min store overraskelse havde de 3-4 LCE versioner liggende og jeg spurgte selvfølgelig hvad jeg skulle give for at "opgradere"... -> 50 kr.

Det var ikke en svær beslutning :wink:


Samme her. Manglede en nøglering og jeg kan altid bruge 2GB storage fra Sanddisk.

Kan dog først spille det i aften :)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf JacDG » 23. okt 2009 13:46

pyha, nu er begge pakker snart downloadet! Så fylder det da også snart 10 GB på mit harddrive lol
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf donandersen » 23. okt 2009 13:46

JacDG skrev:Nooooo jeg kom til at skrabe for hårdt, så mangler den kode til Legend car pack og de to ekstra baner :( Håber jeg kan tyde det!


lol, det var da godt nok trolig uheldigt. Hvordan kan man komme til at skrabe for hårdt ?
Billede
donandersen
Niveau 4
 
Indlæg: 591


Indlægaf JacDG » 23. okt 2009 13:54

donandersen skrev:
JacDG skrev:Nooooo jeg kom til at skrabe for hårdt, så mangler den kode til Legend car pack og de to ekstra baner :( Håber jeg kan tyde det!


lol, det var da godt nok trolig uheldigt. Hvordan kan man komme til at skrabe for hårdt ?


Tallene under der grå fnuller blev skrabt væk (2 af dem) men kunne heldigvis se det det :D Men spiller optager halvdelen af mit harddrive :lol: Har dog installet ALT, og sætter mig til at spille det nu 8)
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf baggi94 » 23. okt 2009 13:55

Er der nogen, der ved, om man bare skal gå ind i "redeem code" for at kunne downloade de ekstra biler og baner, der er med i LCE? ligesom når man skal indløse live abonnement, eller skal man ind i en menu i Forza spillet?
Billede
baggi94
Niveau 5
 
Indlæg: 822


Indlægaf JacDG » 23. okt 2009 14:00

baggi94 skrev:Er der nogen, der ved, om man bare skal gå ind i "redeem code" for at kunne downloade de ekstra biler og baner, der er med i LCE? ligesom når man skal indløse live abonnement, eller skal man ind i en menu i Forza spillet?


Jeg gjorde det fra redeem :)
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Indlægaf Subbers » 23. okt 2009 14:02

Har lige været nede i Blockbuster og købe spillet! Installerer nu! :D
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf kofoed » 23. okt 2009 14:10

donandersen skrev:Lool mit er ikke kommet :b Det er dog også kun 2 dage siden jeg bestilte fra game.co.uk


Nu sender Game.co.uk jo også fra england, så du får det nok ikke før engang i næste uge ;)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Tbigum » 23. okt 2009 14:12

kofoed skrev:
donandersen skrev:Lool mit er ikke kommet :b Det er dog også kun 2 dage siden jeg bestilte fra game.co.uk


Nu sender Game.co.uk jo også fra england, så du får det nok ikke før engang i næste uge ;)


Og det Britiske Royal Mail strejker, så det er nok derfor det ikke er sendt.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster

cron