Xboxlife forum

Hvorfor og hvordan PGR3 quiz...

Spil med fart på

Hvorfor og hvordan PGR3 quiz...

Indlægaf Noerlund » 22. feb 2006 02:37

Hej... Jeg har et par spørgsmål angående PGR3.
Jeg har kun købt 3 biler indtil videre. jeg har min Ferrari Murcilago 6.2 som jeg fik anbefalet. Jeg kører den af røv til og taber altid i online carrerr. Håber i vil hjælpe.

1. Hvorfor bliver jeg altid parret op med folk som har kørt mange flere race end mig selv. Står som newcomer og bliver parret op med nogen der er meget højere rang end mig selv!?!?

2. Hvorfor kører jeg aldrig på de baner jeg kørte på i starten med min dodge viper? Da jeg kørte der mener jeg da jeg kørte mod biler som var meget hurtigere end min egen. Der tabte jeg også altid alle spil...

3. Er der en speciel måde hvor man selv kan vælge den bane man vil race på?

På forhånd tak.
Billede
Noerlund
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf BFix » 22. feb 2006 08:11

1. Jeg er ude for det samme. Jeg tror det kan være fordi der ikke lige er nogle spillere på det niveau du er i lige nu. Men det kan også skyldes at den prøver at matche dig med nogen der er lidt bedre end dig så du kan forbedre dine evner.

3. Du kan altid oprette eller deltage i et spil under playtime. Der har du 100% styr over hvilken bane du køre på.
Billede
BFix
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf Hertzblut » 22. feb 2006 08:21

For det meste når jeg skal online og spille, så går jeg lige omkring 'Race The Clock' funktionen og afprøver nogen biler, og lærer banen at kende.

Det giver en edge mod de andre og mulighed for at omme relative skrammefri igennem uden der er nogen der torpedere en eller kører en i sænk.

Den eneste måde at blive bedre på er at køre, køre og køre. Matchup funktionen er ikke specielt rettet mod at levere ligevægtige modstander.

Det kan være frustrerende i starten, men når man begynder at vinde så bli'r det sjovt. Det kan også betale sig at starte i de mindre klasser, og evt. gennemføre offline delen for at lære de enkelte bilers egenskaber.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster