Xboxlife forum

PGR3 favoritbil

Spil med fart på

Indlægaf BFix » 21. feb 2006 21:29

Mine all time favourites er:
1. Mercedes CLK.GTR SuperSport
2. Panos GTR-1 Coupe
3. Lambogini Murclélago R.GT

Merc. SuperSport er en meget undervurderet bil når man spiller online, men tro mig, den ligger næsten altid perfekt på vejen. Jeg overhaler gang på gang folk i Ferrari'er som ikke kan finde ud af at styre deres biler.
Panos GTR-1 Coupe er også en af de biler jeg at spillet mest med. Den er sindssyg hurtig i optræk og ligger næsten lige så godt som Merc. SuperSport'en i svingene. Ulempen ved den er dog at den ikke rigtigt kan komme over de 300 km/t, men på små baner uden alt for mange lige strækninger styrer den for vildt.

Mine favoritter til drifting / kudos er:
1. McLaren F1
2. Ferrari F50 GT

McLaren F1 kunne komme under mine favoritter, hvis man bare kunne kontrollere den ordentlig i svingene.
Ferrari F50 GT vejer alt for lidt i forhold til hvad den har af hestekræfter, hvilket gør den meget let mister grebet på vejen.
Senest rettet af BFix 21. feb 2006 23:54, rettet i alt 1 gang.
Billede
BFix
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf DeeKay » 21. feb 2006 21:54

Mine Alltime favorites:

Mercedes SLR:
Synes ikke det handler om de skal køre 400 km/t nødvendigvis, elsker bare denne her vogn, balancen, grip, power m.m. er godt fordelt med vægt og elsker dens udseende også ;)

Ferrari Challenge Stratedale:
Super god til sving m.m. - den mangler lidt top hastighed, men synes den gør op for det i sving...

Ferrari F430:
Imo også en af de bedst balancerede vogne, elsker dens fart og samtidig dens handling i sving m.m. udseende og lyd er heller ikke noget jeg klager over ;)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf S Dark » 21. feb 2006 22:26

heh, np!

Ford SuperCar
Genial hurtig bil i 1. klasse, jeg fandt ud af, den er perfekt i den sidste championship, jeg vælger platinum og vinder ganske sikkert =) for den ligger så godt i vejene, og tar sving meget hurtigere end de andres :wink: jeg kan varmt anbefale den til folk der vil ha hurtige penge!
NB!: jeg bruger den kun i den bane, da den i andre baner (specielt bybaner) er alt for langsom :wink:

McLaren F1, jeg syns jeg styrer den rimelig godt =) den er hurtig i optræk og genrelt i top hastighed, hvilket gør bæstet næsten ustoppeligt! :D

Jeg syns godt om Mercedes CLK supercar, da den er rigtig god at styrer og den er faktisk pænt hurtig

dem jeg ikke syns om:

Ferrari F50 GT, Arhmen for helvede, den er kanon fed, 2tal blærrerøvs bil, den er rigtig ustyrlig 4 real! (for mit vekomnde, men der jo dem ed nr. 1 på listen med den bil :wink: )
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster