Xboxlife forum

Burnout Revenge (Xbox 360)

Spil med fart på

Burnout Revenge (Xbox 360)

Indlægaf Gamemakerman » 11. feb 2006 18:57

Er det kun mig der glæder mig afsindig meget til Burnout revenge til Xbox 360? Jeg syndes spillet ser så genialt ud og grafikken er blændende flot som et next gen spil skal være :D

PS: Den første trailer er også lige hoppet op på TeamXbox :D

http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360-hires/2891/Burnout-Revenge-HD-Trailer/
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Hertzblut » 11. feb 2006 21:40

Jeg tør godt lov dig at jeg vil være at finde live på dette spil... og være der MEGET..
Har aldrig kunnet få nok af BurnOut spillene. Har spillet revenge på Xbox, men INGEN tvivl skal herske om at jeg har det i min hånd samme dag det bli'r udgivet herhjemme.

Så invitér mig og vi kan crash, race og revenge live.

Håber på en masse Lifer's køber dette så der kan stables nogen turneringer på benene.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Burnout Revenge (Xbox 360)

Indlægaf RazorOne DK » 12. feb 2006 02:29

Gamemakerman skrev:Er det kun mig der glæder mig afsindig meget til Burnout revenge til Xbox 360?


Ja da... Alt andet ville jo være usandsynligt !?! :shock: ... heh :wink: (Sarkasme)

Ser oxo frem til Burnout Revenge... Har virkelig spillet 3'ern meget og forventer en del af det næste ! :D

Men er ret sikker på det bliver fedt ! ;)
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf EvilNinjaMoby » 28. feb 2006 14:37

Så er achievement-listen ude:
http://xbox360achievements.org/content/view/92/109/
Hvis det måtte interessere nogen... ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Hertzblut » 28. feb 2006 14:44

Yay!!! MASSER af Achievements!!!

Det bliver ski for nice!!
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf kaizer » 7. mar 2006 13:00

Har jeg forstået det korrekt, at gameplay'et ligner det der er i Burnout: Revenge til xbox?!

I så fald betragter jeg det som en fejl. Jeg synes det ødelagde gamplay'et en del, at det ikke var nødvendigt at undgå de andre billister på gaden, men at man i stedet med fordel kunne få dem til at crashe. Så kunne man bare holde gassen i bund uden at skulle bekymre sig om selv at køre galt, hvis man ramte en "civil" bil.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Rechain » 7. mar 2006 13:01

Tjek GameSpot.com for deres anmeldelse, og han siger at det er det samme som Xbox versionen, bare med bedre grafik ;)

http://www.gamespot.com/xbox360/driving ... id=6145478

Ska selv have det til Xbox360...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Niki Lauda DK » 7. mar 2006 13:23

Jeg har spillet alle Burnoutspillene og havde derfor glædet mig til denne udgave, men jeg tror måske, at det godt kan blive hurtigt kedeligt, fordi det kun er blevet finpudset og ikke er et nyt spil... men jeg køber det sgu alligevel, for at se hvordan online-oplevelsen er........
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf STAUS1 » 7. mar 2006 13:23

Han skriver også : the game's Xbox and PS2 roots show a bit, so the game doesn't look quite as impressive as some of the games that were developed from the ground up for Microsoft's new console :?
Billede
The Sleeper Must Awaken
STAUS1
Niveau 2
 
Indlæg: 134



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster