Xboxlife forum

PGR 3 online career... :(

Spil med fart på

Indlægaf MiLuA » 11. feb 2006 21:25

OKay.. Sp4 skriver godt nok ikke som en der går i 2.g, men whatever.
Det er da dig der er fordumsfuld. Er det ikke dig der kalder mig en lille møgunge? Hmm, jo det er det vist. Du tror også jeg er smart, hvilket også er, at være fordomsfuld.
Så jeg sidder faktisk og griner ad dig ZephyriX, at du kan se igennem med alt hvad du skriver selv. Som sagt tidligere, læs tråden igennem igen, så kan det være du bliver lidt mere fornuftig.

Jeg ved ikke om du kender "ændre" funktionen?
Du har skrevet tre indlæg i streg med 4 minutters mellemrum - er det ikke lidt at spame forummet?

Nu ved jeg hvorfor jeg troede Sp4 var 16, det havde han nemlig skrevet i en tråd om alderen på xbox spillere. Problemet er bare at det var i 2004, så han er da lidt ældre. Min fejl, dog sagde jeg også kun at jeg mindes at han var 16. Så er den sag vist på plads.

Men nu vil jeg forlade denne diskution, da jeg synes den er komplet latterlig. Så Tepoy, Sp4 eller ZephyriX, I kan da lige aftale internt hvem af jer, der skal ind at have det sidste ord, ikk? :wink: Haha.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Paulo P » 11. feb 2006 21:33

OmG Vi er Pwn3d. Jeg mener overhovedet ikke jeg spammer, med de tre indlæg - det er tre forskellige sager!
Og hvad mener du med at Sp4 ikke skriver som en i 2.G Hr. Efterskolebarn? :lol:

Go For It akamIlua DK.. Kom så med mere spam fra din side.. så du også kan få os andre til at spamme!
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Counter Heroes » 11. feb 2006 21:53

Paulo P skrev:OmG Vi er Pwn3d. Jeg mener overhovedet ikke jeg spammer, med de tre indlæg - det er tre forskellige sager!
Og hvad mener du med at Sp4 ikke skriver som en i 2.G Hr. Efterskolebarn? :lol:

Go For It akamIlua DK.. Kom så med mere spam fra din side.. så du også kan få os andre til at spamme!


han er ikke kommet med et styk spam det er dig der spammer ham til vil du venlist lade vær med det tak :roll:

det er ret ireterene at hører på :lol:
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf MiLuA » 11. feb 2006 21:55

counter heroes skrev:
Paulo P skrev:OmG Vi er Pwn3d. Jeg mener overhovedet ikke jeg spammer, med de tre indlæg - det er tre forskellige sager!
Og hvad mener du med at Sp4 ikke skriver som en i 2.G Hr. Efterskolebarn? :lol:

Go For It akamIlua DK.. Kom så med mere spam fra din side.. så du også kan få os andre til at spamme!


han er ikke kommet med et styk spam det er dig der spammer ham til vil du venlist lade vær med det tak :roll:


Tak Counter. Godt at der er nogen der kan se, at fornuften skal vinde.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Paulo P » 11. feb 2006 22:04

counter heroes skrev:det er ret ireterene at hører på :lol:


Irriterende?
Høre?

ok :lol: Ja, men det er jo også sindsygt spam det er jeg disker op med. Fuldstændig enig.. men hvis du er så god, kan du så ikke lige finde ud af hvor det er jeg spammer? For det er jo tilsyneladende et stort problem.

Mesterstaver?
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

f

Indlægaf Pwned » 11. feb 2006 22:08

fddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Senest rettet af Pwned 11. feb 2006 22:11, rettet i alt 1 gang.
Pwned
 
Indlæg: 20


Indlægaf MiLuA » 11. feb 2006 22:08

Og du skulle snakke om at stave.

Jeg kan ikke finde "hvi" i ordbogen må jeg indrømme.
Den følgende formulering er heller ikke helt i top.

ZephyriX skrev:ok :lol: Ja, men det er jo også sindsygt spam det er jeg disker op med


Lad vær med at svine andre til, hvis du ikke er bedre selv.!
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Tep0y » 11. feb 2006 22:16

Ordet "hvi" er jo tydeligvis en stavefejl af "hvis", enhver ved jo godt at "hvis" ikke staves "hvi", så den der holder ikke helt Akamilua.

Men derimod kan man tydelig se stavefejl i Counter Heroes' indlæg, da der er fejl flere steder i ordene og mange har svært ved ordet "irriterende".
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf Counter Heroes » 11. feb 2006 22:17

Paulo P skrev:
counter heroes skrev:det er ret ireterene at hører på :lol:


Irriterende?
Høre?

ok :lol: Ja, men det er jo også sindsygt spam det er jeg disker op med. Fuldstændig enig.. men hvis du er så god, kan du så ikke lige finde ud af hvor det er jeg spammer? For det er jo tilsyneladende et stort problem.

Mesterstaver?



det er da godt at du kan stave :lol: hvor mange år er du så og du er sikker på du ikke har slået op i ordbogen.
skole freak? :lol: :lol:
Senest rettet af Counter Heroes 11. feb 2006 22:19, rettet i alt 1 gang.
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Tep0y » 11. feb 2006 22:19

En skole freak? Enhver er vel interesseret i at gøre det godt i skolen (især hvis man er på en videregående uddannelse). Kan sagtens huske fra folkeskolen, at man var ligeglad med skolen, men det skal nok ændre sig Counter Heroes.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf MiLuA » 11. feb 2006 22:19

TpY skrev:Ordet "hvi" er jo tydeligvis en stavefejl af "hvis", enhver ved jo godt at "hvis" ikke staves "hvi", så den der holder ikke helt Akamilua.

Men derimod kan man tydelig se stavefejl i Counter Heroes' indlæg, da der er fejl flere steder i ordene og mange har svært ved ordet "irriterende".


En stavefejl er en stavefejl. Basta.

Men ellers et meget godt forsvar du kom med der. Virkelig godt argumenteret :wink: Synes virkelig det er langt ude. Hvorfor begynder han lige pludselig at nedlade folk på deres stavefejl. Det er ikke sikkert du/i stavede bedre da du/i var i hans alder. Og jo, jeg ved godt hvor gammel han er.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Counter Heroes » 11. feb 2006 22:21

ja jeg kan godt lide skolen men det er ikke som ZephyriX der skal rette vær en stavefejl :lol:

begrund man kun er 12 år gammel
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Tep0y » 11. feb 2006 22:29

Lad os bare ligge dette på hylden. Diskussionen kører ud i mere og mere ligegyldige emner, og vi ødelægger tråden fuldstændig. Lad mig foreslå at lægge alt dette bag os, da vi alligevel ikke kommer til enighed. Der er vidst ikke andet at køre end at mødes på PGR og tage et par ræs, for at se hvem der har håneretten ;)

Ej, jeg mener vi burde ligge alt dette bag os, og glæde os over det vi kan.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf MiLuA » 11. feb 2006 22:34

TpY skrev:Lad os bare ligge dette på hylden. Diskussionen kører ud i mere og mere ligegyldige emner, og vi ødelægger tråden fuldstændig. Lad mig foreslå at lægge alt dette bag os, da vi alligevel ikke kommer til enighed. Der er vidst ikke andet at køre end at mødes på PGR og tage et par ræs, for at se hvem der har håneretten ;)

Ej, jeg mener vi burde ligge alt dette bag os, og glæde os over det vi kan.


Fint med mig. Egentlig hader jeg at diskutere med folk i debatforums, det er nu sjovest bare at have en ordentlig debat, med en god tone.

Tepoy, er det i orden jeg sender en friend request til dig, så kan vi tage nogle ræs? :wink:
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Tep0y » 11. feb 2006 22:36

Gerne. Jeg er frisk det meste af dagen imorgen.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 59 gæster