Xboxlife forum

PGR 3 online career... :(

Spil med fart på

PGR 3 online career... :(

Indlægaf Cider X » 7. feb 2006 19:46

Hvorfor er det lige at spillet konstant matcher mig imod meget bedre og øvede spillere med bedre biler end jeg ?

Er det meningen at man først skal unlocke biler ved at tjene CR og kudos i offline mode først? For så har jeg misforstået spillet...
Cider X
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: PGR 3 online career... :(

Indlægaf Vultures » 7. feb 2006 19:47

Cider X skrev:Er det meningen at man først skal unlocke biler ved at tjene CR og kudos i offline mode først? For så har jeg misforstået spillet...


Det vil jeg gå stærkt ud fra, ja ;)
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Re: PGR 3 online career... :(

Indlægaf MirageDK » 7. feb 2006 19:50

Cider X skrev:Er det meningen at man først skal unlocke biler ved at tjene CR og kudos i offline mode først? For så har jeg misforstået spillet...


Ved at optjene Kudos kan du få adgang til concept bilerne som ellers er låst. Alle andre biler er låst op fra start i multiplayer.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Cider X » 7. feb 2006 20:04

Jeg ved ikke hvad det er med PGR 3 der gør at jeg bare ikke nyder det... Måske alle røvhullerne online der tror de spiller Burnout... skiftet til "Elite-biler" i stedet for alle de sjove biler i PGR2... De frygtelige load-tider...

Jeg er skuffet.
Cider X
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf Tep0y » 7. feb 2006 20:14

Giver dig ret i det med onlinedelen, den er ikke baseret på skillz, men på hvem der kan smadre ind i en bedst, så man laver en 360 graders vending.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf MiLuA » 7. feb 2006 20:30

Det er meget mærkeligt. For i singleplayer er det meget svært at flytte modstanderen af vejen, mens man på live knap nok må kigge på de andre biler inden de snorer rundt.

Og jo, der er altså en del skills med. Prøv bare at gå ind i Gotham TV, her kan du se at de bedste altså er rigtig dygtige, både til at køre stærkt, men også til at score kudos.
I kan da ikke både brokke jer over at i møder spillere med for høj level, når i siger der ikke er skills med i spillet. For hvis der ingen skills er, er alle jo lige gode. Nej, den holder ikke. Jeg synes systemet er gode til at finde modstandere med samme bil, og nogenlunde samme rank.

Synes ikke det er noget problem med bilerne. Man kan da ikke kritiserer folk for at tage en given bil, og jeg synes det er fint at man ikke har mulighed for at vælge alle biler online, hvis man ikke har fået dem i solo career. Så derfor mener jeg ikke du kan klandrer folk for at tage deres yndlingsbil.


Undrer mig også lidt over hvad du mener med de sjove biler, som dig var i PGR 2? Du kan som sagt ikke klandre folk for at vælge en RUF SuperCar eller hvad den hedder, bare fordi du ikke selv har den.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf S Dark » 7. feb 2006 22:39

Ja jeg har ikke nogen problemmer obver Live, da jeg har en hel bunke super biler :P og angående ranks, er jeg pladseret rimeligt godt hver gang, en 3-4 plads bliver det tit til =D og det er jeg ganske tilfreds med.. Er dog helt uenig, der skal satme man SKILLS til at få style racer badge og Platinum chgampion, ja selv Gold er rimelig svær for mig! det er ikke et spørgsmål om bare at køre, kør med stil og hastighed, det hele giver sig selv allered i starten af spillet! Så stop crappen om det handler ikke om skills, prøv fx at skifte til manual gear og force inside view,det er super fedt at køre sådan, det giver en hel ny mening i at køre bil i spil, meget realistisk! det kræver skills! Du skal bre arbejde dig igennem for at få de fede biler! Som gamespot også siger, det er nemt at gå til og man kan spille det om man er god eller ej, men det er svært at mestre! :wink: Så jeg skulle også mene spillet ahr en hel del med skills at gøre! (a nu har jeg sagt det flere gange, med flere grunde, fatter i det nu? :P)
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf MiLuA » 7. feb 2006 22:58

Helt enig. Dem der siger det intet har med skills at gøre, siger det bare fordi de ingen skills har selv.

Det er jo sådan set de samme spillere der ligger højt på ranglisterne i PGR 3 som det var i PGR 2, så jo der ER skills med i spillet. Ganske simpelt
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf S Dark » 8. feb 2006 13:10

Ja, jeg så en med 120.000+ i kudos O.O jeg kunne knap nå 10.000 i den bane :O
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf SpritBilisten » 8. feb 2006 16:13

hej, (synes det var dumt at lave et nyt topic når det var det samme spil)

når jeg går ind under "Play on xbox live"siger den?

"One of the current Gamer Profiles is not allowed to play the selected game mode"

Nogen der kan hjælpe??
SpritBilisten
Niveau 0
 
Indlæg: 2

Brugeravatar

Indlægaf S Dark » 8. feb 2006 20:59

Det er nok fordi du ikke har Live GOLD, jeg har lige opbrugt min prøvetid og er støt på samme problem, det er vidst kun muligt at spille Live i weekender når man bruger Silver :wink:
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf MiLuA » 8. feb 2006 21:02

Eller så er det fordi du to profiler logget på, altså hvis du har haft en gæst med.. Denne skal så signes ud.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Tep0y » 8. feb 2006 21:12

Hvad snakker du om Akamilua?
Siger vi at spillet ikke er baseret på skillz fordi vi ikke selv har nogen?
Hvad med at du flættede næbet og udtalte dig om noget du rent faktisk vidste noget om...

I de spil jeg har spillet har det da været total burnout anarki, og hvis du siger jeg ingen skillz har, så tjek evt. mine achievements i dette spil.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf EvilNinjaMoby » 8. feb 2006 22:02

TpY skrev:I de spil jeg har spillet har det da været total burnout anarki, og hvis du siger jeg ingen skillz har, så tjek evt. mine achievements i dette spil.


Dem har jeg da også, og lidt til - og således kan jeg med rette sige at det ikke har noget med skills at gøre, at have opnået de achievements... ;)

Men det er da kedeligt, hvis du kun har dårlige oplevelser med online-delen. De løb jeg har kørt, har alle været rene løb, med et par enkelte på kanten hændelser... Synes generelt at folk kører pænt. :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf MiLuA » 8. feb 2006 22:09

TpY skrev:Hvad snakker du om Akamilua?
Siger vi at spillet ikke er baseret på skillz fordi vi ikke selv har nogen?
Hvad med at du flættede næbet og udtalte dig om noget du rent faktisk vidste noget om...

I de spil jeg har spillet har det da været total burnout anarki, og hvis du siger jeg ingen skillz har, så tjek evt. mine achievements i dette spil.


Jamen tillykke med det. Og jo, dette er netop spillet jeg ved mest om. Vi kan da tage nogle races online, og så tager vi den derfra.
Med hensyn til det jeg sagde tidligere, så er det da taberagtig at sige at spillet ikke har noget med skills at gøre. Som sagt er det da ikke underligt at det er de samme spillere der er dygtige i dette spil, som i PGR 2! Det holder simpelthen ikke det du siger.

Hvis du synes det er så elendigt i online career, så kør da nogle custom races, med collision off - så kan du jo owne alle sammen =D>

Som EvilNinjaMoby oplever det, har jeg heller ikke haft særlig mange problemer med det. Det kan da hænde at man bliver kørt af banen, men det er en del af spillet. Selv det sker i Forza Motorsport!

Der er mange der kører lige til stregen, det gør du måske også selv siden folk så gerne vil jorde dig. Bare en tanke :-k
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster