Xboxlife forum

PGR 3 career achievements

Spil med fart på

Indlægaf HunkyDory » 8. jan 2006 13:41

I havde ret, jeg havde taget den anden ford der!




Jeg syntes egentlig heller ikke dem hvor man skal nå en hvis fart er svære på platin, og heller ikke dem hvor man skal glide(kun nogle få gange)...
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Yodin » 8. jan 2006 14:36

jeg ved TNT Kill4 Ninj4 eller hvad han hedder har gennemført det på plati.(før hed han PITT BULL ONE).
jeg selv har kun gennemført alle cone challenge på plati, da jeg sys de er de sjoveste, udover det har jeg kun genneført det på sølv.
Det er min holdning, kan du ikke li den, har jeg andre.
http://www.weebls-stuff.com/toons/ultimate+showdown/
WTF Lol! ^
Yodin
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Indlægaf HunkyDory » 8. jan 2006 14:45

Jeg er lige begyndt at gennemføre på platin og så dem der er for svære tager jeg på guld, så vender jeg tilbage til dem senere...
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Counter Heroes » 11. jan 2006 15:54

Hanniste skrev:Jeg er lige begyndt at gennemføre på platin og så dem der er for svære tager jeg på guld, så vender jeg tilbage til dem senere...



fedt jeg synes det er svært på guld :lol:
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf MiLuA » 11. jan 2006 15:56

Okay Counter.. Men øvelse gør mester..!!
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Counter Heroes » 11. jan 2006 15:58

aKaMiluA DK™ skrev:Okay Counter.. Men øvelse gør mester..!!


hehe synes det var sjovt den gang at vi spillede sammen over pgr3 du fik bank :D

men jeg tror at du er bedst det var bare lige den dag at jeg var i super form :D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf MiLuA » 11. jan 2006 16:46

Hehe ja det er rigtigt. Der kørte du fra mig. Men det er altså svært at koncentrere sig når du sidder og skriger i mikrofonen. :wink:

Men nu kan du ikke vinde over mig. Jeg er blevet rigtig god siden da hehe.. Dengang havde jeg jo lige fået spillet skal du tænke på...
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Counter Heroes » 11. jan 2006 18:16

aKaMiluA DK™ skrev:Hehe ja det er rigtigt. Der kørte du fra mig. Men det er altså svært at koncentrere sig når du sidder og skriger i mikrofonen. :wink:

Men nu kan du ikke vinde over mig. Jeg er blevet rigtig god siden da hehe.. Dengang havde jeg jo lige fået spillet skal du tænke på...


hehe :D den dag vi spillede sammen var også anden dag jeg prøvede spillet :)
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf HunkyDory » 11. jan 2006 18:41

Jeg er klar på at spille en dag!

Men det skal lige siges at det heller ikke er alle på guld der er lige lette!, men overordnet syntes jeg ikke det er så galt"!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Counter Heroes » 11. jan 2006 20:49

Hanniste skrev:Jeg er klar på at spille en dag!

Men det skal lige siges at det heller ikke er alle på guld der er lige lette!, men overordnet syntes jeg ikke det er så galt"!


ja guld med cone challenge er hunde svært!!! arhhhh! :( nogen der har et tip hvordan man let kommer igennem cone challenges så skriv med det samme en pb til mig tak :D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf HunkyDory » 11. jan 2006 21:01

Jeg syntes egentligt ikke det er det sværeste, du skal jo bare køre forsigtigt, søre for at få dem alle, og lave store slides i svingene, baer træning træning træning!!! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Counter Heroes » 11. jan 2006 21:13

Hanniste skrev:Jeg syntes egentligt ikke det er det sværeste, du skal jo bare køre forsigtigt, søre for at få dem alle, og lave store slides i svingene, baer træning træning træning!!! :)



jeg synes bare den første er svær på guld hvor man skal have 7500 kudos hvilken bil brugte du? jeg bruger mclaren men det er svært! :D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf MiLuA » 11. jan 2006 21:14

Jeg har ikke svært ved cone challenges, heller ikke på platin. I skal bare bruge RUF Superar Concept, som i unlocker ved rank 1. Med den er det ingen problemer. Ellers kan i bruge Ultima GTR, den er også god.
Senest rettet af MiLuA 11. jan 2006 21:16, rettet i alt 1 gang.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf HunkyDory » 11. jan 2006 21:15

jeg bruger altid ferreri altså den hurtigste, fordi jeg syntes den glider helt vildt godt i sådanne nogle baner!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf MiLuA » 11. jan 2006 21:17

Hanniste skrev:jeg bruger altid ferreri altså den hurtigste, fordi jeg syntes den glider helt vildt godt i sådanne nogle baner!


Ja den glider godt, men synes den er for svær at styre til disse slags baner. De kan jo også slide for meget, så man ikke kan styre det.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 63 gæster