Xboxlife forum

PGR 3 career achievements

Spil med fart på

Indlægaf EvilNinjaMoby » 19. jan 2006 19:44

Jeg kørte bare nogle online-løb - og så blev et af mine løb pludselig transmitteret ud til hele verden... :shock:
Og nogen fik sig et godt grin den aften... ;) :D

Ved ikke om der tale om et bestemt antal løb, før man kvalificerer sig til at blive "udstillet"...

Novotex, aKaMiluA, ved det sikkert...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf MiLuA » 19. jan 2006 21:31

Du skal egentlig bare være heldig med at møde en af verdens bedste spillere.. Så det er egentlig ret tilfældig tror jeg..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Tep0y » 1. feb 2006 21:01

Nogle der ved hvilke biler der går ind under "Exotic Cars" udover dem der er nævnt?
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf Tep0y » 1. feb 2006 21:03

Sorry, læste mig til det..
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf Novotex » 1. feb 2006 21:10

aKaMiluA DK™ skrev:Du skal egentlig bare være heldig med at møde en af verdens bedste spillere.. Så det er egentlig ret tilfældig tror jeg..
Sagt på en anden måde........sørg for at møde Milua eller mig så er den hjemme :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf HunkyDory » 1. feb 2006 21:11

pppsssssssssst jeg tager jer ud til hver en tid! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf MiLuA » 1. feb 2006 21:55

Novotex skrev:
aKaMiluA DK™ skrev:Du skal egentlig bare være heldig med at møde en af verdens bedste spillere.. Så det er egentlig ret tilfældig tror jeg..
Sagt på en anden måde........sørg for at møde Milua eller mig så er den hjemme :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:


:wink: Lige mine ord Novotex!
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf pulzedriver » 21. feb 2006 16:26

aKaMiluA DK™ skrev:Jeg har Pro Racer Badge, og fik det ved andet forsøg.. Jeg gjorde det ved en Drift Challenges.. Og det var ikke spor svært.. I Drift Challenges skal du få et bestemt antal kudos inden tider ryger ud.. Det gode ved denne Challenge er at du ikke behøver at skifte gear særlig mange gange, du skal bare slide rundt..


Det burde også være ret nemt at få i nogle af speed camera challenges'ne.

Billede
pulzedriver
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Hertzblut » 21. feb 2006 23:01

Man kan også bare nappe en af de der Speed Challenges, de er monster nemme med en F50 GT.

Sådan fik jeg mit.

... som Pulzedriver også skrev.. aner ikke hvordan jeg overså det.. Det flimre for øjnene efter en aftem med RR6 :?
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: PGR 3 career achievements

Indlægaf PETER HELGE » 12. mar 2006 10:07

Goose Fraba skrev:Er der nogen der ved, om man automatisk får achievement points for de lavere sværhedsgrader, når man eksempelvis gennemfører en offline career på platin? Den viser nemlig hele tiden kun den bedste medalje man har vundet på en bane og ikke nogen af de andre :?



du får hele "molivitten"!!!
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster