Xboxlife forum

NFS Most wanted

Spil med fart på

Indlægaf JL » 28. dec 2005 19:12

der er mindre gejl til bilerne i mw end i ug 2 og desuden er det fandme kikset at der er så mange af samme bilmærker og desuden svar mig ærligt. har i nogensinde hørt eller set streetracere køre i ferrari eller lambo what ever det er kikset. min mening: flere japser slæder tak det er det eneste der holder
JL
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Gamemakerman » 28. dec 2005 19:15

JL skrev:der er mindre gejl til bilerne i mw end i ug 2 og desuden er det fandme kikset at der er så mange af samme bilmærker og desuden svar mig ærligt. har i nogensinde hørt eller set streetracere køre i ferrari eller lambo what ever det er kikset. min mening: flere japser slæder tak det er det eneste der holder


Syndes da ikke jeg har set en eneste farrari i det :?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Cowrider » 28. dec 2005 22:47

det er streetracer i udlandet det køre de dyer mærker ;) vi har en dansker her hjemme som køre farrari på striben
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf HunkyDory » 29. dec 2005 01:49

I udelandet køre de sku heller ikke lambo, den må i længere ud på landet med, hele ideen med gaderas er at blotte sin bil, som man selv har fået til at se smuk ud, jeg så en meget spændende dokumentar om NY gaderacere...:);)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Rechain » 29. dec 2005 02:22

Har godt nok ALDRIG set en fararri før? :shock:
Men har dog set en Ferrari ;)

Need for Speed - Most Wanted er nize...har det dog kun på demo (X360) indtilvidere...men får det købt en gang til næste år... :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf NightGolfer » 2. jan 2006 18:09

Har lige hentet demoen igår, men selvom jeg ikke normalt er så meget til bilspil er jeg alligevel forbavset over hvordan folk kan komme med positive kommentarer til dette spil.

Måske har jeg misforstået noget: er Right Trigger ikke speederen? Lige gyldigt hvilken bil jeg vælger er den næsten 100% umulig at styre fordi de tilsyneladende alle har glatte dæk og alle vejene er lavet af glas eller noget lignende. Jeg kan ikke engang starte bilen uden at lave hjulspind.

Jeg har aldrig i mit liv prøvet et bilspil der har så forfærdelig styring, men det er måske noget i andre er vandt til fra tidligere spil? Er det fordi styringen skal virke "realistisk"? Jeg fatter det i hvert fald ikke.

Ud over at stpillet ikke er til at spille pga. den dårlige styring så det nu ellers meget pænt ud, men håber at x360 versionen af burnout kommer på et tidspunkt så jeg kan bruge min spilletid på at køre ræs i stedet for at bakke min bil ud af en mur eller en grøft...
Billede
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
NightGolfer
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf HunkyDory » 2. jan 2006 19:26

Hehe, realistisk er vidst så meget sagt!!!:)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Slimjay DK » 2. jan 2006 19:50

hold da op hvor i piver .. :shock: Der står Hverken : Brian (Jeg har købt en billig japser slæde på DBA og gejlet den op for 3 gange værdien), Der står heller ikke sponsoreret af T.hansen eller simulator på spillet ... så ro i trussen, det er kun et spil ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf HunkyDory » 2. jan 2006 20:15

Slimjay DK skrev:hold da op hvor i piver .. :shock: Der står Hverken : Brian (Jeg har købt en billig japser slæde på DBA og gejlet den op for 3 gange værdien), Der står heller ikke sponsoreret af T.hansen eller simulator på spillet ... så ro i trussen, det er kun et spil ..



huh??? :roll:
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf EvilNinjaMoby » 2. jan 2006 21:33

Ja, gad vide hvad pointen er... :-k

Hvis man ikke må have en mening om forskellige spil, og udveksle disse meninger og opfattelser med andre, så er det da ærgeligt at Xboxlife har fået et face-lift. For da det lader da til at dette site er overflødigt, nu når der ikke skal diskuteres - det er jo kun spil... 8)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Yodin » 8. jan 2006 14:40

har også spillet, har genneført det og kører i en BMW, bare kom!.
ej bare add mig, jeg er frisk på en omgang street race over nettet :D
Det er min holdning, kan du ikke li den, har jeg andre.
http://www.weebls-stuff.com/toons/ultimate+showdown/
WTF Lol! ^
Yodin
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster