Xboxlife forum

NFS ProStreet

Spil med fart på

NFS ProStreet

Indlægaf runekc » 22. nov 2007 20:36

Hvad sker der lige i det spil???!!! Grafikken er sgu da mega "Choppy"???? er det kun mig der syntes det??
:roll:
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf Mads Justesen » 2. dec 2007 00:40

Det er helt fint her..
Til gengæld synes jeg selve spillet er en del sværere end de tidligere......
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Indlægaf Haugboelle » 2. dec 2007 00:54

Jeg har også oplevet at det kører lidt underligt, og har endda kun spillet det i 15 min.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf retroprosa » 2. dec 2007 04:55

Spillet lader generelt til at være overordentligt dårligt kodet.
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf ReneG » 2. dec 2007 06:58

Hej boys, efter jeg også har spillet det her spil rimelig mange timer syntes jeg også det blev for nederen til sidst.. Så jeg brugte lidt koder for at komme videre.. De gør ik så meget, men man kan spille alle de andre baner osv.. Skriver dem her.. Hvis man ikke vil spoile spillet så skal man ikke bruge dem, idet at du bare spiller en bane også får du achievvements for mange andre..

Men her er de..

Unlock everything
Enter "MASTERCODE" or "UNLOCKALLTHINGS" as a code to unlock all bonuses.

Extra money
Enter "1MA9X99" as a code to get an extra $2,000 in Career mode.
Enter "W2iOLLO1" as a code to get an extra $4,000 in Career mode.
Enter "L1iS97A1" as a code to get an extra $8,000 in Career mode.
Enter "CASHMONEY", "1Mi9K7E1", or "LEIPZIG" as a code to get an extra $10,000 in Career mode.
Enter "REGGAME" as a code to get $10,000 and unlock some cars in Career mode, including the Chevrolet Camaro Concept, Ford Mustang GT 500, and Nissan R34 Skyline.

Five free repair markers
Enter "SAFETYNET" as a code to get five free repair markers in Career mode.

Audi TT 3.8 Quattro
Enter "ITSABOUTYOU" as a code to unlock the Audi TT 3.8 Quattro in Career mode.

Chevrolet Chevelle SS
Enter "HORSEPOWER" as a code to unlock the Chevrolet Chevelle SS in Career mode.
C
oke Zero Volkswagen Golf GTI and Vinyl
Enter "ZEROZEROZERO" as a code to unlock the Coke Zero Volkswagen Golf GTI and Vinyl in Career mode.

Energizer Lithium Dodge Viper SRT10 and Vinyl
Enter "ENERGIZERLITHIUM" as a code to unlock the Energizer Lithium Dodge Viper SRT10 and Vinyl in Career mode.

Mitsubishi Lancer Evolution
Enter "MITSUBISHIGOFAR" as a code to unlock the Mitsubishi Lancer Evolution in Career mode.

Castrol Syntec Vinyl
Enter "CASTROLSYNTEC" as a code to unlock the Castrol Syntec Vinyl.

K&N Vinyl
Enter "WORLDSLLONGESTLASTING" as a code to unlock the K&N Vinyl.
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf Wescada » 2. dec 2007 10:15

Er det svært selvom man bare spiller på Casual eller "normal"?

Det er da lidt fesent.
Wescada
 


Indlægaf IltSvinD » 4. dec 2007 09:19

Det er ikke svært selv om man spiller som King. Det eneste der stinker er at man ikke har nogen penge. :S
IltSvinD
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Tsunde » 4. dec 2007 10:00

Det er nok fordi de vil have man skal bruge nogle MS point :D
Billede
Tsunde
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Mads Justesen » 5. dec 2007 17:07

IltSvinD skrev:Det er ikke svært selv om man spiller som King. Det eneste der stinker er at man ikke har nogen penge. :S


Er du kommet til Ryo? Den sidste bane mod ham er fandeme svær
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Indlægaf xman » 5. dec 2007 17:34

Jeg har også lige prøvet spillet, og ja det er da mega dårligt ifht de seneste nfs spil, håber bare det lige er en enkelt svipser for det plejer da at være nogle suverent fede spil.
xman
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Chaui » 5. dec 2007 18:00

xman skrev:Jeg har også lige prøvet spillet, og ja det er da mega dårligt ifht de seneste nfs spil, håber bare det lige er en enkelt svipser for det plejer da at være nogle suverent fede spil.


Nah Carbon var jo også det rene crap.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf p1co9210 » 5. dec 2007 18:47

Så det er ikke værd at købe?
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf Haugboelle » 6. dec 2007 14:52

Nu har jeg fået det spillet ordentligt. Og må sige, det fedt. Efter man fatter konceptet osv, er det lækkert. De to sidste NFS spil har intet på dette. Grafisk er det blevet mere racing og selve feelet med spillet er godt. Klart et af de bedre bilspil jeg har prøvet i langtid. (Læs Forza og PGR er ikke min type bilspil)

Eneste minus jeg ser, er at multiplayer er bygget meget uoverskueligt op til at starte med.

Thumbs up...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


..

Indlægaf zt4r » 11. dec 2007 17:18

Har completed 40%, synes spillet er fedt, i sær i forhold til de gamle, og i brokker jer over graffikken? prøv at sæt most wanted på og sig grafikken sutter igen. Grafikken er sq da fed, selvfølgelig er der nogle fejl, men pro street er somsagt, et meget mere racing spil end de tidligere version og der er mange flere detaljer i spillet, selv om nogle af dem er lidt fesne. Og hvilken TV bruger i? jeres mor's sort hvid?, prøv at smid den på en fladskærm med HD. evt. ;P Men hvor fedt er det ikke lige at kunne custom byg sine egne fælge, du kan jo lave de fedeste biler og de fedeste grafikker på dem, få skrift til at forsvinde lave dem flere farvede.
Thumps up fra mig også!
Dog et problem, kan f*cking ikke rigtig finde ud af at stille på tuning, nogle som har nogle tips ? og evt. til nogle gode drag biler osv. min muscle car flyver jo ligesom bare rundt.

Bare generelle gode tips!? go gogo! :P
zt4r
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Indlægaf BAPE » 11. dec 2007 20:48

Har ikke forstået hvordan man laver en wheelie? skal man trykke på et eller andet? Har en Corvette C0Z med 700HK og den vil ikke lave wheelie?
BAPE
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster

cron