Xboxlife forum

Hacked Konto

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hacked Konto

Indlægaf YaKuZa_MaB » 17. dec 2017 13:03

Hej Xboxlife

Håber i kan hjælpe.
Jeg har her fredag set at der er blevet købt for 4000.- spil på mit kredit kort hos xbox. Jeg har ikke købt disse og får mit kort spærret jeg opdager herefter at min xbox account ikke længere kan åbnes med min mail og kode.

Jeg har nu været inde på xbox.com for at forsøge at finde ud af hvordan jeg får genskabt min profil men kan intet herom se eller finde.
Er der en venlig sjæl herinde der kender metoden og evt. har nogle links.

Jeg har søgt herinde men synes ikke at kunne finde noget.

På Forhånd tak
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Hacked Konto

Indlægaf DanniLaursen » 17. dec 2017 13:31

Har du prøvet at ringe til Microsoft...
Hvis ikke kan du ringe til dem morgen på dette nummer. Xbox mobil 38487393 De kan helt sikkert hjælpe
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Hacked Konto

Indlægaf Morten Skou » 17. dec 2017 13:53

Jeps - ring til Microsoft, de er de eneste der kan hjælpe. De 4000 kr skal du muligvis kontakte din bank om, alt efter hvad Microsoft siger.

Gå eventuelt også herind, for at se hvor dit kodeord kan være blevet lækket fra:
https://haveibeenpwned.com/

Hvis du har brugt samme kodeord andre steder (f.eks. herinde, Facebook, LInkedin osv), så sørg lige for at få det skiftet. Og så til sidst, så benyt lejligheden til at få slået 2 Faktor autentikering til på dine konti rundt omkring (særligt din mail).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Hacked Konto

Indlægaf YaKuZa_MaB » 17. dec 2017 17:14

mange tak for hjælpen det vil jeg gøre og alle koder er ændret
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Hacked Konto

Indlægaf Bavi » 18. dec 2017 19:32

Få evt. sat microsoft Authenticator på din konto. Det gør det immervæk en hel del sværere for andre at gentage tricket.

Jeg ville få den vildeste noia på og rense samtlige computere og mobiler i huset. Er det ikke en iPhone, så skal den brændes!!!! Også ville jeg flytte. Mindst to postnumre væk. I sydøstlig retning.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+1

Re: Hacked Konto

Indlægaf JohnH » 18. dec 2017 20:23

Surt, men man bør bare ikke have et aktivt kort koblet til kontoen/xboxen, hellere købe giftcards.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hacked Konto

Indlægaf BuBubbi » 23. dec 2017 17:04

JohnH skrev:Surt, men man bør bare ikke have et aktivt kort koblet til kontoen/xboxen, hellere købe giftcards.


Eller kunne man bare aktivere 2-step verifikation..
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+4

Re: Hacked Konto

Indlægaf YkZ-MaB » 14. jan 2018 16:46

Tror mig der er strammet op for sikkerheden har fået Microsoft authenticator på kontoen og alt er tjekket og renset det er dog en gruppe der gør dette random de hacker kun xbox kontoen for at købe spil men da xbox kan overvåge det kan de intet bruge dem til når kontoen bliver spærret så er alt deres arbejde forgæves. Og pengene bliver tilbage ført af xbox så jeg har min konto tilbage bare på en ny mail og alle mine penge også plus jeg fik lov at beholde 2 spil gratis for besværet. Det to 3 uger før jeg havde kontoen tilbage men det var også lige op til jul.
YkZ-MaB
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Fredericia


Re: Hacked Konto

Indlægaf YkZ-MaB » 14. jan 2018 16:48

BuBubbi skrev:
JohnH skrev:Surt, men man bør bare ikke have et aktivt kort koblet til kontoen/xboxen, hellere købe giftcards.


Eller kunne man bare aktivere 2-step verifikation..


Det er også gjort nu det var for naivt at tro det bare var sikkert.
YkZ-MaB
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Fredericia


Re: Hacked Konto

Indlægaf the 007 baker » 16. jan 2018 07:42

YkZ-MaB skrev:
BuBubbi skrev:
JohnH skrev:Surt, men man bør bare ikke have et aktivt kort koblet til kontoen/xboxen, hellere købe giftcards.


Eller kunne man bare aktivere 2-step verifikation..


Det er også gjort nu det var for naivt at tro det bare var sikkert.


Hvordan aktiverer man 2-step verifikationen?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron