Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Askinas » 23. aug 2017 15:26

Man kan bestille den ved El-giganten nu.
Askinas
Niveau 4

By: Nykøbing F

Indlægaf Mike JezZ » 24. aug 2017 08:49

Overvejer om man skal forudbestille hos Elgiganten, frygter måske at CDON har taget for mange forudbestillinger.

Men også lort at sidde med to maskiner på udgivelsen :P Helt billige er de sgu ikke.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7

By: Jægerspris

Indlægaf Lodberg » 24. aug 2017 10:19

Hvorfor ikke bare bestille hos Microsoft:

http://www.xbox.com/da-DK/xbox-one-x#buy

EDIT: Ja, ok...så blev den lige rettet til udsolgt :)
Lodberg
Niveau 2

Indlægaf Mike JezZ » 24. aug 2017 11:05

Lodberg skrev:Hvorfor ikke bare bestille hos Microsoft:

http://www.xbox.com/da-DK/xbox-one-x#buy

EDIT: Ja, ok...så blev den lige rettet til udsolgt :)

Der har været udsolgt siden dag et. Det kræver blot at man smider en bestilling i indkøbskurven for at kunne se dette :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7

Indlægaf citysleeps » 24. aug 2017 12:35

Går vi ud fra at en "almindelig" One X først udkommer efter release? Og alt op til release er Project Scorpio edition?
citysleeps
Niveau 5

By: København

Indlægaf Mike JezZ » 24. aug 2017 12:40

citysleeps skrev:Går vi ud fra at en "almindelig" One X først udkommer efter release? Og alt op til release er Project Scorpio edition?

Det er sådan jeg har forstået det ja.

Ønsker du en One X skal du gå ned i Elgiganten eller Gamestop på launch, og håbe på at du kan finde en der.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7

Indlægaf Elgar » 25. aug 2017 15:49

Bare lige en lille advarsel mht. Coolshop. Jeg har før haft forudbestilt noget hos dem, hvor jeg så på release får at vide, at de ikke havde fået nok. Jeg skal ikke kunne sige om det er generel opførsel fra dem, at de ikke aner hvor mange de rent faktisk har at sælge af, men synes alligevel det er lidt relevant - Jeg har ihvertfald ikke selv forudbestilt noget hos dem siden.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2017 16:54

Tror at folk har oplevet det samme med både Cdon, El-giganten, Gamestop osv :)

På den positive bane, så var det vidst Spif2001 der oplevede at få 2 x Xbox One fra Amazon, selv om han kun havde bestilt en - se DET er service :mrgreen: :lol:
Morten Skou
Redaktør

+1

Indlægaf Elgar » 25. aug 2017 17:12

Sikkert nok, kan selvfølgelig kun komme med egen erfaring. Jeg skulle iøvrigt selv tage kontakt til dem, for at høre hvad fanden der foregik [-X Det er dog noget tid siden nu.

Heldige satan, sådan noget sker sgu ikke for mig :)
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4

+1

Indlægaf Skillfulsheep » 25. aug 2017 19:59

Nogen der er informeret om, hvorvidt Gamestop har en eller anden indbytningsmulighed, hvor man kan bytte sin Xbox One inkl. spil, controllere mv. og så få Xbox One X til billigere penge? De vil naturligvis altid tage imod din konsol mv. og give dig noget for den, men ved release af Xbox 360 kunne man spare en hel del, hvis man byttede den gamle Xbox inkl. x-antal spil i forbindelse med købet af 360'eren. Det er selvfølgelig længe siden, så tingene kan naturligvis sagtens have ændret sig :-)
Skillfulsheep
Niveau 4

Indlægaf CvKM » 25. aug 2017 20:19

Jeg har endnu ikke set eller hørt noget om det, men mon ikke det kommer på et tidspunkt nærmere release? :) De plejer jo indimellem at have indbytningstilbud på de nuværende konsoller, så jeg kunne godt forestille mig at de lavede noget lignede med Xbox One X.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7

By: Frederikssund.

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2017 20:25

Gamestop kommer med et indbytningstilbud er jeg helt sikker på... men den normale Xbox One X kommer først i pre-order i september måned, så mon ikke et er den model der kommer tilbud på?
Morten Skou
Redaktør

Indlægaf CvKM » 25. aug 2017 20:34

Morten Skou skrev:Gamestop kommer med et indbytningstilbud er jeg helt sikker på... men den normale Xbox One X kommer først i pre-order i september måned, så mon ikke et er den model der kommer tilbud på?

Det vidste jeg ikke engang noget om (slow poke, you don't say). :) Men jeg kunne måske overveje at købe en Xbox One X, hvis der kommer indbytningstilbud. Jeg er dog stadig meget usikker, for har ikke noget 4K TV og man skal alligevel af med godt og vel 2000kr. efter ens gamle maskine er indbyttet.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
CvKM
Niveau 7

Indlægaf Slimjay DK » 25. aug 2017 21:02

Jeg tror nok nærmere det er omkring de 3000 du skal af med når du har byttet din gamle ind :)
PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8

By: Frederikssund

Indlægaf CvKM » 25. aug 2017 21:16

Slimjay DK skrev:Jeg tror nok nærmere det er omkring de 3000 du skal af med når du har byttet din gamle ind :)

3000kr. er alligevel også en del. Men vi må se når release datoen nærmer sig. :)
CvKM
Niveau 7

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt