Xboxlife forum

h: info før evt. køb af X1

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

h: info før evt. køb af X1

Indlægaf Kraftonia » 29. jun 2015 18:15

Hej alle. Længe siden jeg har været herinde (ikke siden 360'eren var på sit højeste i min tv-reol smil), men nu kigger jeg lige forbi med lidt "råb på hjælp" :)

Jeg har gamet PS4 længe, men overvejer at anskaffe en X1 i år. Det haster ikke mere end jeg forventer der bliver tale om 1 GB versionen med den re-designede controller.

Første spg. er HVORNÅR FÅR DENNE RELEASE?
Andet spg. er ER KINECT v.2 VÆRD AT KØBE? Tænker her udelukkende på om børnene kan få glæde af den til div. dansespil m.m.? Hvilke spil kan anbefales (hvis nogen overhovedet)? Eller er det bare en gimmick ;)
Tredje spg. er VED NOGEN HVORNÅR MS SNAKKER OM DER SKULLE KOMME EN X1 SLIM MODEL?

På forhånd tak, VH JOHNNY
Billede
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Re: h: info før evt. køb af X1

Indlægaf z0ntax » 29. jun 2015 18:20

Ang kinect vil jeg mener at det hviler stærkt på om du/i er til Dance central og kinect sports.. Udover det er der ikke så farligt mange titler hehe... Men cortana kommer jo osse senere på året så efter min mening er den værd at have :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: h: info før evt. køb af X1

Indlægaf Kraftonia » 30. jun 2015 10:04

Tak for input ZonTaX, hvis jeg køber en bundle uden kinect, hvad koster kinect så alene hvis man senere ønsker en sådan? Tænker at fruen kan købe den hvis hun synes tøsen skal danse. Personligt tror jeg ikke jeg får brug for den ud fra de spiltitler der gør brug af den pt. he he... TAK igen!
Billede
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Re: h: info før evt. køb af X1

Indlægaf angak » 30. jun 2015 10:46

angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: h: info før evt. køb af X1

Indlægaf Slimjay DK » 30. jun 2015 11:03

Find en brugt .. jeg købte en her på sitet for 350 kr ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 91 gæster

cron