Xboxlife forum

E3 2015

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 20:12

Psymatiq skrev:
Slimjay DK skrev:Gadvide hvornår den "beta" er klar ... har da Project Dark Zero i samlingen man kunne teste med.


Du kan bare få en invite til preview og prøve. Fik en update i morges der gør det.


Jeg er på preview man kan ikke spille det endnu .. tror ikke updaten er released og den update jeg fik på tidligere er enok en gammel en fordi xbox'en ikke er så tit tændt.
Senest rettet af Slimjay DK 15. jun 2015 20:13, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 20:13

Niculla skrev:Jeg vil gerne have invite til preview også. Niculla :P Hvis nogen er så flink.


Ja, hvis deres "Xbox Preview App" virkede, så kunne jeg godt invite dig .. men den er død :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: E3 2015

Indlægaf Psymatiq » 15. jun 2015 20:14

Slimjay DK skrev:
Psymatiq skrev:
Slimjay DK skrev:Gadvide hvornår den "beta" er klar ... har da Project Dark Zero i samlingen man kunne teste med.


Du kan bare få en invite til preview og prøve. Fik en update i morges der gør det.


Jeg er på preview man kan ikke spille det endnu .. tror ikke updaten er released og den update jeg fik på tidligere er enok en gammel en fordi xbox'en er ikke så tit tændt.



Den i dag var ny på 250ish mb. OG XBL bliver hammeret lige pt men gamle digitae spil ligger under ready to install hvis man har licensen fra x360 eller en af spillene på disk.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 20:16

Har testet om det virker med Mass Effect. Det er ikke læseligt endnu.

Lorte telefon havde den lige skrevet at det virkede nu.
Senest rettet af ALIE 15. jun 2015 20:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf Psymatiq » 15. jun 2015 20:18

ALIE skrev:Har testet det virker Mass Effect er ikke læseligt endnu.



Den skal hvist bare være i maskinen og du kan downloade spillet fra ready to install. Men XBLs brug og download af ting er nede lige nu, tror de bliver raped af folk der prøver det samme samtidigt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 20:19

ok, det virker så ikke her for mig endnu .. spillet sidder i og der er ikke noget under "ready to install"

The power of the cloud :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf Niculla » 15. jun 2015 20:20

Slimjay DK skrev:
Niculla skrev:Jeg vil gerne have invite til preview også. Niculla :P Hvis nogen er så flink.


Ja, hvis deres "Xbox Preview App" virkede, så kunne jeg godt invite dig .. men den er død :lol:


Haha. Tak. De sveder nok lidt de servere lige nu :D
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 20:23

Psymatiq skrev:
ALIE skrev:Har testet det virker Mass Effect er ikke læseligt endnu.



Den skal hvist bare være i maskinen og du kan downloade spillet fra ready to install. Men XBLs brug og download af ting er nede lige nu, tror de bliver raped af folk der prøver det samme samtidigt.


Så den skal downloade spillet digitalt selvom du har skiven, eller henter den bare en lille smule "godkend" data ?

Fordi hvis den henter hele spillet, så giver det jo ikke mening at ikkNico skriver : Sagde Sepncer ikke, at det stod enhver udvikler frit for at godkende sit 360 spil til XBO, så skulle MS nok sørge for resten (som i øvrigt ikke krævede noget arbejde fra MS).

Fordi det må da kræve arbejde for MS ??
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2015

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2015 20:26

Slimjay DK skrev:
Så den skal downloade spillet digitalt selvom du har skiven, eller henter den bare en lille smule "godkend" data ?

Fordi hvis den henter hele spillet, så giver det jo ikke mening at ikkNico skriver : Sagde Sepncer ikke, at det stod enhver udvikler frit for at godkende sit 360 spil til XBO, så skulle MS nok sørge for resten (som i øvrigt ikke krævede noget arbejde fra MS).


Han sagde, at man downloadede spillet - så jeg er overbevist om, at det er en fuld digital udgave man henter og at den kun bruger disken til verify.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: E3 2015

Indlægaf Psymatiq » 15. jun 2015 20:28

Damn du har næsten fået en hestehale slimjay

Der er en grund til de laver dem stille og roligt, først fordi udviklerne skal sige A okay. og fordi de skal klargøres af MS, som de så gør.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+2

Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 20:35

Edit det er min telefon der fucker up. Nej det virker IKKE for mig allerede.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf Rechain » 15. jun 2015 20:43

Morten Skou skrev:
Slimjay DK skrev:
Så den skal downloade spillet digitalt selvom du har skiven, eller henter den bare en lille smule "godkend" data ?

Fordi hvis den henter hele spillet, så giver det jo ikke mening at ikkNico skriver : Sagde Sepncer ikke, at det stod enhver udvikler frit for at godkende sit 360 spil til XBO, så skulle MS nok sørge for resten (som i øvrigt ikke krævede noget arbejde fra MS).


Han sagde, at man downloadede spillet - så jeg er overbevist om, at det er en fuld digital udgave man henter og at den kun bruger disken til verify.

Lyder også ganske logisk sat op, for ellers kan alle jo låne fra biblioteket og hente gamle spil ned gratis. Håber det kommer til at virke nemt og hurtigt uden de store problemer. Så er det et plus!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: E3 2015

Indlægaf ALIE » 15. jun 2015 20:44

For disc-based games that are a part of the Back Compat game catalog, simply insert the disc and the console will begin downloading the game to your hard drive. After the game has finished downloading, you will still need to keep the game disc in the drive to play
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/back ... 3%A6re%20i
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2015

Indlægaf IkkNico » 15. jun 2015 20:53

Slimjay DK skrev:Så den skal downloade spillet digitalt selvom du har skiven, eller henter den bare en lille smule "godkend" data ?

Fordi hvis den henter hele spillet, så giver det jo ikke mening at ikkNico skriver : Sagde Sepncer ikke, at det stod enhver udvikler frit for at godkende sit 360 spil til XBO, så skulle MS nok sørge for resten (som i øvrigt ikke krævede noget arbejde fra MS).

Fordi det må da kræve arbejde for MS ??

Hvorfor det?

Lige nu kan jeg på 15 minutter starte omkring 5000 virtuelle servere op i Amazons sky, bare ved at afvikle et script. Jeg skal ikke gøre noget som helst, for forarbejdet er gjort med scriptet ... Og det er vel at m ærke 5000 virtuelle servere klar med de settings jeg vil have og skal bruge til min opgave (dette er i øvrigt ikke en tænkt situation, men noget jeg kan gøre på mit job)

Det samme kan meget vel gøre sig gældende for b/c.
MS har brugt de seneste 12-24 mdr til at udvikle en b/c emulator, der kan afvikle ethvert XB360 disc image. Når en udvikler giver grønt lys for sit spil, så skal et forbrænder script (eller lign) blot konvertere spillet helt uden at MS behøver gøre mere. Når alt er klar kan et postscript pushe spillet ud til Storen.
Herfra kan slutbrugerne, så downloade så snart de har bevist, at de rent faktisk ejer en 360 udgave af spillet.

Power of the cloud min ven, power of the cloud (det er ikke sci-fi) ;)

... Tænk i øvrigt hvad dette kan betyde for brugtspil handlen.


*edit*
Og på Alies indlæg lyder det som om, man blot installerer sit spil på en virtuel XB360, der så afvikler det.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: E3 2015

Indlægaf Slimjay DK » 15. jun 2015 20:57

Psymatiq skrev:Damn du har næsten fået en hestehale slimjay

Der er en grund til de laver dem stille og roligt, først fordi udviklerne skal sige A okay. og fordi de skal klargøres af MS, som de så gør.


Så de mange titler MS selv har, skal de selv godkende eller :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster

cron