Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf PWS » 12. jan 2015 00:08

Hvilken adresse har I brugt til jeres kreditkort, når I bruger Tunnelbear og xbox.com? :)
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Deeznutz » 12. jan 2015 00:10

Den der delaware adresse
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf PWS » 12. jan 2015 00:20

Okay, vejnavn har I skrevet jeres egen eller fundet på noget?
Hvad telefonnummeret? :)
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf TheOldGamerOwl » 27. jan 2015 21:32

Hej herinde, det ser ud til at være et forholdsvis kompetent forum for denne interessante konsol, som jeg, efter at have erhvervet den i denne uge (incl. FIFA15), nu begynder så småt at udforske. Er sikker på det er begyndelsen på et smukt "forhold" jeg og XBOX One imellem. Dog vil jeg selvfølgelig meget gerne have fingrene i 'Forza Horizon 2' spillet, men synes at priserne er lige lovlig pebrede i den danske 'store', så har med interesse læst denne tråd, og forsøgt mig med 'Tunnelbear' metoden, desværre forgæves, for at få adgang til 'US store', og måske jeg bare er totalt idiot/fatsvag/tungnem (smid gerne flere "superlativer" min vej såfremt du skulle føle for det). Så nu er mit spørgsmål: Er der lukket for denne mulighed på nuværende tidspunkt (altså har MS blokjeret denne mulighed)? Hvis ikke, er der så en venlig sjæl der vil forsøge at give mig en 'trin for trin' guide (skåret ud i pap). Med fare for at få smidt en lettere hoven besked, a la denne fra tidligere i denne tråd:
"Gå på din PC og installer Tunnelbear. Har du allerede knyttet et Visa/mastercard til din konto, behøver du ikke ændre noget som helst. Ikke engang din adresse. Du foretager dine køb på xbox.com (sæt den til USA) og din box kan sågar stå til at 'tale' DK. Køb løs. Gå amok. Spring rundt som en tosset. Det er no biggie."
.... Vover jeg altså alligevel pelsen. Jeg har forsøgt dette, men har problemer med at få gennemført betalingen, så ville være super cool hvis én eller anden barmhjertig sjæl herinde som har helt styr på det shit, gad lave en 'trin for trin' guide for dummies, gerne noget i stil med: 1) Sluk din Xbox One consol. 2) Start din PC. 3) Brug (specifik browser, eks. google chrome). 4) Gå til tunnelbear.com 5) download + installer programmet. 6) Start 'Tunnelbear' og sæt til US. + OSV (meget vigtigt at specielt info vedr. hvad man specifikt skal taste i de oplysningsfelter vedr. US state/province osv. er udførligt beskrevet, da det der "Delaware" ikke rigtigt virkede da jeg forsøgte at vælge det som en løsning, altså skal man ind og foretage sig noget inden alt dette sættes i værk, på sin MS/XBOX konto ? eller lign.?

Pyha, det blev da vist et lige lovligt langt indlæg og fair nok hvis jeg svines, for kan godt se det er totalt noob spørgsmål, men hvis ikke man spørger får man jo heller ikke svar, og igen denne tråd er nok det tætteste jeg har kunnet komme på en løsning, så derfor jeg tillader mig at spørge herinde.

På forhånd tak for hjælpen og beklager hvis folk mener jeg spilder deres tid. *Game on*
TheOldGamerOwl
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Cph


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 27. jan 2015 21:51

Velkommen til!

Dit spørgsmål er bestemt ikke spild af tid, og ligeledes skal ingen svines til for at spørge.

Jeg har ikke selv brugt Tunnel, men hvis du forsat har problemer, kan jeg anbefale køb af US Pre-Paid cards fra Amazon.com

Den metode bruger jeg, og det har fungeret problemfrit hver gang.

1) Opret en fake Amazon.com profil, med fake amerikansk navn, adresse etc.
2) Køb digital kode (Max 60 dollars kortene) <- dette er fordi, at Amazon kan opringe dig hvis det er over den pris.
3) Modtag din kode, og indtast den på din Xbox One (der selvfølgelig skal være sat til US)
4) PROFIT! ... Eller... Således har du pengene stående på din Xbox konto.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf TheOldGamerOwl » 27. jan 2015 22:14

@CaptainKicker,

Mange tak skal du have, for velkomsten. :-)

Takker endnu en gang for din fine 'trin for trin' beskrivelse af denne mulighed, og den vil jeg helt sikkert gøre brug af, såfremt jeg ikke får det andet til at virke, da 60$ måske lige er i underkanten, med mindre man selvfølgelig bare kan erhverve 2 stk. af disse så man reelt set kan købe for op til 120$ ad gangen via denne metode.

EDIT: Ok, overså lige i skyndingen at pengene indsættes på selve min XBOX konto, så er dette jo helt sikkert nok den nemmeste mulighed.

Takker igen meget for dit indspark. :-)
TheOldGamerOwl
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Cph


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf ALIE » 27. jan 2015 22:23

Virker Hola ikke længere? Eller må jeg vel bruge Amazon metode metoden.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf CaptainKicker » 27. jan 2015 22:28

TheOldGamerOwl skrev:@CaptainKicker,

Mange tak skal du have, for velkomsten. :-)

Takker endnu en gang for din fine 'trin for trin' beskrivelse af denne mulighed, og den vil jeg helt sikkert gøre brug af, såfremt jeg ikke får det andet til at virke, da 60$ måske lige er i underkanten, med mindre man selvfølgelig bare kan erhverve 2 stk. af disse så man reelt set kan købe for op til 120$ ad gangen via denne metode.

EDIT: Ok, overså lige i skyndingen at pengene indsættes på selve min XBOX konto, så er dette jo helt sikkert nok den nemmeste mulighed.

Takker igen meget for dit indspark. :-)


Det var så lidt :-)

Jeg plejer bare at købe 60 dollars, og når koden så er ankommet, bestiller jeg endnu en.

Det er også den mest "sikre" løsning, da vi på den måde ikke bryder Microsofts regler.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf TheOldGamerOwl » 27. jan 2015 22:41

Det var så lidt :-)

Jeg plejer bare at købe 60 dollars, og når koden så er ankommet, bestiller jeg endnu en.

Det er også den mest "sikre" løsning, da vi på den måde ikke bryder Microsofts regler.


Tak igen og super, så er det da dén metode jeg helt bestemt vil benytte mig af, vil jo selvfølgelig helst undgå at bryde MS' regler.
TheOldGamerOwl
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Cph

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf iPwnd94 » 28. jan 2015 10:37

Valutaen er vidst steget i USD.. 60 Dollars er 400 kr nu? I følge Valutakurser.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 28. jan 2015 11:01

iPwnd94 skrev:Valutaen er vidst steget i USD.. 60 Dollars er 400 kr nu? I følge Valutakurser.


Dollaren er ikke steget, euroen er faldet. Den danske krone er bundet op imod euroen.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf iPwnd94 » 28. jan 2015 11:08

Mike JezZ skrev:
iPwnd94 skrev:Valutaen er vidst steget i USD.. 60 Dollars er 400 kr nu? I følge Valutakurser.


Dollaren er ikke steget, euroen er faldet. Den danske krone er bundet op imod euroen.


Arrrh.. Okay!

Dog alligevel, 400,- er ikke så billigt igen efter at det har været helt nede på 340,- :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Zt3pH » 28. jan 2015 11:16

Mike JezZ skrev:
iPwnd94 skrev:Valutaen er vidst steget i USD.. 60 Dollars er 400 kr nu? I følge Valutakurser.


Dollaren er ikke steget, euroen er faldet. Den danske krone er bundet op imod euroen.


Vrøvl - Dollar kursen er steget

Billede

Dog rigtigt mht. Euro, men det ændrer ikke på at den amerikanske økonomi er i udvikling
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf iPwnd94 » 28. jan 2015 11:47

Zt3pH skrev:
Mike JezZ skrev:
iPwnd94 skrev:Valutaen er vidst steget i USD.. 60 Dollars er 400 kr nu? I følge Valutakurser.


Dollaren er ikke steget, euroen er faldet. Den danske krone er bundet op imod euroen.


Vrøvl - Dollar kursen er steget

Billede

Dog rigtigt mht. Euro, men det ændrer ikke på at den amerikanske økonomi er i udvikling


Tænkte det også lidt, men så meget styr på valuta har jeg dog ikke.
Anyways.. Hvis den bliver ved med at stige, så kan man da vidst godt vinke farvel til de billige spil.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Bavi » 28. jan 2015 12:09

Allerede nu er Rusland nogen steder helt op til 100 kr., billigere på digitale spil i forhold til USA. Så det bare med at finde sig en sikker russisk VPN og komme i gang :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster