Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf citysleeps » 20. sep 2015 12:43

Det er ikke længere muligt at købe giftcards fra amazon.com uden et amerikansk kort :(
Senest rettet af citysleeps 21. sep 2015 14:22, rettet i alt 1 gang.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Danny Beyer » 20. sep 2015 15:27

citysleeps skrev:Det er længere muligt at købe giftcards fra amazon.com uden et amerikansk kort :(


Så er det heldigt at der er et hav af andre muligheder :)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf arnel925 » 21. sep 2015 08:54

citysleeps skrev:Det er længere muligt at købe giftcards fra amazon.com uden et amerikansk kort :(

købt i går kl.19 og alt virkede fint her :)
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf citysleeps » 21. sep 2015 14:27

arnel925 skrev:
citysleeps skrev:Det er længere muligt at købe giftcards fra amazon.com uden et amerikansk kort :(

købt i går kl.19 og alt virkede fint her :)


Jeg har prøvet weekenden igennem og blev bedt om at godkende mine kort oplysninger, og selvom alt info blev skrevet korrekt kunne jeg ikke komme videre.

Har prøvet nu, og det virker igen. Så måske der bare har været en fejl over weekenden:)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf JohnH » 21. sep 2015 15:03

citysleeps skrev:
arnel925 skrev:
citysleeps skrev:Det er længere muligt at købe giftcards fra amazon.com uden et amerikansk kort :(

købt i går kl.19 og alt virkede fint her :)


Jeg har prøvet weekenden igennem og blev bedt om at godkende mine kort oplysninger, og selvom alt info blev skrevet korrekt kunne jeg ikke komme videre.

Har prøvet nu, og det virker igen. Så måske der bare har været en fejl over weekenden:)


Havde samme fejl igår, så det har nok været en generel fejl.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf RazziaDK » 21. sep 2015 18:20

AS SM skrev:Jeg købte via Tunnelbear igår på desktoppen og det virkede helt fint


Gør i andet for at få US priser?

Jeg har lige startet tunnelbear og lavet forbindelse til USA. Jeg har åbnet Firefox i inkognito mode og gået ind på xbox.com. Finder mit spil (FIFA16 eller Forza 6) - priserne står i danske kr.

Min konto blev oprettet med adresse i Oregon sidste år, og jeg har ikke rørt den siden.


Edit: Nu lykkedes det. Jeg var lige nede og klikke på "Danmark" i bunden af hjemmesiden og valgte USA i stedet. Det gjorde åbenbart forskellen.
RazziaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Herning


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf JohnH » 21. sep 2015 18:25

RazziaDK skrev:
AS SM skrev:Jeg købte via Tunnelbear igår på desktoppen og det virkede helt fint


Gør i andet for at få US priser?

Jeg har lige startet tunnelbear og lavet forbindelse til USA. Jeg har åbnet Firefox i inkognito mode og gået ind på xbox.com. Finder mit spil (FIFA16 eller Forza 6) - priserne står i danske kr.

Min konto blev oprettet med adresse i Oregon sidste år, og jeg har ikke rørt den siden.


Edit: Nu lykkedes det. Jeg var lige nede og klikke på "Danmark" i bunden af hjemmesiden og valgte USA i stedet. Det gjorde åbenbart forskellen.


Gå ned i bunden af siden på xbox.com og skift land til USA, den står sikkert på Danmark.

Edit: Hehe :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Viftrup » 23. sep 2015 10:33

Nogen der har erfaringer med at købe fra Brazilien? Kan se at de nærmest er dem, som har det billigste spil næsten all over.
Viftrup
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Odense N


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf angak » 25. sep 2015 10:05

Viftrup skrev:Nogen der har erfaringer med at købe fra Brazilien? Kan se at de nærmest er dem, som har det billigste spil næsten all over.

Jeg har købt fra USA, Canada og Rusland uden problemer. Det sværeste er lige at finde en gyldig adresse i landet. Så jeg tror bare du skal finde en VPN som kører til Brazil, og så er alt kørende
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf xsoenx » 25. sep 2015 10:10

Viftrup skrev:Nogen der har erfaringer med at købe fra Brazilien? Kan se at de nærmest er dem, som har det billigste spil næsten all over.

Det kan godt være det ser billigere ud, men prisen du ser er før tax. og den er på omkring 30-40%
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Rabit » 1. okt 2015 11:07

Sidst jeg bestilte et spil (halo 5) via USA der kom jeg af med 59.99$ og derefter 15$ i skat
så synes ikke helt det kan gå mere?? det er jo 500kr det kan man jo også få dem herhjemme til?
er der nogen som har forudbestilt Black ops 3? og hvad er prisen?
Rabit
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Slimjay DK » 1. okt 2015 11:32

Jeg kan ikke genkende den skatteafgift du taler om ... Men jeg har også fulgt Bububbi's Guide og valgt Delaware City ....

Taget fra BuBubbi'S Blog

For at købe billige spil på det amerikanske marketplace skal du gøre følgende:

Man sætter sin Xbox One til USA inde i sprogindstillingerne på Xbox'en.
Når du så forsøger at købe et digitalt spil, vil man blive bedt om at indtaste et kreditkort og ens adresse.
Men for at kunne købe spillene fra USA, kræver det at man indtaster en amerikansk adresse.
Det er her vi omgår systemet en smule.

I stedet for at indtaste dit danske postnummer og by indtaster man i stedet dette:
19706, Delaware City, Delaware

Man kan selvfølgelig også bruge andre byer i USA, men grunden til vi er mange der bruger Delaware, er at de ikke har Taxes på digitale spil. Derfor sparer man yderligere 6-8% i forhold til andre stater i USA.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 12. okt 2015 13:36

Der er voldsom afgift på amazon nu....

Sku købe Forza ultimate edition for 100 USD (656 kr.). Jeg endte med at betale 771 kroner. :|
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf MartinSnow » 12. okt 2015 14:29

Mike JezZ - Har du Xbox Live Gold?

Jeg købte det via MS til $58 - med et giftcard jeg har købt direkte fra Microsoft (det er faktisk nemmere at købe US giftcards fra MicrosoftStore, end Amazon. Ingen verifikation overhovedet. Brugte TunnelBear).

Edit: Det var så for horizon 2 :P
MartinSnow
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Munkebo


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf citysleeps » 12. okt 2015 16:55

Mike JezZ skrev:Der er voldsom afgift på amazon nu....

Sku købe Forza ultimate edition for 100 USD (656 kr.). Jeg endte med at betale 771 kroner. :|


Altså, 100USD blev trukket som 771Kr. på din bank konto? Og købte du det direkte på Amazon, eller brugte du et giftcard?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster