Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Palawan » 12. nov 2014 18:04

JohnH skrev:
Palawan skrev:Enkelt spørgsmål vedr. Android og Hola løsningen. Skal man ændre sprog på Android til US (mener ikke man kan indstille lokation på Android) eller er det lige meget ? I.e. så længe ens Xbox One står til US, man aktiverer Smartglass via Hola og er hooket op på sin XBox One, så burde man kunne ordre via Smartglass ?


Nej, du skal ikke ændre noget på tablet/tlf, når du starter Hola op og vælger Smartglass, så står den til Usa, eller du kan ihvertfald vælge det og så kører det bare.


Tak ! Så fik jeg det til at funke !
Men hold nu op, hvor går download langsomt. Er det normalt ? Jeg har 50 mbit snor på Xboxen, men jeg kunne da ligeså godt sidde med 9600 baud modem...
Palawan
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Zeanix » 12. nov 2014 18:42

Hvad kort bruger i når i betaler ?

Jeg bruger mastercard og det virker ikke.
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Palawan » 12. nov 2014 18:43

Visa
Palawan
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf ZeanDanielZ » 12. nov 2014 19:34

Er der ikke en venlig sjæl herinde, som kan få det til at fungere, der vil lave en guide til det?

mvh
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf jepsen80 » 12. nov 2014 19:35

ZeanDanielZ skrev:Er der ikke en venlig sjæl herinde, som kan få det til at fungere, der vil lave en guide til det?

mvh


se side 1
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf dk_iceman » 12. nov 2014 19:43

jeg bruger mastercard igennem hola og smartglass virker perfekt og hurtig download
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf pede B » 12. nov 2014 21:08

Kan ikke forstå hvorfor det ikke virker for mig.. Det er ved at blive lidt irriterende.
Først prøver jeg firefox + hola. virkede ikke..

Nu prøvede jeg at hente smartglass + hola, åbne smartglass igennem Hola.. stadig intet?? Har prøvet både med Visa og Mastercard

og ja min xbox er sat til US :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Palawan » 12. nov 2014 22:24

Og din box er linket til Smartglass ?
Palawan
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf pede B » 12. nov 2014 23:05

Jep, brugte min telefon til at navigere på min xbox (mega nice btw har aldrig prøvet smartglass :D)

men ja, det sucks :( overvejer bare at købe den danske udgave snart.. det er bare 150 spildte kr.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf ShumwayDK » 12. nov 2014 23:12

Jeg har prøvet at få lidt info ud af Xbox Supporten via Twitter om de har sat geo-restriktioner på Xbox Store.
Det er ikke opløftende, men på den anden side er det også lidt et standard svar jeg har fået, føler jeg.

Jeg startede med bare at spørge, om de havde sat geo-restriktioner på Xbox Store. De forstod ikke rigtigt hvad jeg mente og bad mig uddybe. Så jeg fortalte om at være i Europa og købe fra US Xbox Store, at det har fungeret fint indtil engang i sidste uge.
De spurgte så ind til hvilket land jeg kom fra, min opsætning på profilen og på xbox'en, og det endte ud med at jeg fik at vide at de altid anbefalede at konto/profil region og konsol region matchede ens fysiske region for at undgå problemer.
Til det svarede jeg, at naturligvis gjorde de det, men at denne fremgangsmåde har virket siden launch, og har endda har været anbefalet af Xbox support i Europa (sådan cirka har jeg forstået det igennem tiden :wink: ), og at det så ledte mig tilbage til mit spørgsmål: Har I sat geo-restriktioner på siden det ikke længere virker.

Til det var svaret bare: Konsollen er regions-fri, men indhold kan variere fra region til region og Cross-region konti er ikke supporteret.

Nærmere kunne jeg ikke komme det.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf tryllehans » 12. nov 2014 23:40

pede B skrev:Kan ikke forstå hvorfor det ikke virker for mig.. Det er ved at blive lidt irriterende.
Først prøver jeg firefox + hola. virkede ikke..

Nu prøvede jeg at hente smartglass + hola, åbne smartglass igennem Hola.. stadig intet?? Har prøvet både med Visa og Mastercard

og ja min xbox er sat til US :)

husker du at connecte smartglass med xboxen før du køber ? så du har forbindelse til xbox one men køber på smartglass ?
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf pede B » 13. nov 2014 00:17

Sådan som jeg gjorde det step by step.
1. Download Hola og Smartglass på min Samsung S3.
2. Åbn Hola - slå unblocker til. USA.
3. Åbn Smartglass igennem Hola.
4. Connect Smartglass til X1. Det kunne den ikke.
5. Slå unblocker fra igen. Connect til X1.
6. Gentag step 2 & 3.
7. Gå ind i Store, find GTA, tryk 'Purchase Pre-order"
8. Vælg Mastercard/Visa - Amerikansk adresse + Delaware postnummer osv.

Fail.

Er det mig der gør noget helt forkert? Jeg kunne ikke connecte med min X1 imens jeg brugte Hola, sagde den ikke var på samme netværk, så jeg slog unblocker fra og connectede, slog det til igen, og åbnede igennem Hola, og der var den allerede connectet?

Noget siger mig at det er dét trin hvor jeg har fejlet :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Theis Jensen » 13. nov 2014 00:31

pede B skrev:Sådan som jeg gjorde det step by step.
1. Download Hola og Smartglass på min Samsung S3.
2. Åbn Hola - slå unblocker til. USA.
3. Åbn Smartglass igennem Hola.
4. Connect Smartglass til X1. Det kunne den ikke.
5. Slå unblocker fra igen. Connect til X1.
6. Gentag step 2 & 3.
7. Gå ind i Store, find GTA, tryk 'Purchase Pre-order"
8. Vælg Mastercard/Visa - Amerikansk adresse + Delaware postnummer osv.

Fail.

Er det mig der gør noget helt forkert? Jeg kunne ikke connecte med min X1 imens jeg brugte Hola, sagde den ikke var på samme netværk, så jeg slog unblocker fra og connectede, slog det til igen, og åbnede igennem Hola, og der var den allerede connectet?

Noget siger mig at det er dét trin hvor jeg har fejlet :)


Jeg gjorde noget lign., men det virkede heller ikke. Så hentede jeg tunnelbear, og så loggede jeg ind på xbox.com, og så kunne jeg købe det med mit gemte visa kort. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf pede B » 13. nov 2014 00:49

Theis - Du er en f*cking champ!!!! Gjorde lige præcis det du skrev, og det virkede med Mastercard. THANK YOU :D
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf klarityDk » 13. nov 2014 08:59

Hvor langtid holder 500MB fra Tunnelbear endeligt? Og for at skære det helt ud i pap hvordan gøre man, så helt fra præcis? Downloader man bare Tunnelbear - Slår det til - Går ind på Xbox.com og logger ind - Køber et produkt på Xbox.com storen?
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster

cron