Xboxlife forum

Rend mig Next Gen!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Rend mig Next Gen!

Indlægaf Benja190782 » 25. apr 2014 20:30

Hvem f*** finder på at lave så lukket et system, at man umuligt kan bruge det! Jeg er møg rasende over at have brugt ugevis af tid på FM5 og så lige pludselig, bliver alt bare flået ud af hænderne på mig, uden jeg kan gøre en skid!
Spillet vil ikke "sync data" med hverken konsollen eller cloud'en, når det startes op.

Ergo, jeg er TVUNGET til at starte hele pisset forfra, fordi man kan jo heller ikke komme i nærheden af sine "saved games" på sådan en fin ny hi-tech spillekonsol fra Microsoft! Hva' laver de mand!?

Jeg har gendannet fabriksindstillingerne og brugt 4 timer på at installere alle mine spil igen. Jeg har haft frakoblet konsollen i timevis uden strøm eller net! Intet har hjulpet! Den vil bare ikke "sync data" uanset hvor lang tid, den står og tænker over det. Jeg er iøvrigt LANGT FRA den eneste med dette problem.

Jeg har endda kontaktet Turn 10, uden at få den mindste smule support til spillet!

Det er bare ikke i orden det her!

NEXT GEN MY ASS!!!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf TerrificFalcon » 25. apr 2014 20:32

Hover over spillet på dit dashboard, tryk på det, der i gamle dage hed "Back"-knappen og så kan du trykke ned på Manage Game, hvor du frit kan slette dit savegame (og generelt set bare manage dem), hvis du er til den slags.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Benja190782 » 25. apr 2014 20:38

TerrificFalcon skrev:Hover over spillet på dit dashboard, tryk på det, der i gamle dage hed "Back"-knappen og så kan du trykke ned på Manage Game, hvor du frit kan slette dit savegame (og generelt set bare manage dem), hvis du er til den slags.


Har jeg også prøvet - det eneste jeg kan under "manage game" er uninstall eller fjerne app's og DLC. Der står intet om mine saved games i den sektion.

Kan du da loade dit saved game direkte derfra? Altså hvad hvis man spillet offline. Så må den da hente data fra konsollen og ikke cloud'en, som et mere ustabil end vores statsminister!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Morten Skou » 25. apr 2014 20:41

Har du prøvet at snakke med Microsofts support? :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Benja190782 » 25. apr 2014 20:51

Morten Skou skrev:Har du prøvet at snakke med Microsofts support? :)


Nej jeg troede ikke de kunne hjælpe, når det var spillet som er noget galt med.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Benja190782 » 25. apr 2014 20:59

Hvordan kan de finde på at lave en konsol, hvor man ikke selv bestemmer over sine egne saved games?
Nej det styre de for en og så går hele pisset galt!

Jeg har fundet mit saved game under "manage game" men jeg kan kun slette det - ikke loade det eller flytte det et sikkert sted hen, langt væk fra den konsol...

Hvad sker der her?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Morten Skou » 25. apr 2014 21:00

Og du er logget ind på den rigtige konto på konsollen? Samme region? Ikke skiftet noget siden den virkede sidste gang?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf jepsen80 » 25. apr 2014 21:05

Jeg fik ombytte min Xbox One fra amazon fordi blæseren larmede, jeg installerede bare spillene igen på den nye, så virkede det.
Måske der bare lige er et eller andet galt med forza og det sync på nuværende tidspunkt. Prøv igen i morgen tror ikke det er tabt.
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Benja190782 » 25. apr 2014 21:15

Morten Skou skrev:Og du er logget ind på den rigtige konto på konsollen? Samme region? Ikke skiftet noget siden den virkede sidste gang?


Aldrig nogen sinde. Jeg sad en helt almindelig dag og ville spille Forza 5 - hvor den så pludselig ikke ville "syncing data for FM5". Og ja på den rigtige og eneste konto.
Da jeg gendannede fabriksindstillingerne gjorde jeg nøjagtigt, som da jeg fik konsollen.

Hvordan får jeg loadet det saved game fra FM5.
Kan man loade det INDE FRA SPILLET? Eller risikerer jeg jeg bare at den overskriver mit eneste saved game, som MS sidder på?

Hvad et det her for et cirkus - helt ærlig. Hvem opfinder sådan noget?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Morten Skou » 25. apr 2014 21:28

Tjah, det er jo teknik, så selvfølgelig kan der ske fejl :)

Prøv at ringe til xbox support.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Benja190782 » 25. apr 2014 21:29

"There is literally no support for cloud saves, and if your saves get somehow corrupted, good luck because there is nothing Xbox support will be able to do for you."
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Elgaard » 25. apr 2014 21:30

Jeg er godt nok heller ikke fan af det nye dashboard - Storage management på Xbox 360 fungerede helt som det skulle, der havde man kontrol over sin data, og kunne flytte den rundt som man lystede. Hele dashboardet er bare horribelt designet, alt for fokuseret på Kinect navigation, så hvis man - ligesom mig - ikke gidder at sidde og råbe af sin konsol, så er det hele bare kluntet.

... men okay, nu hvor Microsoft endelig har fået hovedet ud af røven, og får smidt en rigtig desktop Start-menu ud til Windows 8, så kunne der måske være håb for et funktionelt designet UI på Xbox One også.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Benja190782 » 25. apr 2014 21:40

Jeg kan ikke engang spille karriere offline og så bare loade mit saved game fra selve konsollen. Nej nej det ville da også være for svært at udvikle til så'en en nymodens konsol. Jeg brækker mig snart af arrigskab!

Jeg har allerede ventet i dagevis på at den skal "sync data" men om så jeg ventede resten af året, så kommer det aldrig til at ske!
Man kan jo heller ikke bare starte en ny karriere, fordi bedst som man sidder i sin Lamborghini, så flår MS lige sæderne ud og bilen og siger "så kan du godt starte forfra igen" Cuz we can't sync data at MS!!!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Morten Skou » 25. apr 2014 21:55

Det sutter da røv. Når min sync fucker, f.eks. i Trials Fusion (hvilket den åbenbart gør hver gang), så får man valget imellem at bruge den lokale save eller hente den fra cloud. Så vælger jeg bare den nyeste og så afsted.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rend mig Next Gen!

Indlægaf Cloudy » 25. apr 2014 22:01

Har du prøvet at fremhæve dit FM5 icon, trykke på start og quitte spillet for så at starte det op på ny?
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster