Xboxlife forum

XBOX ONE USA eller UK?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf dennismeng » 17. dec 2013 14:30

Men hvordan :-)
Skal man købe US Dollar gift cards? og den slags kan vel primært købes på US sites etc...
dennismeng
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Veflinge


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf darkangeldk » 17. dec 2013 14:37

dennismeng skrev:Men hvordan :-)
Skal man købe US Dollar gift cards? og den slags kan vel primært købes på US sites etc...


Jeg brugte mit danske visa-dankort. Hvis du kigger lidt rundt på siden / bruger søge funktionen kan du se hvordan det skal gøres :). Jeg fik AC black flag til 313kr.
darkangeldk
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Psymatiq » 17. dec 2013 23:07

Da Senzai skrev:Okay, fedt. Så hver gang, der kommer et lokalt-tilbud, kan jeg bare skifte land med tryk på en knap?

Jeg kunne ikke forestille mig, at det var så nemt, at man bare altid kan være på det land, der er billigst. Microsoft plejer jo gerne at være gode til at få raget penge til sig.

Jeg tror, at de på et eller andet tidspunkt skriver, et sted i de ting man accepterer, at man ikke må opgive falsk information.


Har brugt amerikansk account på x360 i.... 3-4 år nu og har købt ca 700 rock band sange med den uden at der er sket en skid.

Der er forskel mellem at få noget gratis ved at misbruge fejl hos MS og at blende ind iblandt en masse andre legale betalene kunder. Lige som US netflix er det en gråzone. Og hvis told og skat virkelig så det som et problem skal de snakke med MS om at geoblokke folk fra at bruge US fra andre steder end USA, som de så ikke gør. Men lige pt er det free for all.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Spankey103 » 17. dec 2013 23:24

Min plan er bare at så længe Xbox One ikke officielt er udgivet i Danmark, beholder jeg min locale på US. Når den så engang rent faktisk udkommer ( ;-) ) i Danmark, skifter jeg til DK igen.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Miaauw » 17. dec 2013 23:26

Hvis folk er bange for at opgive falsk adresse med sit Kreditkort, er det så ikke bare at købe f.eks. http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-On ... d_sim_vg_4 ? Det er jo samme pris, uden at du skal ud i en gråzone? :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf BuBubbi » 17. dec 2013 23:51

Miaauw skrev:Hvis folk er bange for at opgive falsk adresse med sit Kreditkort, er det så ikke bare at købe f.eks. http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-On ... d_sim_vg_4 ? Det er jo samme pris, uden at du skal ud i en gråzone? :)

Nej.
Du skal stadigvæk opgive en adresse.
Jeg købte nemlig en sjat Xbox Point hos pointheaven.com og smed dem ind på en ny UK bruger jeg lavede,
og da jeg ville handle første gang bad den om min UK adresse.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf Miaauw » 17. dec 2013 23:54

Bubbibubbi skrev:
Miaauw skrev:Hvis folk er bange for at opgive falsk adresse med sit Kreditkort, er det så ikke bare at købe f.eks. http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-On ... d_sim_vg_4 ? Det er jo samme pris, uden at du skal ud i en gråzone? :)

Nej.
Du skal stadigvæk opgive en adresse.
Jeg købte nemlig en sjat Xbox Point hos pointheaven.com og smed dem ind på en ny UK bruger jeg lavede,
og da jeg ville handle første gang bad den om min UK adresse.

Hvorfor lave en ny UK bruger? Er det ikke bare at skifte Locale på Xboxen?
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf dennismeng » 18. dec 2013 07:14

Så med andre ord, så er der ikke nogen der har handlet US games, uden at opgive en eller anden form for falsk US adresse - på den ene eller anden facon? :-)
dennismeng
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Veflinge


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf BuBubbi » 18. dec 2013 11:58

Miaauw skrev:
Bubbibubbi skrev:
Miaauw skrev:Hvis folk er bange for at opgive falsk adresse med sit Kreditkort, er det så ikke bare at købe f.eks. http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-On ... d_sim_vg_4 ? Det er jo samme pris, uden at du skal ud i en gråzone? :)

Nej.
Du skal stadigvæk opgive en adresse.
Jeg købte nemlig en sjat Xbox Point hos pointheaven.com og smed dem ind på en ny UK bruger jeg lavede,
og da jeg ville handle første gang bad den om min UK adresse.

Hvorfor lave en ny UK bruger? Er det ikke bare at skifte Locale på Xboxen?


Gjorde det da jeg håbede jeg kunne undgå at bruge en falsk adresse hvis man brugte Microsoft Point.
Hvilket man så ikke kunne.
Men nogen skulle jo forsøge som den første.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf dantyr » 20. dec 2013 22:36

Så den eneste måde man kan købe digitale spil på er at opgive falsk adresse? (indtil den udkommer i Dk)
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf BuBubbi » 21. dec 2013 17:18

dantyr skrev:Så den eneste måde man kan købe digitale spil på er at opgive falsk adresse? (indtil den udkommer i Dk)



Ja....
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XBOX ONE USA eller UK?

Indlægaf dantyr » 21. dec 2013 17:21

Tak;(
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster