Xboxlife forum

Xbox One hvor?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 16:08

TerrificFalcon skrev:Er jeg virkelig den eneste der kan bare ikke kan få bestilt en fra Spanien? Får en fejlmeddelelse når jeg forsøger at bestille uanset hvilke betalingsmulighed jeg vælger, og hvis jeg forsøger at ændre på mine betalingsmuligheder får jeg også en fejl. Grrreat!


Slet ALLE betalingsoplysninger, kort osv. og prøv igen fra start! eller opret en ny live mail. og bestil via den, det er de to løsninger jeg lige pt. har!
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf CBRx CrazyDuck » 27. nov 2013 16:13

Jeg sidder og skriver med en derinde fra, kan det passe man skal have et credit kort fra Spanien, for at kunne købe en? :)

Og hun fortæller det vil tage omkring 7-10 arbejdsdage.
CBRx CrazyDuck
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 16:14

Raider skrev:Men det er da ikke en Day One edition, kun Limited Edition med FIFA?

3.729kr.


Det er Day one! det er bare fejl i oversættelsen fra deres side! For kigger du hos Amazon.es er det den samme og der står næsten det samme pånær at på Amazon har de fået smidt Day One ind http://www.amazon.es/Xbox-One-Consola-L ... s=xbox+one
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 16:16

CBRx CrazyDuck skrev:Jeg sidder og skriver med en derinde fra, kan det passe man skal have et credit kort fra Spanien, for at kunne købe en? :)

Og hun fortæller det vil tage omkring 7-10 arbejdsdage.


Nej det kan du godt hvis du har Visa/Dankort, Visa,Visa Electron, alle Mastercards, AMEX, Hvis du kun har Dankort kan du ikke handle derinde desværre!
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf TerrificFalcon » 27. nov 2013 16:20

hamdenfede skrev:
TerrificFalcon skrev:Er jeg virkelig den eneste der kan bare ikke kan få bestilt en fra Spanien? Får en fejlmeddelelse når jeg forsøger at bestille uanset hvilke betalingsmulighed jeg vælger, og hvis jeg forsøger at ændre på mine betalingsmuligheder får jeg også en fejl. Grrreat!


Slet ALLE betalingsoplysninger, kort osv. og prøv igen fra start! eller opret en ny live mail. og bestil via den, det er de to løsninger jeg lige pt. har!


Jeg havde allerede forsøgt at slette alle betalingsoplysninger, men dem kunne jeg ikke få lov til at slette. Havde dog ikke overvejet bare at bruge en anden Live-mail. Tak for tippet - det virkede glimrende! Ingen problemer der. Det fungerede helt fint, uden kvaler.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 16:35

TerrificFalcon skrev:
hamdenfede skrev:
TerrificFalcon skrev:Er jeg virkelig den eneste der kan bare ikke kan få bestilt en fra Spanien? Får en fejlmeddelelse når jeg forsøger at bestille uanset hvilke betalingsmulighed jeg vælger, og hvis jeg forsøger at ændre på mine betalingsmuligheder får jeg også en fejl. Grrreat!


Slet ALLE betalingsoplysninger, kort osv. og prøv igen fra start! eller opret en ny live mail. og bestil via den, det er de to løsninger jeg lige pt. har!


Jeg havde allerede forsøgt at slette alle betalingsoplysninger, men dem kunne jeg ikke få lov til at slette. Havde dog ikke overvejet bare at bruge en anden Live-mail. Tak for tippet - det virkede glimrende! Ingen problemer der. Det fungerede helt fint, uden kvaler.

Super.. bare glad for at jeg kunne hjælpe ;)
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Sleipner75 » 27. nov 2013 17:30

bakkers skrev:
MathiasBS skrev:De er netop blevet udsolgt via microsoft i tyskland... tror bakkers fik den sidste


Jeg fik ihvertfal mail om at de havde modtaget min ordre og lige nu står dette under status

Status: Wird bearbeitet
Versenden

Oversat til dansk er det ca "Behandling Send" men om det betyder den er sendt ved jeg ikke helt for at ikke modtaget ups nummer endnu på mail...

Hej bakkers..har bestilt samme sted sim dig ca 3 timer tidligere
Og min status siger det samme. .har efterfølgende snakket med en tysker jeg kender..og han siger det ikke nødvendigvis betyder den er sendt endu..
Har så for 10 minutter siden snakket med den tyske support på eng
han sagde den kommer senest d. 16 dec. Måske før ; (
Sleipner75
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Albertslund


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bakkers » 27. nov 2013 17:33

Sleipner75 skrev:
bakkers skrev:
MathiasBS skrev:De er netop blevet udsolgt via microsoft i tyskland... tror bakkers fik den sidste


Jeg fik ihvertfal mail om at de havde modtaget min ordre og lige nu står dette under status

Status: Wird bearbeitet
Versenden

Oversat til dansk er det ca "Behandling Send" men om det betyder den er sendt ved jeg ikke helt for at ikke modtaget ups nummer endnu på mail...

Hej bakkers..har bestilt samme sted sim dig ca 3 timer tidligere
Og min status siger det samme. .har efterfølgende snakket med en tysker jeg kender..og han siger det ikke nødvendigvis betyder den er sendt endu..
Har så for 10 minutter siden snakket med den tyske support på eng
han sagde den kommer senest d. 16 dec. Måske før ; (


Ok det er lidt ærgeligt, havde da lige håbet at med lidt held den kom lidt før :( Nå men så må jeg vente lidt længere...
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf brokovich » 27. nov 2013 17:48

Hey folks,
Jeg har luret lidt på jeres tråd og valgte at bestille en Xbone fra microsoft Spanien via det link der blev postet :-) Er der nogen som ved hvor meget fragten kommer til at koste? Betalte 499 euro og der stod gratis fragt, men det var ikke til DK og kun til Spanien. Og har I andet relevant viden man skal tænke på når man bestiller fra Spanien? Strømstik, region (har forstået det ikke er det store problem), retur tilfælde af defekt xbox? Alt viden er modtaget med kyshånd :D
brokovich
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf CBRx CrazyDuck » 27. nov 2013 18:08

Jeg har lige fået at vide derinde fra, at man er nød til at få det sendt til en spansk adresse (ven eller lignende) som skal sende det videre til DK. De kan altså ikke sende det til DK. Passer dette?
CBRx CrazyDuck
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf CBRx CrazyDuck » 27. nov 2013 18:28

Altså, jeg bestilte fra den spanske microsoft side som blev linket tidligere :)
CBRx CrazyDuck
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf brokovich » 27. nov 2013 18:47

Jeg brugte samme side og fik at vide over chatten at de sender til DK, men det kan have været en fejlinformation, Juan som jeg talte med var ikke helt oppe på beatet frygter jeg, men det sagde han at de gjorde efter først at have sagt det modsatte, men så fortalte jeg at jeg havde fået en confirmation email og at det var mærkeligt at de ikke bremsede en inden når man havde skrevet sin danske adresse osv.. så skiftede han mening
brokovich
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf CBRx CrazyDuck » 27. nov 2013 18:57

Jeg skrev med en der hedder Oscar. Før det skrev jeg med Wilmer. Og Wilmer var sikker på det kunne lade sig gøre. Så ved heller ikke hvad jeg skal tro... :P
CBRx CrazyDuck
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf TerrificFalcon » 27. nov 2013 18:58

Jeg tror bestemt, at man kan få dem fra den spanske Microsoft Store. Der er andre herinde, som har haft held med at bestille fra den tyske, uden problemer - og ligeledes med gratis porto. Ydermere har en af de andre herinde også fået at vide, at det ville tage 5-7 arbejdsdage, før han får konsollen - der skal virkelig have været et kommunikationsnedbrud, hvis man så ikke kan få den til Danmark.

Jeg skrev også med en Oscar tidligere, som dog ikke mente, at det burde være et problem at få den til Danmark.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf CBRx CrazyDuck » 27. nov 2013 19:00

Oscar fortæller mig man ikke kan. Han må være lidt forvirret.
CBRx CrazyDuck
Niveau 0
 
Indlæg: 38


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 65 gæster