Xboxlife forum

Xbox One hvor?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Raider » 28. nov 2013 20:49

hamdenfede skrev:
Raider skrev:Jeg har også lige fået bekræftet forsendelse af min nu - samt den jeg havde annulleret, wtf.

well så må vi da ikke håbe du er blevet bonnet to gange ;)

Gør jeg nok, men har allerede fundet en køber til den. Ha ha. Whack!
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf brokovich » 28. nov 2013 20:58

Også min bestilling er nu i bevægelse. De sender fra Holland, min er allerede i Tyskland med forventet levering 2/12/20013 by end of day... Fuck hvor fedt
brokovich
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bitman » 28. nov 2013 21:31

MS er ofte udskældt, men deres shop er sgu i orden:

- xBox one på lager, check!
- Tillader bestilling fra et land, hvor produktet ikke er til salg endnu, check!
- Gratis fragt, check!
- Hurtig forsendelse, check!
- Dansk følgeseddel på en tysk ordre, check!
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 28. nov 2013 21:34

Raider skrev:
hamdenfede skrev:
Raider skrev:Jeg har også lige fået bekræftet forsendelse af min nu - samt den jeg havde annulleret, wtf.

well så må vi da ikke håbe du er blevet bonnet to gange ;)

Gør jeg nok, men har allerede fundet en køber til den. Ha ha. Whack!

Nice.. kunne alligevel være rart hvis de nu glemte den anden xbox ;)
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Giffel » 28. nov 2013 22:09

brokovich skrev:Også min bestilling er nu i bevægelse. De sender fra Holland, min er allerede i Tyskland med forventet levering 2/12/20013 by end of day... Fuck hvor fedt


Der er alligevel også længe til :lol:
Billede
Giffel
Niveau 4
 
Indlæg: 556
By: Haderslev


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf brokovich » 28. nov 2013 22:24

Giffel skrev:
brokovich skrev:Også min bestilling er nu i bevægelse. De sender fra Holland, min er allerede i Tyskland med forventet levering 2/12/20013 by end of day... Fuck hvor fedt


Der er alligevel også længe til :lol:


Haha ja lidt, ville være bedre med en Xbox til weekenden for har ingen tid i næste uge grundet aflevering #-o men bedre end en usikker "before xmas" status hos diverse andre butikker rundt omkring
brokovich
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Raider » 28. nov 2013 22:49

bitman skrev:MS er ofte udskældt, men deres shop er sgu i orden:

- xBox one på lager, check!
- Tillader bestilling fra et land, hvor produktet ikke er til salg endnu, check!
- Gratis fragt, check!
- Hurtig forsendelse, check!
- Dansk følgeseddel på en tysk ordre, check!

Og det er noget PS-fanboys bare ikke forstå, når jeg argumentere med, at min loyalitet til Microsoft bygger på, at de har en fantastisk service og værner om dette ry. Er med mine problemer med Xbox 360, altid blevet mødt med god og hurtig problemløsning, overraskende kompensering i form af gratis ting, og vi ved vel alle nu, at Microsoft alle ville lade deres Xbox Live være nede i en måned, pga. hacker angreb. Jeg forventer og ser frem til samme gode service med min nye Xbox One.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bitman » 29. nov 2013 00:50

Har haft maskinen fra Tyskland sat til, den virker og har overlevet turen med UPS. Knægten skal have den i julegave, så jeg bliver nødt til at pakke den ned igen :-(
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf TerrificFalcon » 29. nov 2013 01:01

Min Xbox One, bestilt i Spanien, sendt fra Holland, er nu også fluks på vej til Danmark. Den ankommer dog først om mandgen, men det er jo, som det er. Ikke desto mindre fantastisk service!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf J-v-C » 29. nov 2013 10:09

Man skulle have bestilt fra Spanien igår ! Nu der udsolgt!! Aaarr hvorfor ventede jeg!
J-v-C
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Cavedawgh » 29. nov 2013 11:21

Er der nogen der har en idé over, hvor det er muligt at bestille xbox one på dette tidspunkt. Nu hvor MS Tyskland, Holland og Spanien har leveret deres del af lager? :)

- Cavedawgh
Cavedawgh
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: København V.


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf J-v-C » 29. nov 2013 11:36

Ifølge Amazon.it har de dem på lager igen d. 4 december.. Og ellers skal du bestille udefra EU. Men så kommer prisen nok nærmere de 4500 kr pga told og moms.
J-v-C
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Cavedawgh » 29. nov 2013 11:41

J-v-C skrev:Ifølge Amazon.it har de dem på lager igen d. 4 december.. Og ellers skal du bestille udefra EU. Men så kommer prisen nok nærmere de 4500 kr pga told og moms.


Takker, fandt også noget igennem Amazon.de :)
Ser ud til alle de lande MS havde hvor man kunne bestille fra er totalt udsolgt indtil videre.
Cavedawgh
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: København V.


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf J-v-C » 29. nov 2013 11:55

Hvad fandt du på Amazon.de? Kan se de har et bundle med COD hjemme d.3 dec.
Ellers har Microsoft Store i New Zealand stadig Day One :D Men gider man bruge 4500 på det..
J-v-C
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf dbugdk » 29. nov 2013 12:04

Har lige bestilt og fået bekræftelse fra Microsoftstore i Frankring. Day one Fifa 14 bundle.
dbugdk
Niveau 0
 
Indlæg: 4


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster