Xboxlife forum

Xbox One hvor?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Cavedawgh » 27. nov 2013 19:01

TerrificFalcon skrev:Er jeg virkelig den eneste der kan bare ikke kan få bestilt en fra Spanien? Får en fejlmeddelelse når jeg forsøger at bestille uanset hvilke betalingsmulighed jeg vælger, og hvis jeg forsøger at ændre på mine betalingsmuligheder får jeg også en fejl. Grrreat!


Jeg havde også samme fejl, det hjalp da jeg ændrede kort. Havde problemer med mit mastercard og ændrede det til et visa istedet.
Kan være du oplever den samme fejl som jeg oplevede?

Held og lykke med bestillingen, know that feel!

- Cavedawgh
Cavedawgh
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: København V.


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DI4600 DK » 27. nov 2013 19:03

Har lige modtaget mail om at min er blevet afsend, bestilte fra MS Tyskland igår :)
DI4600 DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Sleipner75 » 27. nov 2013 19:07

Hej Bakkers.. har lige fået mail.. nu er min sendt ;) krydser fingre for din også er sendt så.. det er jo kun med 3 timers mellemrum vi har bestilt
Sleipner75
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Albertslund


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2013 19:07

Min Xbox One fra Amazon.de er LIGE kommet ind af døren med posten. Nu er jeg godt nok spændt på om den virker, eller om den er defekt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Sleipner75 » 27. nov 2013 19:09

nu kommer det helvede bare med at få afbestilt de andre steder fra hehe ;P
Sleipner75
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Albertslund


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Spankey103 » 27. nov 2013 19:10

Morten Skou skrev:Min Xbox One fra Amazon.de er LIGE kommet ind af døren med posten. Nu er jeg godt nok spændt på om den virker, eller om den er defekt.


Hvorfor skulle den ikke virke?
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Miaauw » 27. nov 2013 19:12

Spankey103 skrev:
Morten Skou skrev:Min Xbox One fra Amazon.de er LIGE kommet ind af døren med posten. Nu er jeg godt nok spændt på om den virker, eller om den er defekt.


Hvorfor skulle den ikke virke?

Fordi intet hardware virker 100%?
Der er altid en procent af ting fra fabrikken der ikke virker ordentligt, hvis det overhoved virker :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Spankey103 » 27. nov 2013 19:12

Miaauw skrev:
Spankey103 skrev:
Morten Skou skrev:Min Xbox One fra Amazon.de er LIGE kommet ind af døren med posten. Nu er jeg godt nok spændt på om den virker, eller om den er defekt.


Hvorfor skulle den ikke virke?

Fordi intet hardware virker 100%?


Det lød bare som om han specifikt sagde det fordi den var fra amazon.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 19:13

brokovich skrev:Hey folks,
Jeg har luret lidt på jeres tråd og valgte at bestille en Xbone fra microsoft Spanien via det link der blev postet :-) Er der nogen som ved hvor meget fragten kommer til at koste? Betalte 499 euro og der stod gratis fragt, men det var ikke til DK og kun til Spanien. Og har I andet relevant viden man skal tænke på når man bestiller fra Spanien? Strømstik, region (har forstået det ikke er det store problem), retur tilfælde af defekt xbox? Alt viden er modtaget med kyshånd :D

Fragten er Gratis uanset om det er Spanien eller Danmark!
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Sir. Pingo » 27. nov 2013 19:17

Har også lige fået en mail om at min Xbox nu er afsendt :) Bestilte fra MS i tyskland i går aftes.
Sir. Pingo
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 19:27

CBRx CrazyDuck skrev:Jeg har lige fået at vide derinde fra, at man er nød til at få det sendt til en spansk adresse (ven eller lignende) som skal sende det videre til DK. De kan altså ikke sende det til DK. Passer dette?


OK nu skriver jeg hvad jeg har fået af vide! For det første sender de ikke engang fra Spanien i de fleste tilfælde, for det andet ALLE produkter der ikke kan sendes til udlandet vil ikke kunne bestilles, og det ville registreres det øjeblik at den så at den skulle til Danmark, ville den skrive at det må du ikke! Så du kan trygt handle derinde og du får den! er bare sikker på at der måske er gået noget tabt i oversættelsen ;)
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf bakkers » 27. nov 2013 19:42

Sleipner75 skrev:Hej Bakkers.. har lige fået mail.. nu er min sendt ;) krydser fingre for din også er sendt så.. det er jo kun med 3 timers mellemrum vi har bestilt


YES, min er også sendt :) Har fået mail her kl 19. Ville sq være fedt hvis den kommer her til weekenden, men mon ikke det først bliver mandag.
Iphone udvikling, se mere på www.enora.dk
bakkers
Niveau 4
 
Indlæg: 398


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Sleipner75 » 27. nov 2013 19:44

tjaa jeg kunne satme godt bruge det til weekenden da ;) har lige bestilt en stak spil fra Coolshop.. så skal der satme games ;D
Sleipner75
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Albertslund


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf brokovich » 27. nov 2013 19:54

hamdenfede skrev:
brokovich skrev:Hey folks,
Jeg har luret lidt på jeres tråd og valgte at bestille en Xbone fra microsoft Spanien via det link der blev postet :-) Er der nogen som ved hvor meget fragten kommer til at koste? Betalte 499 euro og der stod gratis fragt, men det var ikke til DK og kun til Spanien. Og har I andet relevant viden man skal tænke på når man bestiller fra Spanien? Strømstik, region (har forstået det ikke er det store problem), retur tilfælde af defekt xbox? Alt viden er modtaget med kyshånd :D

Fragten er Gratis uanset om det er Spanien eller Danmark!


Begge de to chathjælpere jeg skrev med sagde at fragten ikke var gratis, men at UPS ville informere mig om forsendelsesomkostninger når bestillingen gik helt igennem. Men hvem ved om de begge er nyansatte grønskollinger, men jeg skal i hvert fald lige vide om der skal lægges 500 krs fragt oveni før jeg beslutter mig for at beholde den (har også forudbestilt hos coolshop, shopto.net og media markt i flensburg)
brokovich
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 23:08

Ok det her er taget fra den spanske MS side og oversat via Googletranslate! og IKKE et sted står der vi skal betale :P
hipping muligheder, omkostninger og deadlines

Alle ordrer er foretaget online via Microsoft Store leveres med FedEx. Alle forsendelser er underlagt deres vilkår og betingelser.

Hvor til at sende elementer:
Microsoft Store lige nu kun kan sende til steder i Europa. For salg i andre lande eller områder kan du besøge en af ​​de internationale Microsoft Store.
Vi har ikke skibet til postbokse.
Rederierne har brug for en komplet adresse for levering.
Microsoft Store ikke tillader luftfartsselskaber at omdirigere en pakke til en ny adresse efter indsendelse. Dette hjælper os til at bekæmpe online svindel.
Sådan beregnes leveringstiden afhængig forsendelsesmetode:
Leveringstiden er baseret på hverdage, vi anser for at være mandag til fredag, undtagen helligdage.
FedEx leverer ikke i weekenden eller på helligdage.
Ordrer afgivet i løbet af en weekend eller fredag ​​efter 09:30 EST, vil blive behandlet den følgende arbejdsdag.
Forsendelse Metoder:
Standard - GRATIS (7-10 arbejdsdage)
Tilbud gratis forsendelse

Når vi tilbyder gratis forsendelse, vil vi automatisk gælde, når du foretager betaling, som vil blive afspejlet i din indkøbskurv. Medmindre andet er angivet i tilbuddet, gratis forsendelse kun svare til en standard skibsfart, vil du betale, hvis du vælger Express eller prioritet. Gratis levering er kun tilgængelig for køb foretaget i løbet af tilbudsperioden og kan ikke overdrages eller ombyttes til kontanter. Vores gratis forsendelse tilbud er kun gældende for de støtteberettigede produkter, der sendes til Europa og ikke gælder for postbokse, da vi ikke kan levere til disse adresser.

Så det er åbenbart kun en kampagne de har gang i, og alle medarbejdere er måske ikke blevet ordentligt informeret!
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster