Xboxlife forum

Xbox One hvor?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Cavedawgh » 29. nov 2013 22:09

Falkeen skrev:
Cavedawgh skrev:
J-v-C skrev:Ifølge Amazon.it har de dem på lager igen d. 4 december.. Og ellers skal du bestille udefra EU. Men så kommer prisen nok nærmere de 4500 kr pga told og moms.


Takker, fandt også noget igennem Amazon.de :)
Ser ud til alle de lande MS havde hvor man kunne bestille fra er totalt udsolgt indtil videre.

Cavedawgh der er ikke udsolgt på den tyske og franske MS hjemmeside, kun af den almindelige, men bundlepacken med fifa 14 (til samme pris) er tilgængelig på begge sites :) Amazon.de er dog væsentlig dyrere og levere 2 uger senere.


Ja det fandt jeg ud af, så fik min svigerfar til at bestille en til ham selv, da jeg havde fundet en over på MS spanien. :)

Men var sikker på der var udsolgt fordi over et par omgange så jeg den stod ikke på lager eller min browser fik fejl da jeg prøvede at bestille igennem Franking og Tyskland. :)

- Cavedawgh
Cavedawgh
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: København V.


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf spif2001 » 30. nov 2013 00:34

spif2001 skrev:Hvis der er nogen der mangler en Xbox One til weekenden, så kan man afhente én for 4.500,- i Kolding området fra kl. 19 i dag.

Jeg gider ikke sende den med posten - vil handle face-to-face, så vi snakker kun afhentning (eller udbringning i Kolding området - har bil).

Vi snakker om en Day One Edition i ubrudt emballage indeholdende Fifa 14.

Send en pb hvis du er interesseret.

Så er Kolding også løbet tør for Day Ones...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf BenjaminK » 30. nov 2013 00:49

iBROKEN skrev:Fona fortalte i dag, at de har fået besked på, at Xbox One lander hos den i slutningen af Januar eller starten af Februar. Og de virkede meget sikre..! Man kan håbe ! ;)


Jeg har fra Fonas side fået at vide, at de idag har fået at vide, at PS4 lander slut januar/start februar. Så tror ikke vi skal gøre os en forventning om, at xbox one alleredelander der :-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf NimaAKaJoJo » 30. nov 2013 05:52

Dem af jer der har bestilt fra amazon.it eller amazon.es fik i også en meddelse om at den ikke vil sende til jeres adresse?
Hvordan løste i det?
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf DKhANSI » 30. nov 2013 14:00

Jeg har bestilt fra amazon.es og de ville gerne sende til min adresse.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf hanien » 30. nov 2013 14:14

Falkeen skrev:
Cavedawgh skrev:
J-v-C skrev:Ifølge Amazon.it har de dem på lager igen d. 4 december.. Og ellers skal du bestille udefra EU. Men så kommer prisen nok nærmere de 4500 kr pga told og moms.


Takker, fandt også noget igennem Amazon.de :)
Ser ud til alle de lande MS havde hvor man kunne bestille fra er totalt udsolgt indtil videre.

Cavedawgh der er ikke udsolgt på den tyske og franske MS hjemmeside, kun af den almindelige, men bundlepacken med fifa 14 (til samme pris) er tilgængelig på begge sites :) Amazon.de er dog væsentlig dyrere og levere 2 uger senere.



=D> tak! har bestilt fra tyskland. Hvorfor koster bundles med Fifa det samme som den 'rene' konsol version?
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf dantyr » 30. nov 2013 15:40

bestilte fra amazon.it sendte i fredags fik onsdag.
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Smokenhagen » 30. nov 2013 15:58

bestilte fra amazon.es og der var kun 2 stk tilbage af day one. Får den nok onsdag eller torsdag :)
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Mapa » 30. nov 2013 22:53

Hej!

Jeg har lige bestilt en Xbox one i tyskland og håber på at modtage den engang i næste uge! Men jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med.

Med Xbox one følger Fifa 14 med som kan downloades, giver det nogle problemer når xbox one ikke er udkommet i Danmark og der derved ikke er en dansk markedsplads?

Jeg har forsøgt at kigge lidt rundt omkring, men ikke finde det.. Håber nogle af jer som har modtaget xbox one kan hjælpe!
Mapa
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Illemann » 30. nov 2013 23:05

Mapa skrev:Hej!

Jeg har lige bestilt en Xbox one i tyskland og håber på at modtage den engang i næste uge! Men jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med.

Med Xbox one følger Fifa 14 med som kan downloades, giver det nogle problemer når xbox one ikke er udkommet i Danmark og der derved ikke er en dansk markedsplads?

Jeg har forsøgt at kigge lidt rundt omkring, men ikke finde det.. Håber nogle af jer som har modtaget xbox one kan hjælpe!

mon ikke svaret findes i xboxone tråden, ellers prøv at browse lidt i forummet
Only faggots and sailors are named Lawrance
Er holdt op med at bruge blinklys, det rager ikke folk hvor jeg skal hen
Illemann
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf BulletEyeDk » 1. dec 2013 02:19

Det korte svar er nej ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Dreiager » 1. dec 2013 11:15

Nu gider jeg ikke danse om grøden mere...

..hvor kan jeg ENDNU bestille den til normal pris? Jeg kan se de er på amazon.it til afsendelse 10/12 - men fatter hat af hvad der står ellers lol...

Kan også se Amazon.es har en Fifa edition til 491eu til afsendelse 3/12...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Miaauw » 1. dec 2013 12:42

Preparing for Dispatch \:D/
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Falkeen » 1. dec 2013 12:50

Dreiager skrev:Nu gider jeg ikke danse om grøden mere...

..hvor kan jeg ENDNU bestille den til normal pris? Jeg kan se de er på amazon.it til afsendelse 10/12 - men fatter hat af hvad der står ellers lol...

Kan også se Amazon.es har en Fifa edition til 491eu til afsendelse 3/12...

Hej Dreiager, tjek dette link, der modtager du den indenfor 4-7 hverdage: http://www.microsoftstore.com/store/msd ... .283497100
Og hvis ikke der er flere til den tid du tjekker, så tjek de andre landes microsoftstore-hjemmesider, f. eks den franske, italienske, spanske osv. :)
Falkeen
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Charlottenlund


Re: Xbox One hvor?

Indlægaf Falkeen » 1. dec 2013 12:53

Miaauw skrev:Preparing for Dispatch \:D/

Du er heldig! Hvor og hvornår har du bestilt? :)
Falkeen
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Charlottenlund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster