Xboxlife forum

Xbox one Europa versionen

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one Europa versionen

Indlægaf Lasse0349 » 6. sep 2013 21:31

Nogen der ved hvad forskellen er på xbox on Europa version og så den danske?
Lasse0349
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Aalborg


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf CvKM » 6. sep 2013 21:44

Absolut intet, udover strømstikket.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf BuBubbi » 6. sep 2013 21:49

Og strømstikket er ret nemt at skaffe.
Det er bare et alm. PC stik.

Billede

Forkellen er dog, at hvis du venter på at få den danske, får du to spil gratis med.
Hvilke to spil det er er endnu ikke blevet annonceret.

Med EU versionen, hvis du skulle være så heldig at have fået forudbestilt den, og får en Day One Edition får du Fifa 14 med gratis.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf Lasse0349 » 6. sep 2013 21:56

Er der ikke noget med at man kun kan snakke engelsk til Europa versionen?
Lasse0349
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Aalborg


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf spif2001 » 6. sep 2013 21:59

Lasse0349 skrev:Er der ikke noget med at man kun kan snakke engelsk til Europa versionen?

Du kan ikke bruge dansk tale, før end de udgiver dansk tale engang i 2014 forhåbentligt.

...meeen du kan prøve med tysk også, hvis du har lyst :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf BuBubbi » 6. sep 2013 23:49

Eller fransk og spansk. :)

Men når Xbox One engang kommer ud i Danmark, skulle der komme en opdatering som vi med EU versionen skulle kunne installere,
og så bliver den lige så dansk som dem du køber i Danmark.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf SaintRasmus » 7. sep 2013 01:31

Bare for at slå det helt fast. Der er ikke noget som officielt hedder EU version eller Nordic version, det er noget Coolshop har fundet på.
Der er 2 versioner(hardware). Standard og Day One Edition i hele verden.

Det fleste her inde ved det selvfølgelig godt, men det er mere til dem som stadig er usikker/forvirret. :)
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf JesperN2820 » 7. sep 2013 05:44

Bubbibubbi skrev:Forkellen er dog, at hvis du venter på at få den danske, får du to spil gratis med.
Hvilke to spil det er er endnu ikke blevet annonceret.

Med EU versionen, hvis du skulle være så heldig at have fået forudbestilt den, og får en Day One Edition får du Fifa 14 med gratis.


To gratis spil er altså kun bekræftet til preorders før 15/8. Faktisk er det ikke sikkert en preorde i DK nu udløser et spil overhovedet, da FIFA-tilbuddet gælder "this holiday"
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf ramlas » 7. sep 2013 07:47

SaintRasmus skrev:Bare for at slå det helt fast. Der er ikke noget som officielt hedder EU version eller Nordic version, det er noget Coolshop har fundet på.
Der er 2 versioner(hardware). Standard og Day One Edition i hele verden.

Det fleste her inde ved det selvfølgelig godt, men det er mere til dem som stadig er usikker/forvirret. :)

Okay hvad er så forskellen på hardwaren da?
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf Vestergaard » 7. sep 2013 08:10

SaintRasmus skrev:Bare for at slå det helt fast. Der er ikke noget som officielt hedder EU version eller Nordic version, det er noget Coolshop har fundet på.
Der er 2 versioner(hardware). Standard og Day One Edition i hele verden.

Det fleste her inde ved det selvfølgelig godt, men det er mere til dem som stadig er usikker/forvirret. :)

Der er rent faktisk en tredje. Som det eneste marked, får Japan en regionslåst xbox one ;-) bare for at gå i små sko.
Jeg køber min fra Tyskland. Der ligner det at stikket også passer, men ellers har jeg nogle stykker liggende i overskud, men skal bare være bevidst om, om den kan trække tilstrækkeligt med ampere. Nogle kabler kan klare 10, andre kun 1.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf he1nz » 7. sep 2013 10:07

Er der nogen af jer der ved om det bliver muligt at spille online med "eu versionen" fra coolshop? Jeg ku godt frygte at man skal have en tysk eller engelsk account før det kan lade sig gøre..
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf Vestergaard » 7. sep 2013 10:09

Du kan flytte lokalitet på din konto. Mener du kan gøre det en gang om året. Jeg er dog ikke sikker på at det er en nødvendighed.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf hackNICE1112@ » 7. sep 2013 10:12

he1nz skrev:Er der nogen af jer der ved om det bliver muligt at spille online med "eu versionen" fra coolshop? Jeg ku godt frygte at man skal have en tysk eller engelsk account før det kan lade sig gøre..


Jo kan du godt :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf he1nz » 7. sep 2013 10:25

Det lyder sku godt, tak.
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Xbox one Europa versionen

Indlægaf BuBubbi » 7. sep 2013 10:54

Vestergaard skrev:Du kan flytte lokalitet på din konto. Mener du kan gøre det en gang om året. Jeg er dog ikke sikker på at det er en nødvendighed.

Det skal man ikke!!!
I så fald risikere man at miste de penge man har stående på sin konto.

Jeg har fået bekræftet fra Microsoft, at man bare skal, når man starter sin EU-version første gang, sætte den til Danmark,
og derefter henter du bare din danske profil og spiller online på den.

Man skal altså IKKE sætte den til hverken Tyskland, Frankrig eller hvor hulen man nu skaffer Xbox One hjem fra.

Her er et lille udsnit fra min chat med Microsoft:
Bjørn: So what you are telling me, i buy the xbox from germany. bring it home to denmark. start it up and set the locale to Denmark (even though the xbox isn't out in denmark yet) and then download my danish profile?
Lara: Correct! You can use or download your profile, however, you may have issues with the power supply, Bjorn.
Bjørn: no worries on the power supply, i have plenty of adapters. :) will i be able to get online on xbox live with my danish profile on the german xbox one if the xbox one isn't out in denmark yet?
Lara: Yes, you will still be able to go online on your German Xboxone console soon using your Danish profile, Bjorn.


Resten kan læses her:
viewtopic.php?f=1&t=86287&start=4290#p1227855
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster