Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 27. dec 2014 12:59

nakka skrev:altså når xbox one sælger 2.3 millioner maskiner og sony 2.6 på verdensplan i november.. gad vide hvor mange de så ikke har solgt i december, som historisk er den måned hvor der sælges mest. læg så lige nogle af de novembermaskiner til som julegave.

det må give en travl omgang til jul. men de øgler fik lige det de ville have. opmærksomhed og gratis lort

Præcis, og jeg var slet ikke klar over det var SÅ mange konsoller der var solgt. For XBOs vedkommende betyder det jo, at 2.3 millioner mennesker, skal downloade day 1 opdateringen indenfor en meget kort periode. Er der en lignende opdatering til PS4?

Derudover er der alle de der har fået nye spil i julegave, som også logger på online tjenesterne. Dertil kommer at rigtigt mange spil også har en day 1 opdatering. Er det ikke 20gb for Halo MCC alene?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 27. dec 2014 13:48

Der er ingen undskyldninger .. det skal bare virke !

Hvis hverken Sony eller Microsoft er klar over det, så kan jeg fortælle dem at det også er jul d. 24 december NÆSTE ÅR ! så hvis de ikke har være under DDOS så skal de satme stramme op ! Har de været under DDOS så håber jeg at de små møgunger får klippet fingerne af med en sløv boltsaks ! :twisted:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 27. dec 2014 14:19

Det er jo netop den dag hvor det er allermest svært for Sony og MS at dæmme op for DDOS da der vil være rigtigt mange nye brugere som logger på for første gang. Normalt ville de kunne lukke ned for IP adresser og relativt hurtigt kunne få styr på det. Men lige på det tidspunkt vil det være relativt svært.

Og ja det er helt til grin - men igen tvivl om at de hermed forsøger at bevise at de kan lukke hvad som helst ned. Og det er der jo folk der er villige til at betale for på det uofficielle marked... så det er penge værd for dem at skabe opmærksomhed. Og derfor er der heller ikke andet i det end ussel mamon... jyske pesetas og græske dollars. Det er så svagt at det er til grin.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 27. dec 2014 15:42

Tja. Hvis ms var gået med deres always online boks, så var det kun ps4 folket der kunne spille deres spil de seneste dage.

Er personlig nervøs for fremtiden med always online, eller gaming as a service mm.
Hvis det altså er så nemt for servicen at blive lagt ned..
Men nu er vi ovre det pis, og folk kan spille deres julegaver i fred med hinanden :-)

Godt nytår
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf ezx » 27. dec 2014 16:24

hvor lang tid gik der før Xbox one kunne bruges igen???
Skifte til ps4 i sommers, men efter den her jul overvejer jeg sku at hoppe tilbage Xbox.
min ps4 funger stadig ikke 100%
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 27. dec 2014 18:53

ezx skrev:hvor lang tid gik der før Xbox one kunne bruges igen???
Skifte til ps4 i sommers, men efter den her jul overvejer jeg sku at hoppe tilbage Xbox.
min ps4 funger stadig ikke 100%


Kunne spille online igen klokken 22, der d. 25, og det har virket fint siden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf susperia » 27. dec 2014 18:58

Jeg har også lige prøvet på ps4, intet virker for mig.
Skulle det ikke virke nu?
Jeg fik en besked på min mobil (PlayStation app), at jeg havde en vigtig besked på PlayStation, men kan jo ikke komme til at se den.
Så jeg gætter på det er en besked Sony har sendt ud, er der andre som har haft held til at læse beskeden?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 27. dec 2014 18:58

Ifølge flere medier skulle en række passwords til blandt andet Psn og XBL være lækket. Det drejer sig om 13.000 passwords og kreditkortdetaljer, og foruden Psn og XBL er en række voksensider ramt.

Chancen er nok lille for at være ramt men alligevel.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf susperia » 27. dec 2014 19:02

Tak Tue.
Det er sikkert det som står i den vigtige besked :-)
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 27. dec 2014 19:33

tue69 skrev:Ifølge flere medier skulle en række passwords til blandt andet Psn og XBL være lækket. Det drejer sig om 13.000 passwords og kreditkortdetaljer, og foruden Psn og XBL er en række voksensider ramt.

Chancen er nok lille for at være ramt men alligevel.


Så vidt jeg forstår, så er det meget gamle kodeord som har været ude i et stykke tid allerede. Måden de blev lækket på, var i øvrigt med et link som gjorde at dem der havde lækket det, fik 4$ pr. 1000 kliks, hvilket er lidt usædvanligt. Så jeg tvivler på, at det er det som Sony har sendt besked ud om - men ved det selvfølgelig ikke.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 27. dec 2014 20:35

Mærkeligt. Men du har nok ret. Så bare nyheden på et nyhedssite :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 27. dec 2014 23:09

Ryan - thought to be a member of Lizard Squad - admitted that he and his team of hackers considered the attack a "sort of a game", and partly did it for their own amusement.

In an interview from Finland, over Skype, with Sky's Joe Tidy, Ryan said the hacking team was small and included members who were under the age of 20.



Her er den originale Video fra Skynews, hvor man også høre intervieweren : http://news.sky.com/story/1398435/xbox- ... d-consoles
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 28. dec 2014 11:12

Han ser lige præcis sådan ud som jeg havde forstillet mig, at de ville se ud. En rigtig bøv.
Hvis han havde været dansker havde han 120% sikkert været fra Randers.

Men det er da også rigtigt sjovt at ødelægge andres hygge og sjov for "egen underholdning".
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf TU I Raven » 28. dec 2014 11:52

Blauwy skrev:Han ser lige præcis sådan ud som jeg havde forstillet mig, at de ville se ud. En rigtig bøv.
Hvis han havde været dansker havde han 120% sikkert været fra Randers.

Men det er da også rigtigt sjovt at ødelægge andres hygge og sjov for "egen underholdning".


Hvad hvor skulle han være fra Randers af, hvis han var dansker??

Det vil svare til at alle som lyder som idioter er fra Sjælland.

Sku en mærkelig måde at generalisere.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Michelve » 28. dec 2014 12:36

Blauwy skrev:Han ser lige præcis sådan ud som jeg havde forstillet mig, at de ville se ud. En rigtig bøv.
Hvis han havde været dansker havde han 120% sikkert været fra Randers.

Men det er da også rigtigt sjovt at ødelægge andres hygge og sjov for "egen underholdning".


Kan du SÅ lade være at fornærme folk fra Randers :evil: ....folk fra Randers er ligesom folk fra andre byen i Danmark.
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster

cron